Pantras ungar har komit!
Dem kom mellan 22.00 och 23.40. Ligger 4 små ungar i boet. Är super glad. Hoppas nu bara nova med tog sig. Har boat nu när hon är på dygn 22 tror jag.
Grattis :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
tack :)
2 av ungarna ser ut att vara svarta, 1 mörkgrå och 1 antingen creme eller vit. Troligtvis japan :) bilder kommer i veckan :)
Blir kul att se bilder! 
Grattis!!!!!
HAHAHAHAHAHA…..
Grattis!
#10 om den är ljus i öronen o på magen och mörk på resten av kroppen kan den nog vara viltgrå. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#12 ok :) ville inte ha dem ute för länge, mamman är lite beskyddande av dem så hade dem liksom bara ute för 1 bild på varje :)
#16 Den ser absolut ut att vara viltgrå :) (viltzoner i öronen)
Vad fina!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#18. är du säker på det? den ör liksom svart XP
#19 Hundra, viltgråa är väldigt mörka/svarta som små. :)
// Anka
#20 då vet jag det :)
Unge 3 är viltgrå, unge 4 är blå. Åtminstone på min datorskärm ;)
Så söta! Grattis :)
#27 aw så jävla gullig! Tyckte speciellt om den japan tecknade och den blåa med vita tecken :)
Någon som kan ge ett litet tips? hur man hjälper dem att öppna ögonen. Den svarta över har inte änns börjat spricka. så om man kan hjälpa den lite så det börjar spricka så den kan ordna det själv. Dem blir liksom 14 dagar imorgon nämligen
Tänkte jag skulle ta ut ungarna för första gången idag. dem har nu öppnat ögonen helt. 5 minuter i solen gör dem gott.
Aw vad söta!