Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 732 ggr
Cirrus98
0

Kaniner ensamma??

Jag har haft en kanin nu i ca 2 månader. Han bor i hundgården nu när det inte är hundar där. Han älskar det. Det finns ju mycket gräs och utrymme att springa på =) men han är ensamm :S Jag har funderat på att köpa en till kanin så han får en kompis. Men då är min fråga, är det okej att ha kaniner ensamma. Eller ska dom alltid ha en kompis som t.ex marsvin har????

[Momiji]
0

Kaniner kan vara ensamma, så det är inte ett måste att ha 2 kaniner Glad

valorous.kid
0

kaniner kan vara ensama om dom får mycket kärlek från dig som ägare :)

du ska absolut INTE skaffa ett marsvin till din kanin!!

Klara.b
0

Håller med ovanstående :)

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

oliiver
0

Kaniner kan vara ensamma. Min kanin är ensam men han har mig så han har säkert inte tråkigt :) det samma gäller säkert för din kanin också.

/Kram Betul ♡

Cirrus98
0

Jag är med min kanin varje dag sÅ ni tror inte att jag behöver skaffa en till??

atlanta
0

#5 Även om du skaffar en till är det inte alls säkert att de funkar ihop. Har han stor yta att skutta, busa och upptäcka på så tror jag han är nöjd med det och allt mys och gos han får från dig Glad

[TeamGolden]
0

#2 hon sa inte att hon tänkte skaffa marsvin utan hon undrade om man måste ha det som att marsvin är två&två ^^

valorous.kid
0

#7 jag ville bara säga det ;)

#5 nej du behöver inte skaffa en till ;) som #6 sa så är det inte säkert att dom funkar ihop heller… om du är med din kanin mycket så är den nog glad med det ;)

[TeamGolden]
0

#8 jag förstod det men vi ska ju försöka låta trevliga mot varandra och jag tyckte du lät lite arg när du skrev med massa utropstecken och stora bokstäver på ''inte'' ^^

valorous.kid
0

#8 oj ja det har du rätt i ;)