Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1448 ggr
Ilya
0

Nån mer än min nin?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån mer än jag som har en ninis som alltid gräver undan bottenmaterialet och ska ligga direkt på burbotten?!

Han gräver undan spånet och lägger sig sen på sidan direkt på plastbotten.. såå söt.

Han måste gilla hårt underlag med andra ord?!

Demix
0

Ja, mina kaniner gör så Tungan ute ingen aning om varför men mysigt verkar de ha. :)

minaninar
0

Ja min kanin gillar också hårt plastgolv.. eller hård parkett att ligga på.

Min tolkning är att det är svalare (i varje fall på parketten) än på mattan/ i ströet.Cool

Ilya
0

#2 JA, jag tänker precis likadant!

Men det är ändå rätt svalt i mitt rum 18-19 grader brukar det ligga på (iaf just nu innan stekhettan på sommaren kommer :P) men han envisas ändå med att gräva undan och ligga på plastet :P

mandyosv
0

haha så gör min pojkväns kaninunge (den ända vi har inne på natten). Hon sover i en grop hon gjort :D

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Bävern
0

Ja mina kaniner gör så speciellt min franska vädur gräver bort allt botten underlag =)

http://minbecel.blogg.se/

http://mina-duvor.webs.com/

Suskiv
0

Ja min dvv gör det, Rexen gräver inte bort spånet, men ligger platt på sidan hon med Här om dagen låg båda kaninerna platt på sidan när jag kom ut. Skärmde slag på mig innan de började röra sig.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[MiniPim]
0

När 2 av mina bodde inne så gjorde den ena så. Jag brukade lägge en handuk vid lakrits bur som är den andra och hon drog in den och hade den som snuttefilt :3 hon la sig på den och gjorde jättesöta poser :*

Vincent...
0

min kanin gör så endast på sommaren när det är varmt ute, då gräver hon i jorden för att svalka sig på den svala jorden   ;P

HAHAHAHAHAHA…..

mimmijojo
0

min kanin gör det hela tiden och hon har nästan exact samma teckning som din lilla pojke!!!!!!!!!Skrattande

Fridaaaa
0

Vissa gör det för att få det svalare :Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[El-sa]
0

Min kanin gör också det :)

ninor
0

Mina kaniner gräver inte bort det, men dom har ju favoritställen de ligger på och när de hela tiden lägger sig ned, sätter sig upp osv så skuffas ju botten materialet undan. Det verkar dock inte störa dem, utan då ligger dem också på plastbotten. Tror att det är svalare för dem :-)

minaninar
0

När jag just skaffade hade jag fullt med toalätt och sedan halm i buren, och så fort han kom in, och i synnerhet när han skulle inspektera huset märkte jag till min förvåning att han stökade omkring och buffade ut det mesta därinne hahah.. för att få lite rent plast o ligga på.Tungan ute Det ställde mina koncept på ända kan jag säga. Jag hade tänkt han skulle gilla mjukt och ombonat hhaha… Fast numer vill han överhuvudtaget inte va i huset, det är för litet för honom, tror jag han tycker, han ligger ju så skönt raklång på golvet, och har en hel enplanare under soffan med väldigt bra skydd från mig, samt bakom badkaret då…Oskyldig Badrumsplastmattan är alltså också bekävm.Skrattande

Ilya
0

#9 Åååh, kan du inte posta bild?! Skrattande

Pelzi
0

ja mina gör också det så man ser på vissa ställen i buren en ring utan underlag :P

http://emmaskaninselar.blogg.se/

[EllenAlicia]
0

ja mina me :)

ellinor98
0

haha ja mina ligger också direkt på träet och tar bort bottenmaterialet dår Tungan ute