Visa er

Jag tänker inte visa mig :P
Tråkiga Frida! Du är ju jättesöt ju xD Om en fuling som jag vågar visa mig får du också! ^^

Du är inte ful!!!!

Puutt!

min data har kraschat, kommer till helgen XD (kanske)
39> Wiie xD Ju fler bilder, desto bättre ^^

#11, snyggt! :O
#11: Snygg bild!
Ni andra var också snyggingar ^^
Ursäkta skärpan, bilden är tagen med webcamen.
Men här är jag iaf.

#12 och #13 Åh, tack ^^
#14;: Fiiin ;D

Bild på undertecknad finns på "Min sida"…rena dinosauriern jämfört med er andra ungdommar…
#22: Haha :P Jo, det blir ju lätt så då kanin ofta är mer ett "flick"-djur än ett dinosauriedjur ^^ Du ser helt annorlunda från vad jag trott, snygg tatuering över hela armen förresten.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Såå snygga ni är :D
#23 Roligt att kunna överaska…O.T.tatueraren tackar och påpekar att den går upp på halsen, likväl som på bröst och rygg, (tog honom ett halvår att göra, hehe)…
#26: Shiiiit. Inte dåligt ;) Skulle själv kunna tänka mig att tatuera mig men (no offence) aldrig sådär mycket över hela halva kroppen! Missförstå mig rätt :))
Hehe, du är inte ensam om de´, för det gör faktiskt ONT. Har inge hål i öronen eller annat "bling-bling", men ville lägga pengarna på nåt, och då blev det den här "Krigarens själ" från Mauriorna i "Down under"..

#27,Jag fick en tatuering utav min man i bröllopspresent när vi gifte oss för ett par år sen och tycker att den är ful. Skulle gärna vilja att hjärtat var lite bulligare. Det är svårt när man sitter hos tatueraren och "känna" om det kommer att bli bra. Fast jag är så van att det sitter där och tänker inte så mycket på det. Det är inte omöjligt att jag gör en liten till nånstans någon gång.
Jag vågar inte kommentera bilderna på er andra här på forumet, med risk för att bli utpekad som en "ful gubbe", men om jag uttrycker mig så här: Jag ser ut som en sparris i ett Orkidéfält!!
Själv lägger jag ut en gammal bild :P Lagt ut så många nya nu tycker jag.
Detta var för 2 år sen, vårterminen i 1an (på gymnasiet). Jag och Calle står och posar snyggt vid trädet. Gillar hur bilden ser ut. :)
#31: Ganska orginell fras. Aldrig hört det uttrycket förut, hehe 

Även din !!! Julklappar och allt…
#34. vem av personerna är du ?! hehehe *skoja* :P tss
Medarbetare på Hundar.ifokus

#36, den i brun body är ju jag såklart, jag har nog till och med gråtigt en skvätt ser det ut som 

#37.. hihih jaa, jag tänkte väl att det var du ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
här är jag fast man se rju inte mkt .. men jag har min kanin med XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

putt

#41 - att det kommer från en tjej kankse låter knasigt men, strunt samma - matilda, du är jättevacker & har superfina ögon! :D

#44 Håller helt med dig! Grymt söt och väldigt vacker! Håller med om att hon har fina ögon! (Matilda, är du säker på att du inte har blåa linser?) ;)

46, du & en hårboll? hihi XD Fin sele lite by the way.. ;D

#45 o 46: Vad snälla ni är :D Och nej, jag har faktiskt inte blåa linser det är jag helt säker på ;)

Herregd vad söta smilegropar du har Matilda! :)

gaah, har ingen XD

#60 hahah hur vågar du din lilla kyckling?
#62 Haha vadå? Är jag inte het?! :P Tänkte att jag ju måste visa mitt rätta jag, inte bara den där posebilden ;P

#60, haha herregud, vad ska man med en sån "mössa" till egentligen!? :D:D
#46 OJ! du såg inte ut som jag trodde du skulle göra ;D iofs ser man inte alltför mkt på bilden men (:
Alltså.. jag tycker INTE att du är ful eller att det var nått negativt, bara att du inte såg ut som jag trodde ;D
Ni har säkert sett nån bild på mig förut å så syns jag ju på min Avatar, men här är jag och min babybaby adam! :)
eller ja.. han är ju egentligen inte min, det är min brorsson ;D men jag träffar honom varje dag å sådär ^
Jättekul att se alla :)
#66 Haha jadu.. man kan ju ha den på fest.. xD Eller typ halloween. Finns säkert massa användningsområden. Den är iaf bra på att hålla undan håret = inget hår i ögonen ;)

#72, OMG nej du såg int ut som jag hade tänkt mig heller XD

Twinnie såg ut precis som jag hade tänkt mig xD Kanske för att jag har träffat dig irl? xD

Hahah, hur hade ni tänkt er att jag såg ut då? xD
#75, vet inte, men inte som du ser ut iaf xD (trodde inte heller du såg ut sådär :P)

#75 Jag hade tänkt mig en otroligt blond fjortis ;) Det är sant :D
#77, det trodde jag med Twinnie var ;):P

#77, ja inte för att vara taskig men samma här XD