Många lämnar KIF
Jag bryr mig inte om att andra kanske gjort likadana trådar.
Det är jättemånga som lämnar kanin iFokus för att folk håller på, man får varningar för ingenting när man itne har gjort något.
Jag blir allvarligt talat trött på detta, lämnar nog snart jag också.. Jättedålig stämning :/
Har inte ens varit inne här på länge, har mitt konto för jag är inne på hund i fokus och ja… :)
/Christel & kaninerna! 
#1 Ingen bra stämning ALLS. ;D
Why? :O
/Christel & kaninerna! 
#3 Alla hoppar på varandra nu för tiden :/
Du har inte missat något Christel, var glad att du inte har varit inne här :P
Men bara för de är några jävla idioter så sticker man ju inte!
/Christel & kaninerna! 
kif*
Men om man får varningar så säger de väl varför eller?
#8 Jag fick en varning, men de länkade bara till tråden… Så jag bad henne varna personen som jag var "elak" mot, för den personen var sååå mycket värre. Jag sa inte ens något elakt, bara min åsikt :)
Ok, men du visste i varje fall vad det rörde sig om. Ja.. då får man väl be dem varna tillbaka, för de kanske bara varnar den vars kommentar som blir anmäld.
Men vet också att någon skrev i någon tråd för några dagar sedan att de av misstag råkat trycka på anmälknappen, men inte vem det gällde.
Aja, får man någon motivering till varför man fick varningen eller bara: du är varnad?
De skriver "Du har fått en varning" och länkar till tråden… de skriver en kort motivering, i mitt fall "personligt påhopp" (lol???). Så man bode ju veta varför man blir varnad ändå.
Hoppas det blir bättre stämning här nu.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Själv tycker jag att Admins gör så gott de kan, visst är de inte så bra stämning på KIF just nu men jag tror inte heller det blir bättre ifall man klagar på admins och forumet :)
//Anna Odenbrand
Håller med dig, jag känner nästan också att jag inte orkar vara kvar på kif. hoppas verkligen att de som håller på skärper sig.
/Kram Betul ♡
Ja det är ju tråkigt :( Hejdå <3
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Vanligtvis motiverar vi de varningar vi delar ut - och vi delar ju inte ut dem till vem som helst, utan har en anledning till detta. Vi, bakom sajten, talar heller inte om för andra medlemmar om vilka vi varnat. Får vi då en kommentar om "har du varnat mig, borde du varna denne" - så kanske vi redan gjort det, men det är däremot ingenting vi kommenterar i sådana fall. Vi hoppas detta kan bli respekterat, då vi framför allt gör det just för medlemmarnas skull i fråga.
Om någon upplever ha fått en felaktig varning eller att motiveringen varit dålig, så är det bara att återkoppla till den som delat ut varningen och fråga efter tydligare förklaring, ELLER höra av sig till någon annan bakom sajten, så finns vi till för att förtydliga det hela.
Jag e bortrest nu, so jag ka ej vara aktiv har men kommer att vara det snart igen
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tycker också det har blivit sjukt dålig stämning här! Folk som försöker vara trevliga och ge snälla kommentarer får skit tillbaka, alla hoppar på en person o.s.v. Jag trodde vi var här för att lära oss av varandra?
Alla kan inte ta hand om sina kaniner på samma sätt och ha samma åsikter, då skulle det vara sjukt tråkigt. Detta är ett diskussionsforum där vi ska kunna diskutera saker och ting med varandra. Men för att kunna detta krävs det att man håller en TREVLIG ton och att man kan acceptera att alla tänker olika.
Hoppas verkligen att alla kan tänka om och kanske bättra sig!
#17 Vi saknar dig, Jana! :D
Men jag har inte märkt någon dålig stämning alls.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Tycker det är lite löjligt att det startas en massa sådana här trådar bara för att det blev bråk i Inomhus-bur tråden igår.
En sånhär tråd skapar bara dålig energi 
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Har inte orkat läsa allt, och denna kommentar är förmodligen onödig, men kan ingen Medarbetare ändra trådens namn? KAF och KIF är ju ganska helt olika saker 

#21 Och det menar du att inte erat tjafsande i tråden gjorde? ;)
#23 haha jo absolut, har ju aldrig påstått att det var positivt, men däremot väldigt kul 
Onödigt att lämna KIF bara för ett barnsligt bråk, även om dem flesta hade rätt så var det på låg nivå.
har varit borta, eller somsagt lagt all min tid på kaninerna de senaste veckorna så har inte varit aktiv, någon som skulle vija länka till den där ''inomhusbur'' tråden? :-)
/ Julia och kaninerna
Vilken slags tråd man än skapar så får man förbreda sig på kritik finns de de som säger. Varför? Varför skall vi kritisera andra och deras val? Jag tycker att man får ha sin åsikt men skapa inte en massa bråk.
För det är ju trotts allt de söta små fluffiga kaninerna vi pratar om.
#24 Tycker du det är roligt att bråka?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag fattar inget. :p
/Christel & kaninerna!