Såhär tycker hunden..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
.. om sin nya "lillebror"!
Haha. Han kunde inte sluta pussa.

Awwww men gud så sött! 

Gud va fint. När man ser det där är det så svårt att koppla att det skulle kunna gå på annat sätt. Men du skulle väl inte lämna hund och kanin ensamma? Läste här om en som fick sina kaniner ihjälbitna (ok, då hade hunden besök av två kompisar så att flockbeteendet tog över).
Men han putsar som bara den.
Intressant är dock vad "lillebror" tycker, tycker han ser lite skraj ut typ: "bäst att låta han hållas" kanske går över då.
Jag vet inte.. han var rätt platt.
Men det är himla fint.. så länge man vaktar dem när de är tillsammans så är det ju inge fara.
Superfin hund också. Jag kan inte så många.. men vad heter en sån där sötnos då?
#3 Hehe ja, han var nog lite vaksam bebisen..
Och neeeeeeeej, jag skulle aldrig för en sekund ens slita blicken från när dom nosar på varandra! Detta var första gången dom verkligen hälsade. Annars brukar Roy springa fram till hunden och nosa på honom genom gallret - så SÅÅ rädd är han nog inte! :)
Hunden är en Bichon Havanais, finns ett väldigt begränsat antal av den rasen här i Sverige så har inte träffat på en kotte som vet vad det är jag snackar om när jag nämner namnet på rasen ;) haha.
#4 OT - En nerklippt Havanais ;)
#5 Jaaa
den pälsen orörd är ett rent helvete haha. Går inte en minut utan tovor.
Jaaa, när jag såg den underbara vovven undrade jag varför jag inte har hund också!
Såg också en italiensk tryffelhund för några dagar sen. el cotto eller nåt hette den. också söt. Men din var sötareeee muwahahhaha
#7 Lagotto kanske? ;)
Japp så måste det ha hetat