Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1530 ggr
oliiver
0

Kaninvakt söks

Hej jag behöver hjälp med att vakta min kanin i en vecka den 27/8-1/9 skulle verkligen vara tacksam. Jag kan högst betala 150 kr. Jag bor i Akalla,Stockholm. om det skulle vara någon i närheten skulle jag vara väldigt glad.

/Kram Betul ♡

Fridaaaa
0

Vart ligger Akalla? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

oliiver
0

I Stockholm

/Kram Betul ♡

Fridaaaa
0

#2 Okej :) För har aldrig hört talas om det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

oliiver
0

#3 det är inte alls många som har kanin i Akalla kanske 2 personer

/Kram Betul ♡

minaninar
1

Det finns en annan tråd här med en tjej i tyresö som erbjuder sig.. visst det är ju lite avstånd akalla - tyresö, men det är u båda stockholmsförorter.Tungan ute

oliiver
0

#5 jag kan tyvärr inte ta mig så långt. Det kanske ligger i Stockholm men det är iaf ganska stor avstånd

/Kram Betul ♡

minaninar
0

De erbjuder hämtning av kanin o bur - mot betalning. Men de är billiga och ungefär det pris du nämner, så de tar nog en sjysst peng för att hämta och lämna också om det behövs.Skrattande Bläddra lite här så hittar du tråden.

Viccan92
0

Bor du nära Alby?

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

oliiver
1

#8 nej tyvärr #7 jag vill nog åka och träffa de som ska ta hand om min kanin först och titta hur min kanin ska bo:)

/Kram Betul ♡

oliiver
0

Putt

/Kram Betul ♡

minaninar
1

#7 men det går att åka med sl-kort ända fram? kan inte en förälder följa med då, så kan ni åka o titta? jag menar chansen att du hittar någon här som råkar kunna vara kaninvakt på blå linjen runt akalla är kanske inte jättestor?

vad säger dina föräldrar? det är ju dem framförallt som måste engagera sig i var kaninen ska vara när ni är borta? Och de som ska betala?

och samma sak med Alby, t-bana raka vägen, med ett byte vid t-centralen och en jättebra person#8.

minaninar
0

Här är länken till den person jag tänkte på först:

http://kanin.ifokus.se/discussions/4fd4a3c6d4ebea6f43006ded-kan-vara-djurvakt

ni kan ju kollaFlört

oliiver
1

#11 det är min kanin och det är jag som tar hand om den men mina föräldrar köper en hel del till min kanin och jag får pengar varje månad bara för att ta hand om min kanin. Jag kan hitta många personer runt blåa linjen som skulle vilja ta hand om min kanin men jag vill inte bara lämna min kanin till okunniga. Och därför frågar jag efter någon här. Jag kan liksom inte åka hur långt som helst. Och ungefär 2 timmars avstånd är verkligen mycket enligt mig. Tack för ditt förslag :) är verkligen tacksam :)

/Kram Betul ♡

minaninar
0

Dåså, vad bra. Lycka till.Skrattande

Viccan92
1

#11 Tack Skrattande

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

oliiver
0

Putt

/Kram Betul ♡

Gaiezza
0

Jag bor i Solna :)))

Bacon, svaret är bacon. 

oliiver
0

#17 vad bra :) har du erfarenhet av kaniner??

/Kram Betul ♡

Gaiezza
0

Jah har uppfödning så, ja ;)

Bacon, svaret är bacon. 

oliiver
0

#19 Gud vad bra:) skulle du vilja ta hand om min kanin i 6 dagar??

/Kram Betul ♡

oliiver
0

Putt

/Kram Betul ♡

Gaiezza
0

Ojdå, ja det skulle jag vilja vara! :)

Bacon, svaret är bacon. 

oliiver
0

#22 jag PMar dig :)