Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1283 ggr
dermot
2

En svår fråga....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ska denna killen heta? Skrattande

Han är en svart Rex och kommer hem till mig om ett par veckor!

Det står mellan Hampus och Blaine… jag gillar båda namnen men han får bara ha ett av dem ;)

Har lånat bilden av uppfödaren, Ciara ^^

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Frosstis
2

Blaine helt klart! Skrattande

dermot
0

Haha är värsta Glee- och Darren-fanet så ja.. känns ju nästan givet;). Men Hampus är ju också fint… gah..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Alone
2

Han är en självklar Hampus! Tungan ute

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

Stjärnfallets
0

Jag tycker han ska heta Hampus Blaine. Han måste ju ha ett efternamn precis som dina frassar. ^^

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

dermot
0

En till bild på honom som mindre ^-^

// Anka

dermot
0

#3 Haha nu blev det ju ännu svårare xP

#4 Mja, jo.. Men nu ska det vara ett smeknamn, frassarna har ju också smeknamn (förnamnet) ^^

// Anka

Stjärnfallets
0

Okej Obestämd

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

dermot
3

#7 ?

// Anka

NaDa...
1

HAMPUS HAMPUS HAMPUS! :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

dermot
1

#9 Haha ;)

#7 Vad  är det du menar med "Obestämd"? Jag vill bara ha ett smeknamn på honom. :)

// Anka

Vincent...
2

Hampus :)

HAHAHAHAHAHA…..

IdaJernle
3

BLAINE! Kyss

Kram Ida!

dermot
1

Haha, lutar åt Blaine faktiskt.. Men jag tror nästan jag får hålla mig tills jag hämtar han ändå.. Kanske inte alls passar till vad jag "vill" nu.. xD

// Anka

CorneliaAndersson
1

HAAAAAAAAAMPUS! ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

mjuhm
1

Blaine!:)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Suskiv
1

Hampus, han ser ut som en Hampus.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

minaninar
1

För mig ser han inte ut som varken eller.. är inte Blaine tjejen i Gossip girl?Tungan ute Chuck o Blaine har man ju hört talas om…Oskyldig

Men han är skiiitsnygg! Wesley..skulle jag ta, hehe.. Men det var ju inte frågan, men säger jag ändå. Han ser så himla tuff ut, en riktig actionhjälte.. Wesley.. efter Wesley Snipes, en av mina favoritactionhjältar.Cool

Wesley kan dessutom karate, den här tuffingen ser också ut som han kan karate, definitivt en kanin med attityd.

[EllenAlicia]
1

HAMPUS :D

dermot
0

#17 Nej, den Blaine jag tänker på spelar gay i teveserien Glee FlörtDarren Criss som spelar honom är min favoritskådis. Glad

Wesley var också snyggt!

// Anka

minaninar
0

#19 jag har bara sett lite glee.. tänkt se mer men inte hunnit.

Joo han var ju söt, förstår det! Skrattande Jag tyckte då tyvärr att blaine inte va så snyggt.. men darren eller criss ? (fast du hade väl en darren redan i glee-cast?)

Aja, vad du än väljer så växer han i det. Fast Criss tycker jag var fint också..Obestämd

Hampus är underbart, men det är för mig ett litet barn, typ han i Den vita stenen. Den kaninen ser inte så gullig ut, ser så himla tuff ut på bilden iaf hihi.

Vet du om han är kaxig?

pigelina
0

#17 hon heter Blair Tycker båda namnen var fina men Blaine var mer speciellt och eget :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

dermot
0

#20 Haha min idol Oskyldig han har en helt underbar röst dessutom! (sångare, men antog att du fattade det med tanke på glee;))

En Darren Criss har jag faktiskt i cast-kullen ja.. hehe.. känner mig smått beroende.. Skäms

Hm.. jag vet faktiskt inte, vet bara att han har en helt underbar päls ;D

VARFÖR ska det vara så svårt med namn?!

#21 Lite så jag tänker också, gillar lite "speciella" namn :)

// Anka

minaninar
0

Hups… Blair var det ja.Tungan ute

Darren Criss har visst gjort en musikal som heter Me and My DickTungan ute

Glee är bra, fast jag bara såg typ några avsnitt i början av säsong 1.

