(K) Dvv Japantecknad
Hej! Jag skall utöka min uppfödning och letar både ungar och vuxna djur. De skall vara renrasiga dvärgvädurar med tydlig japanteckning. Jag bor i västra götaland, utanför Göteborg. mvh/Erika www.morotenskaniner.webs.com
Synd att du bor så långt borta, har en kull med dvv japantecknade :(
Det går inte med bebis som är 75% dvv och 25% new zealand? Vet dock inte könet på bebisen än. 2v idag.
#1 Om det är en fin japan kan säkert transport gå att ordna ;) Hur ser ungarna ut och var bor du?
#2 Vad är new zealand för någon ras? Hur ser ungarna ut?
Mvh/Erika
#3 sök upp One Direction kullen här på kankn i fokus
What makes you beuatiful var ju sååå fin!!! Men ska försöka hålla mig till renrasiga dvv, men tack ändå! :)
Mvh/Erika
Tack! :)
#3 Bor i Stockholm, och en av dom har en riktigt fin japanteckning, tycker jag iaf :) Har en tråd här med bilder på dom. Men ska uppdatera med bilder från idag alldeles straxt :)
Här finns en fin flicka i Kungsbacka. Lite lejonman =) Hon är renrasig men inga papper tyvärr.
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#9 "Kaninungar." heter den :)
Kollade nu, jättesöta ;) tyvär är jag ute efter tydligare teckning, men om du tar en till kull i frammtiden med en japantecknad hane så är jag intresserad, jag vill gärna att både mamman och pappan skall vara japan. Men lycka till med dina små, hoppas de klarar sig nu de som är kvar, Mvh/Erika
#11 Okej, tack endå :)
putt
HAHAHAHAHAHA…..
#14 tack!! :)
Jag har nog både ungar, tonårsgamla och vuxna till salu under sommaren/sensommaren/hösten:
Tydlig och fin japanteckning hos t ex Cayenne och ett par till. Cayenne är ju dock Dvv Mm med enkelman.
Finns papper på stamträd/härst.bevis, dock ej stamtavla till de flesta.
Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning
http://kanin.ifokus.se/discussions/4fcb1b0688f4722686001bd3-s-dvv-japan-kullen-har?discussions-1
Någon som nyss fått Dvv Japan ungar :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se