Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 382 ggr
Pehpsii
0

SJUKA MÄNNISKOR!!

Varning, ni som är känsliga ska INTE titta på dessa bilderna till artikeln.

http://hd.se/bjuv/2007/06/05/naagon-doedade-hennes-kaninungar/

Fy stackars tjej )=

Människor äcklar mig ibland…

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Wikstr_m
0

http://hd.se/bjuv/2007/06/05/naagon-doedade-hennes-kaninungar/

jag fixade länken, hoppas det är okey :)

Flippa
0

Gud vilket djurplågeri! Nu blir man ju rädd att det händer min..Fundersam

amand
0

Jättehemskt! =(

Finns redan en tråd om detta..

twinnie
0

Det finns ju redan en tråd om denna händelse? :)

KajsaM
0

#4 Jajamänasn :)

huldisen
0

#4 Spelar det nån roll ?

Tycker iallafall det var hemskt =( En sjuk människa måste ha gjort det .

Pehpsii
0

#4 ojdå, missade det,. ja var ju runt tretiden på natten får jag skylla på. Men ARG blev jag ändå. Stackars tjej, önskar man kunde komma och lägga rosor där som man gör när människor blivit utsatta för något tragiskt…

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

KvirrZ
0

Hemskt

- Mvh Emma

Frida-L
0

Herregud! Jag läste det i tidningen igår.. Hur kan man vara så kallhjärtad! Jag skulle också vilja lämna rosor till flickan!!!!

[Niike]
0

Stackars flicka! Och fy faan rent ut sagt för de som gjorde det ! Hoppas de får riktigt riktigt dåligt samvete!! Och hoppas polisen kan hitta "mördarna"! Det är ju hemskt att någon kan göra så! :'( Tänk på stackars kaninungen, som varken hade dött av dränkningen eller bladet i halsen! Ligga där och plågas ihjäl… :'(

PuzzelsMatte
0

Åhh fy… Stackars flicka!Jag börjar gråta, alvarligt talat :´´(

Elina.
0

"Lejonkanin", vad är nu det för ras? Undrar om det verkligen är så svårt att kalla sina kaniner för korsningar när de inte är renrasiga..

Jag tycker de gjort en lite väl stor sak av detdär, visst är det tråkigt att någon olovligt avlivat någon annans ungar, men så farligt är det väl ändå inte? Men självklart ska man inte göra så som någon nu gjorde.

twinnie
0

Tycker själv det är hemskt, och ganska onödigt att påpeka vad det är för ras i ett sånt läge? :S

KvirrZ
0

Tycker också det är hemskt, skulle bli helt förtvivlad om jag kom ut och hittade mina kaniner dränkta och hade löv uppstoppade i halsen :'(

- Mvh Emma

[Niike]
0

#12 Löwen kallas ju för lejonkanin.

Elina.
0

#15: Rasen heter lejonhuvad. Föder man upp en viss ras så vet man nog vad rasen heter, dessutom så står det Vilken ras? föräldradjuren är på stamtavlan om de är renrasiga. Det finns ingen ras som heter lejonkanin, så föder man upp det så föder man nog med största sannolikhet upp korsningar.

Highlandertess
0

Rasen spelar väl ingen roll, liv som liv. Hemskt att någon gör något sådant!

Tina-A
0

Jag tycker det är hemskt att någon kan gå till någon annans kaninungar och bara sådär få för sig att "ja, vad kul, vi går och dränker dom!". Sen sitter dom och håller kaninungarna under vattenytan som säkert sprattlar och håller på att dö, medan kilarna/tjejerna sitter och garvar och tycker det är så hemskt kul att se kaninungarna lida.

Nu gissar jag ju bara på hur det var men seriöst, hur normalt är det att göra så? Dom måste ju må så fruktansvärt dåligt, och om dom inte gör det så är verkar det ju inte speciellt normalt. Visst att hälla ut deras vatten, "jättekul", men man måste ju inte dränka någon annans husdjur. Hur normalt är det på en skala.. Fruktansvärt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Proanders
0

#12: Det handlar inte om kaninungarna, det handlar om att skada nån annan för att komma åt dig.

Hur kul vore det om nån dödade din bil (vilket är lättare), som ändå är ett dött ting. Eller där var punka på alla fyra hjulen en morgon….

Hade det hänt mig (mina barn, min bil, mina niner, min gräsmatta, o.s.v.), så lovar jag att de hade fått gräva upp hela kommunen, för att hitta förövaren (när jag var klar med honom…)!!!

twinnie
0

Det läskigaste var ju lappen! Rädd man skulle bli.

Tina-A
0

Det verkar ju ha varit någon av hennes närmare kompisar också, då det står att det är få som vet hur hon stavar sitt smeknamn… Skulle aldrig kunna föreställa mig att någon av mina vänner skulle göra så mot mig. Vänner - my @ss.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

twinnie
0

#21 Vet precis hur det är i just hennes ålder. När jag gick i 4:an - 6:an bråkade vi tjejer i klassen JÄMT och var riktigt elaka mot varandra. Man visste inte riktigt vem man var och sånt. "Vännerna" kunde göra hemska saker mot varann. Men tvivlar starkt på att någon av de jag gick i klass med skulle göra något sånt..

Frida-L
0

Mina kompisar har också gjort lite "småhyss" mot mig, men aldrig att de skulle ha hjärta att döda mina kaninungar, hur mycket vi än hade bråkat!