Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 247 ggr
[Eichan]
0

Imorgon? 6 juni

Imorgon är det ju nationaldagen och dom flesta är väl lediga? Ska ni göra något spec med kaninerna? ;)

[Niike]
0

Jaa då jag är ledig^^ Sköönt!
För det första ska jag sova tills jag vaknar. Hehe det där lät udda, men det jag menar är att ingen får väcka mej. Jag ska sova så länge jag villx)

Sen ska jag städa hos Niike och kanske hos Fia om inte syrran gör det. Tror det blir jag som får göra det. Sen ska jag ta ut Niike i sele och hoppa över lite vedträn med honom. :) Och Fia ska jag göra samma sak med och se om hon tycker det är kul. Har inte prövat det med henne innan. O så ska jag mysa med ninerna såklart! <33

KajsaM
0

Jag ska fara på fårutsläpp, bada och vara med kompisar. Och självklart med Hampus :)

Flippa
0

Japp! Jag ska bygga klart hindret sen ska jag hoppa med henne :) Hon älskar att hoppa x'D

Mysterious
0

Ska nog stanna hemma till kvart i sex då jag och min kompis ska till tyrolen på tjejkväll från kl 18.00 till 21.30
Sen ska jag såklart släppa alfred lös i mitt rum och kanske i vardagsrummet och mamma inte ser..hmmg,hon är juh på jobbet ^^' fast alfred gillar inte att vara ute i vardagsrummet så mkt eftersom missy e där…men han bryr sig inte så mkt om henne,det e hon som är mest rädd för honom…^^

Qnas
0

hehe, jag ska ha ont i magen & tråka, har ingen kanin att hålla på med, ännu XD

Keligast
0

jag skall plugga hela dagen :(..ja och jag är sjuk så jag skall försöka att inte hålla på med kaninerna uppe i ansiktet..vill ju inte att kaninerna skall bli sjuka dom mä!

men ja vänjer albin med att vara ute med mimmi..om vi har tur nästa vecka skall han no bli en utekanin tills mimmi försvinner..:( oj! nu tänkte jag fel igen sorry!

twinnie
0

Min syster + familj kommer över ikväll. Innan dess ska vi ha vår traditionella storstädning *gråta*.

Zvintos
0

Ska städa kaninburar idag, så de får turas om att springa i hagarna lite. Glad

ciss
0

Ska städa hennes bodel senare, och vid tolv ska jag & Fanny på träning med dem. Första riktiga hoppträningen! :D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

#9 åhh vad roligt! finns det såna hoppträningar?! =D

[Eichan]
0

okej… jag ska fortsätta min träning med Sea.. sen ska jag gosa med resten av trollen :)

myriis
0

Jag tävlade idag.. som vanligt xD
Alla kaniner blev placerade och fick pris (A) Mattes bäbisar ^^

Tina-A
0

#12: Nämen grattis :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sosso
0

Har inte gjort nåt speciellt, är sjuk idag "/

huldisen
0

Har inte heller gjort typ nåt idag , utom att jag har varit med kompisar. Idag har det varit en dag som precis vilken annan vanlig dag ;)

KvirrZ
0

#12 Grattis :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

#12 Va kul! Grattis!