Första kanintårtan!
Jag har inte haft kanin så länge men hur ska jag göra en tårta när hon fyller år?
vet inte…
En tårta…Du kan ju t ex ta två knäckebröd och lägga massa gott emellan som sallad, morot, gurka och massa som din kanin gillar. Eller kanske gräs? ;)
Men du behöver ju inte nödvändigtvis göra en tårta, utan kanske bara ge något extra som massa maskosblad om det har kommit upp några där du bor o har tillgång till det..Och såklart kela extra mycket med den!:)

Hum tårta. Ja knäckebröd och godsaker i mellan. Men jag tror att kaniner uppskattar mer att få olika grönsaker/fruk i en skål bara :)

Ja kanske det!

Du kan ju ta knäckebröd,sallad,morötter,äpplen!
Du gör en liten tyårta av: Sallad, gurka, äpplen, några päron och moroter. Och Knäckebröd :) I små bitar förståss

Och banan! :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jordgubb XD
Jaa, det glömde jag x)
Jordgubbar är nog ett bra alternativ som borde vara med på en kanin "tårta" 
Jag håller nog med Kajsa, #3. Men visst kan det vara roligt att knåpa ihop en liten tårta. :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

JA , lägg massa gott mellan två knäckebröd och så kan du strö havre över lr nått 
Jag brukar göra gröt till mina kaniner.. :) ½ dl havregryn och 1 dl vatten, värms i micron i kansek 45 sek.. Sen låt den svalna och skär kaninens favoritfrukter/grönsaker och blanda ner i gröten! Serveras sval ^^

Ja .. Tårta kanske inte går men en massa godsaker te.x : Torkade bananer, Sallad (inte för mkt) äpple mm