Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 286 ggr
Elino
0

Första kanintårtan!

Jag har inte haft kanin så länge men hur ska jag göra en tårta när hon fyller år?

Horsepower
0

vet inte…

[Niike]
0

En tårta…Du kan ju t ex ta två knäckebröd och lägga massa gott emellan som sallad, morot, gurka och massa som din kanin gillar. Eller kanske gräs? ;)

Men du behöver ju inte nödvändigtvis göra en tårta, utan kanske bara ge något extra som massa maskosblad om det har kommit upp några där du bor o har tillgång till det..Och såklart kela extra mycket med den!:)

KajsaM
0

Hum tårta. Ja knäckebröd och godsaker i mellan. Men jag tror att kaniner uppskattar mer att få olika grönsaker/fruk i en skål bara :)

Elino
0

Ja kanske det!Fundersam

Ellen95
0

Du kan ju ta knäckebröd,sallad,morötter,äpplen!

Flippa
0

Du gör en liten tyårta av: Sallad, gurka, äpplen, några päron och moroter. Och Knäckebröd :) I små bitar förståss

ciss
0

Och banan! :D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

jordgubb XD

Flippa
0

Jaa, det glömde jag x)

Sosso
0

Jordgubbar är nog ett bra alternativ som borde vara med på en kanin "tårta" Cool

Tina-A
0

Jag håller nog med Kajsa, #3. Men visst kan det vara roligt att knåpa ihop en liten tårta. :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Nathalieee
0

JA , lägg massa gott mellan två knäckebröd och så kan du strö havre över lr nått Skrattande

myriis
0

Jag brukar göra gröt till mina kaniner.. :) ½ dl havregryn och 1 dl vatten, värms i micron i kansek 45 sek.. Sen låt den svalna och skär kaninens favoritfrukter/grönsaker och blanda ner i gröten! Serveras sval ^^

soten
0

Ja .. Tårta kanske inte går men en massa godsaker te.x : Torkade bananer, Sallad (inte för mkt) äpple mm