Gossip Girl är dock för migTyst (har sett ett helt avsnitt men det var för mkt för migOskyldig)

Jo det är svårt med namn, jag vill hela tiden lägga till nya. Nu vill jag att min kanin ska heta Wesley också.. då kan man kalla honom Wez eller Wessie hiih..Oskyldig

dermot
0

#23 hahhahahahah..! Oskyldig

Har faktiskt aldrig tittat på Gossip Girl, så har ingen aning om vad det handlar om..

Mina brukar få jättelånga krångliga (de jag fött upp själv då) och sedan får de ett smeknamn. Flört

// Anka

Hoggy
0

Guud så fin! Jättesöt verkligen :)

Blair tycker jag med!

dermot
1

#25 Tack ^^ Han är supersöt!

Tror faktiskt det blir en Blaine… Men vi får se när han kommer hem! ^-^

// Anka

Hanna
0

Hampus! ^^

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Frosstis
0

Försök sätta ihop hampus och blaine på något sätt då? :) Blampus? Haha nej vad fult! Men något sånt kan du väl testa :) Men annars tycker jag Blaine Glad

minaninar
0

#24 Ja det knäppa är att jag har en spärr mot att tilltala min kanin med hans namn, det känns fel. Jag vill bara säga pluttis, gubbis och sånt.. Jag tror jag är lite så där som indianerna (?) som har ett hemligt namn som de fått av nån schaman, typ deras kraftnamn, och sedan har det sitt vardagsnamn som alla känner till.Tungan ute Om det nu är så eller om jag läst för mkt fantasy hehe.

Men han har massa snygga namn: Rabbi-T Ninja aka Flying Ninja aka Fly Ninja aka Mingus aka Pluttisen hahahaSkrattande Nu vill jag lägga till Wesley men jag ska försöka hålla mig.Oskyldig

Men Blaine, tja, its growing on me..

#28, haha apropå Gossip Girl så var jag också inne på en sådan sammansättning men kom också fram till att det blev ganska så fult.. Tungan ute

dermot
0

#28 Hmm… Hamlaine xD

#29 Haha, jadu.. Min katt har faktiskt flest namn av alla mina djur, Nils-Edward Tjofräs Robert och sedan kallar jag honom Tjuckisen, Edwardian, Eschdwaard, Lillschiiiiiit, Essward, Tjubbe, (re)Tard och Schmutstass.. xD så ja, jag älskar namn Skrattande men jag tror jag la alla namnen på katten Tyst

// Anka

minaninar
0

Hamlaine var ju jättebra! hehe..Skrattande inte fult alls!! Då blir det ju hemlis också vad det betyder.. och då behöver du inte framstå som värsta Blaine-nörden om du inte vill. xD Hihi.. fast det kan ju vara smeknamnet..

Frosstis
0

#30 Haha jag har också tusen namn på min hund! (han heter alfons) tiripu, pu, puripu, ossåtiripurpipuripuripuuu, fisen, bebis, ossågossii, ilfons, ossågosiposiposi m.m. Allt möjligt! Han kan de alla Oskyldig

minaninar
0

góssi har jag me.. hihi.. och pluppisen o gullis o sötis - haha, min lystrar inte till nåt annat än prasslet av höpåsen o de ljufva dofterna därifrånOskyldig

nä nu har vi OT-at i din tråd dermot.. SkämsTungan ute

Stjärnfallets
0

Haha :) Om du går in bland smilysarna så betyder den jag satte ut OBESTÄMD och det är just vad din tråd handlar om ju.

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

[hejhejnaffy]
0

TycKer att han passat as bra i Hampus!;)

Hoggy
0

Haha oj Blaine menade jag ;P

AkaiTsuki
0

Tycker han passar som en Blaine

MEN SÅ URSÖT! Man vill ju bara krama krama krama x)

//Joanna

dermot
0

#31 Tja.. ja varför inte.. Hamlaine - påmminer lite om Hamlet xD

#32 Haha, det är så kul med namn, speciellt när man "gör" till dem lite :3

#34 Aha…. Trodde du typ var irriterad/sur för att jag nästan dissade din idé ;P

#37 Han har uberfin päls enligt uppfödaren :D

// Anka