Belgisk jätte säljes
Kråkbackens Simson, viltgrå BJ-kille född 070310. "Lille" Simson är den sista kvar ur Operakullen, och nu behöver även han ett nytt hem även om det inte precis är någon panik med det. Tänkte ändå jag skulle sätta ut en annons här ifall någon fastnar för honom.
Simson är en nyfiken och pigg kille, och oerhört söt. Mamma Flora och pappa Sabian är båda stambokförda och mycket trevliga, även äldre syskon har fått fint temperament (fråga Ninni som har syster Järnsaxa). Simson är öronmärkt och säljs med stamtavla, så han kan både ställas ut och användas i Avel. Äldre syskon har fått upp till 95 p på utställning.
Simson bär på anlag för enfärgat och blått efter sin pappa.
Finns i Mora, pris 400 kr.
bara 400???Min hermerlin rex kostade 500 :S
Jätte söt,men kan tyvär inte ta honom :(
Åh :P Synd att du inte bodde närmare mig, då hade jag köpt honom direkt :D Jättefin!

guud va söt!!!!!
Jättesöt! Hoppas du hittar ett passande hem :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EN enda BLICK på min sambo och han sa nej direkt )=
Man smälter ju direkt för dedär enorma öronen. Men vi har inte plats ändå. Ska kolla med min kompis, hon bor på landet, hon hade kanin innan men hennes dog för 2 år sen. Hon snackade om en jätte faktiskt. Ska höra mig för.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Åh så söt :)
- Mvh Emma

gaah, sööt! (A) hoppas du hittar ett bra hem!
Oja, nog ger Sabian och Flora helmysiga ungar!
Snälla, ljuvligt söta, och riktiga charmknuttar. 
Tror alla som träffat Järnsaxa, har blivit totalt charmade utav henne.
Tvivlar inte nå på att småsyskonen blir likadana! ^^

naaw vad sööt! :O
putt
- Mvh Emma

Jätte fin:) . kanske intresserad . ska prata med min pappa .

Lill-Simson flyttar till Vikarbyn imorgon om allt går som det ska.

Tusan att du bodde så långt bort:(
Annars hade du haft en köpare nu. Jag har ju försej sommarstuga vid Leksand, men vill gärna inte släpa med kaninen över halva landet hem till sthlm sen…