OT- Bentley!
Han är så söt! 
Jag har en 16 månaders valp/unghund hemma av rasen Tervueren.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Awwww så söt! 
Vad heter han? :D
/Christel & kaninerna! 
Red Goblin's Izor 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Har inga valpar hemme , utan 2 pinschrar vid 8 års ålder. :P
1 omplasering och 1 som vi köpt från 'början' :P
Har ingen hund, är mer smådjursmänniska xD
Men gud så gullig han är!
Haha jag har 2 hundar dock verkligen inga valpar 11 och 13 år gamla tanter i rasen West highland white terrier :)
Mamma Saga till vänster och hennes dotter Wilma till höger, bilden är dock rätt gammal :3
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#1 vackra izor! Själv har jag en kromfohrländer vid namn Åke. Ca ett år gammal men kunde igentligen inte ens varit i livet nu. Tacka vet jag vår underbara veterinär som BJÖD på operationer, röntgen, mediciner och annat när alla försäkringspengar och dessutom mitt, min lillebrors och såklart mina föräldrars konton var tömda. Han har inte haft det lätt i livet stackarn. Allt är fortfarande inte bra - men bättre. En riktigt kämpe
#7 ¨Åke är så sjukt gullig :33
Vi har kennel och vi har snart 5 hundar :)
#8 hihi han tackar och bugar :3
Jag har en omplaceringshund, fick henne när hin var ungefär 2 år, idag är hon 6 år :)
En Dvärgpinscher vid namn Nova :)
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
#11 Pinschrar i alla storlekar äger! ;)
#12 Haha, jo, mysiga och fina är dem Nova dock är även den drygaste, äckligaste och mest odrägliga hund jag träffat :s Det är tur för henne att hon är så himla söt och framförallt liten för då tas hennes små "utfall" inte lika allvarligt som de förmodligen skulle göras om hon var större..
Hon är jätte rädd för män, och framför allt främlignar. Hon kan skälla konstant i en halvtimma, sen jagar hon deras fötter :/ Men sen var hon ju otroligt bortskämd och tusen gånger värre när vi fick henne.
Haha känner igen detdär , våra hundar är så otroligt knasiga!
Allis är som en hane , slafsar med maten , och är med alla men som kommer.
Zeke (omplaserings hane) är som en tik, tippar när han går , sen är han otroligt skotträdd , gillar inte andra hundar , och är lite skraj när det kommer väldigt många folk.
Men det kan man väll se över , han har bott i ca 7 hem.. :s
Och nu är han här föratt stanna!
Sen är domhär 2 de minst aktiva hundarna jag träffat.
De ligger hälst i soffan och sover , Zeke gillar att sova på rygg under filar med. :P
#14 Juste ja, Nova är oxå skotträdd, hon kryper under sängen och sitter där i flera timmar om någon smäller fyverkerier eller liknande :/ Sen är hon det man vill att hoon ska vara, vill man ut och träna aility, gå en riktigt lång promenad eller bara träna in nya trix så är hon igång och kutar hela tiden, vilar inte en sekund. Men så fort det är en regnig dag eller om man bara är trött så kan hon ligga inne i sängen hela dagen och bara snarka :p Hon glömmer till och med bort att vara kissnödig, hon blir bara sur när man ska släppa ut henen då :P Hon måste oxå alltid ha ett täcke eller massa filtar över sej annars går hon runt och är missnöjd hela dagen :P
En jätte kansig ras över huvudtaget tror jag :P Har hört om andra som har pinschrar som är precis likadana :o
#15 Zeke blir så nervös när nån skjuter (bor i militärstad) han springer runt i hela huser och är otroligt nervös.
på nyår får man sätta på alla saker som låter på typ högsta volym , så det överröstar , det funkar super!
Då ligger han och sover :P
Ja , super knas ras!
Jag har en omplacering, schäfer/rottweiler, som inte heller haft det så lätt i livet med massa flyttar och okunniga ägare.
Han är världens goaste och mest okomplicerade hund inomhus, medans ute är han ett monster ;). Ska testa och kastrera kemiskt nu och se om det gör någon positiv verkan, då jag inte vill kastrera helt pga hans osäkerhet (i vissa fall blir osäkra hundar ÄNNU mer osäkra efter kastrering). Gör det någon positiv skillnad så blir de antagligen en riktig kastrering så småningom.
Han är, 3 år gammal, kom till oss en 17 december 2010.
På bilden tillsammans med min systers hanhund :)
Här kommer mina livskamrater.
Arrak en Hollandse Herdershond och Savita en mix mellan Schäfer och Irländsk Varghund
Måste ju även passa på att säga att TS's hunds namn är awesome, precis vad min "lilla" bäbis(kanin) heter här hemma 
Riktigt söt är han oxå :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#19 Wow vad snygg hon är. Ser ut sm en jaktlabbe. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#22 Hihi hon är helt galet vacker - dessutom har hon bara muskler xD har inte varit stilla en sekund sedan hon kom hit ;)
Din Izor då.. jösses! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Visst är en eurasier en spets? Vi har nämligen en finsk spets och tvåandra spetsraser hemma hos oss :-)
Ja #24 eurasier är ny och mix mellan samojed, tysk spets, chow chow :)
Alla hundar är superfina! :D
Längtar till tills han blir stor, han är som en liten råtta!
(fast jag gillar råttor) ;)
/Christel & kaninerna! 
#25 Okej, jättesöt är han.
Vi får också hem en valp idag, ändå från finland kommer hon :)
/Christel & kaninerna! 
#27 Haha nej en Jämthund :)
Aha :) vad ska hon heta? :)
/Christel & kaninerna! 
#29 Tuuli tror jag :) Men jag är inte säkert. (Det är finska för vind)
Dock är Diesels örn "missbildade", dem ska egentligen hänga. ;)
öron*