Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 5353 ggr
infinityflames
5

Betesbur bygge!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har under några veckors tid byggt en ny bur till gnagarna. :)

Den uppskattades verkligen må jag säga.

Måtten är ca 200x100x60

Nästa projekt är nog att sätta ihop den med den vanliga uteburen så de kan gå in och ut som de vill.

Ni som har erfarenhet av detta kan gärna lägga en kommentar om hur kaninerna verkar uppskatta det. :) Tar även emot tips? på hur jag ska inreda den. :)

[EllenAlicia]
1

hihi kaniner är hardjur ;) men gud så fin den blev!! :D

infinityflames
0

Haha, ja självklart att de är! :) Får skylla på dålig uppväxt ^^ Mamma sa alltid "gnagarna" om våra kaniner och marsvin.
Tack!

Fridaaaa
0

Vad fin bur :)
Vad kostade det att bygga den? :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

infinityflames
0

Tack!
Nätet och färgen hade jag sen innan. Även skruvar och så. Men träramen och taket gick på ca 500. Och då hade jag en bra bit trälist över. Allt köpt på byggmax. :)

Fridaaaa
0

#4 Okej :) inte så farligt då :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

infinityflames
0

#5 Nä jag tror det blev prisvärt. Man får se hur länge den håller :)

hobbymupp
0

Grymt snygg utebur! Stilren, stor, praktisk och sånt. Kaninerna tas in och ut ut den ovanifrån?

infinityflames
0

#7 Tack så oerhört! Ja precis, taket har gångjärn. Och trots att taket inte är lutande samlas det inget regnvatten uppepå den. :)

hobbymupp
0

Kaninmagazinet.se söker gästbloggare som pysslar och bygger till sina kaniner, och jag kom att tänka på dig och din fina bur! Du känner möjligtvis inte för att skriva ihop en text och kanske (om du har) lite ritningar och bilder om buren och hur det gick tll att bygga den? Skicka isf din text och bilder till kaninmagazinet@hotmail.com

Såklart kan vi länka till hemsida/dvv/twitter/fb/whatever och längst ner får det stå Text och foto: "ditt namn".

Vore superroligt eftersom att buren är så snygg och verkar mycket praktisk!

infinityflames
0

Hade tappat bort mitt inlägg, kom ihåg det nu. :P Är det fortfarande aktuellt med texten? Skulle kunna skriva ihop en text isåfall om det fortfarande är aktuellt så att säga.
Och tack för att ni gillar buren! :)