Ny matskål :)
Okej, det här är en helt onödig tråd, men iaf…
Nu har jag köpt ny matskål till Rufsan. Var trött på alla högkantade skålar som man fäste i gallret^^ Skålen va något dyr, men man köper den ju bara en gång ;) Den är vit på utsidan med fyra kaniner på, två "gula" och två svartvita. Insidan är typ himmelsblå.
Jag ville egentligen ha en lite mindre, men då var det inte kaniner på, utan marsvin eller hamstrar (om man ska ha samma mönster).
Hehe, det var det det. Har ingen bild på skålen, så lägger in en på Rufsan istället :P
Jag tror du har en sån som jag ska köpa :P xD
hehe, den är så fin :)
Brukar kaniner flytta på keramikskålar? För min hermelin gör det xP

Okej
jag har köpt en jätte smart skål till min nin, en "hörnskål" den är liksom trekantig i keramik, den tar inte så stor plats då =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 har oxå en sån :D den e Ljusgrön utanför och gul inutti,sen är det fotavtryck på utsidan … rosa tror jag dom e…a rosa å gula…jättegulli matskål ;D
#4 ok, jag trivs bra med att ha den vid gallret, hon har så konstiga hörnor också :P
#0 Har en sån med marsvin på till mina marsvin:)
#2 Ja de kan göra det. En av våra kaniner gräver ner sin matskål ibland så vi inte hittar den. Och det är en keramikskål med den är ganska liten och lätt. Och så har jag haft en kanin som kastade iväg sin matskål hela tiden. När han var hungrig och ibland också när han hade fått maten;) Så den bara flög iväg. Ett av mina marsvin kastar iväg skålen också ibland:) Ser lite roligt ut:P

Kan du inte lägga in en bild, #0?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se