Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1010 ggr
KajsaM
0

Fredag 8 Juni

Fredag igen. Och jag har sommarlov :D Så skönt ^^ ;)

Vad ska ni göra ihelgen?

Vill passa på att Gratta alla som har haft skolavslutning idag och till er studenter bla. Tina och Ninni. Stort Grattis allihop :)

SaraB
0

Lyckos dig med sommarlov, Kajsa! :) *Vill med ha* >.<

Jag ska vara hos en kompis lantställe i Grebbestad med 9 st andra tjejer. Vi ska åka vattenskidor, äta, bada, busa haha. :)
Det ska bli supeeermysigt, så vi ses på söndag alla k.if:are! ^^

Moonstrike
0

Jag ska till mitt landstääle i Mälaren :)

Qnas
0

fyller år XP

Mysterious
0

#3 grattis!!
Vet inte,ska nog hålla på med alfred & kanin iFokus klart!

Frida-L
0

Jag ska njuta av mitt S O M M A R L O V ! ! ! På söndag ska jag åka på konfirmationsläger =)

Zvintos
0

Imorgon ska jag och hämta en till kanin, en vit blåögd dvärgvädurshane. Så ska jag gosa med honom lite under helgen och nästa vecka. Glad Kan inte träffa min pojkvän, för han jobbar med att renovera sitt rum. Fundersam

[Quellii]
0

Jaa vad ska jag göra? :P Har inte planerat nått, men har inte fått nått sommarjobb så det blir att bara njuta av en fattig sommar ;)

Men nu i helgen .. :P Ska nog bara ta det lungt, sola, mysa med Mozart m.m. :)

KajsaM
0

Fredag

Skolavslutning. Nu om ett tag ska ut och fira sommarlovet :D

Lördag

Titta på strongmen, cykelhoppning m.m, njuta av sommarlovet :)

Söndag

Ingenaning :D

ciss
0

Har inga planer den här helgen, förrutom att kolla på marsvinsburar och bygga sommarhage till Kolan. :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Vet inte vad som händer i helgen :) Gos med djuren iaf :D

- Mvh Emma

lill-jarven
0

Nu har jag också "sommarlov" :D Är ledig resten av juni men sen ska jag jobba som veterinärssistent i 6v. Ser fram emot det jättemycket för jag jobbade på samma ställe förra året och trivs superbra där :)

Ihelg ska jag packa, städa, gosa med hundarna och kaninen såklart och så kommer jag säkert sitta en massa framför datorn när jag behöver en paus i städandet. :)

amand
0

Lyckos alla som fått sitt sommarlov nu! Grattis till er! :D Jag får mitt på onsdag, den 13:e ;)

**Fredag
**Var med ninerna, hyrde film, satt på stranden nästan hela dagen

**Lördag
**Vi ska snart ut med båten till en ö. Där ska vi sola, bada och slappa! :D Ska självklart vara med ninerna också! :)

**Söndag
**Samma som lördag :)

Keligast
0

jag skall nog bara sitta framför kanin.ifokus hela veckan ^^ ja och kankse tona mitt hår igen, min färg är försvunnen :(