Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 763 ggr
sunnymybunny
0

Rekord ?!

Vet nån vad rekordet för hermeliner är i höjd hoppning ? :)   (om det finns något) För min lilla hermelin kille hoppade 60 igår så skulle vilja veta hur pass duktig han är och så :D

sunnymybunny
0

15 personer har kollat så vf inte svara ? :) jätte tacksam för svar !

Emmieline
0

Google?

slarvigt
0

#1 Man vet kanske inte, precis som jag inte vet :) Duktigt av honom dock! Har precis börjat "hoppa" lite med min (ställt fram hinder och låtit honom göra vad han vill med dem) och jag blev skitstolt när han hoppade 15 nu senast… :D Så förstår verkligen att du är stolt över din, haha

[_hsleiufhbtv]
1

Min hermelinkorsning som jag hoppar med är elit i höjd på 60cm. Han var extremt nära på 70 senast Glad

Pelzi
0

99.5 cm  är väll världrekordet

http://emmaskaninselar.blogg.se/

[_hsleiufhbtv]
0

#5 Men inte för hermeliner Flört

sunnymybunny
0

#3 : nej det är väl så. Ja de är väl bra träning :) Jamen det är väl bra början! De är tekninken som räknas inte höjden tycker jag :)! Ja han har aldrig visat intresse för hoppning och så helt plötsligt började han skutta över 30 hinder lätt som en plätt å nu är han uppe på 60 å flyger över hindren konstigt att hermeliner kan hoppa ändå eftersom de är så små å knappt ser över hindren men men alla kaniner kan ju hoppa bara de vill !Tack för svar!

#4 : ja gud så kul ! ;D oj de var en duktig en! Tack för svar.

sunnymybunny
0

Oj #2 : ja kanske det ! ;D tack för ditt svar!

sunnymybunny
0

#5 : ja som sagt inte för hermeliner ! Men tack ändå ;)

[_hsleiufhbtv]
0

#7 Jo han är duktig, köpte honom dessutom som omplaceringskanin så är lite extra stolt över just honom Oskyldig

Men börja tävla med din om du inte redan gör det. För att ta pinne i höjd krävs att kaninen hoppar 60cm, och efter tre pinnar är det ju elit.

sunnymybunny
0

#10 : jaså ! Men det ska du vara så kul :)  Ja han ska få debutera Lätt den 11 juli ;D jamen precis !