Vem är du?
Här en tråd där alla får lägga ut info om sig själv.
T.ex hur många kaniner ni har, hur många år ni är, favoritras, hemsida, favoritmat, musik, hur ni bor, vad ni vill ha bort från världen och vad eran drömsak är. osvosvosv!! Och en bild på er! 
Det är la kul?
(har säkert funnits någon liknande tråd, men hitta ingen när jag gjorde ett tafatt försök)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Hej och hå på er!
Frida heter jag, är 21 år gammal (fyller 22).
Bor ute på landet, vilket jag trivs bäst med, skulle aldrig trivas inne istan.
Jag har just nu 5 kaniner, men haft många fler genom åren sammanlagt. Haft kaniner sedan jag föddes stort sett.
Mina kaniner heter Gruff (Dvv rex), Flizan & Alex (Lejonhuvad dvv/lejonhuvad kanin, dotter och far), Smilla (lejonhuvad kanin) och Albin (bj-korsning).
Har även 1 hund, 2 katter, 6 marsvin och 12 kycklingar med
Hunden har jag tillsammans med pojkvännen, likaså kycklingarna. Ena katten är min, andra hans, men vi tar hand om djuren tillsammans, men jag har huvudansvaret för de små fyrbenta 
Favoritmat: Lasange, pizza,hamburgare, kyckling, kebab, pasta, köttbullar mm.
Favoritmusik: Mest rock, hårdrock, men lyssnar på det mesta (utom jazz, blues och sånt)
Favoritkaninras: Åh jättesvårt. Går inte på ras, utan personlighet. Men Franskvädur, Belgisk jätte, holländsk kanin, ddv, ddv rex, hermelin och lejonhuvad ddv ligger nära hjärtat ;)
Favoritfärger: Svart, rött och grönt.
Hatar/avskyr: Spindlar, spyor (har kräkforbi), lögnare, djurplågare, mobbare, krig, falska människor, viss mat, vintern mm
Älskar: Djur, min pojkvän/familj/vänner<3, att fotografera, promenera (främst vår/sommartid) mm
Personlighet: Snäll, envis, djurnörd, ganska social, bra lyssnare
Det är vad jag kommer på att skriva:P
Ni hittar mig här och på mina bloggar:
Kaninblogg
Marsvinsblogg
Vardagsblogg
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej allihopa!
namn: Jesper Andreas Lindén
ålder: 14
bor: Hörby
hårfärg: brun _(?)
_ögonfärg: Blå
längd: 1.67 _(?)
_favortimat: Kabronärer <3
favoritfärg: Lila (y)
favoritdjur: TYP alla…
intresse: Sjunga, va med kompisar, mina djur, sova, äta, spela musik, jaa det mesta faktiskt 
största dröm/drömmar: Att bli en känd sångare, bli djurpolis och klappa en späckhuggare!
Tack för mig! 
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Tjatja!
Jag heter då Emelie, kommer från Malmö, och är född 92. Bor i en 4a i en Stockholmsförort med min sambo, 7 kaniner, 1 hund, 2 råttor och ett gäng malawiciklider. Utbildad djurvårdare men jobbar för tillfället som telefonförsäljare samtidigt som jag pluggar matte, kemi och fysik på distans. Målet är att komma in på veterinärutbildningen i Uppsala.
Tävlar Kaninhoppning och har gjort sen 2006/2007. Har en hoppuppfödning som dock inte är reggad i skhrf än, men det är på gång, grejen är bara att jag måste byta klubb först, skicka in ansökan osv x) En liten process, men det ska bli av!
Som jag skrev så har jag en hund som jag håller på att utbilda till eftersökshund, så när vädret tillåter hittar man oftast mig, och Noël som han heter, spårandes i skogen =)
Förutom djuren älskar jag precis som många andra att umgås med vänner och dansa på någon klubb eller sitta på ett fik inne i stan och snacka skit.
Något jag hatar - När Stockholmare försöker härma min skånska, att de aldrig förstår att de inte kan. Eller kör med den klassiska "vi ska ge bort skåne till danmark" haha kom på nåt nytt liksom^^,
Nej 08or asså ;)
Något jag älskar - Känslan när man går i mål efter ett snyggt lopp med sin kanin, eller när hunden gör riktigt bra ifrån sig på träning.
Känslan när man är ett med sitt djur.
#1 #2 #3 kul att ni skriver! fleeeeer!!! Jag ska med skriva snart :D
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Tjao!
Jag heter Evelina är född 1996-06 28 så jag är alldeles snart 16 år, jag har blondt hår, blå ögon, är 178 cm lång och har alltid varit superbly, är dock inte lika blyg längre men jag har automatiskt blivit satt i det "facket" så många tycker fortfarande att jag är "den blyga tjejen". Jag har skilda föräldrar men bor mest hos pappa. Så jag brukar säga att jag bor lite utanför Tierp (med mamma bor jag i Tierp). Jag har 2 hel syskon, 3 halv syskon och 2 låtsassyskon, men just nu känns det som att vi alla bor lite utspritt c: Hos pappa bor vi hur som helst på "landet" fast det är väldigt nära till "centrum" i den lilla byn jag växt upp i. Vårat hus är rött med vita knutar, vi har ett stall med 3 boxar varav en innehåller en 6.fackare till kaninerna. Vi har en stor tomt me dpool, studsmatta, kaninhagar och lite andra onödiga saker som bara ståår och skräpar.
Jag har alltid varit djurgalen, alltid drömt om att jobba med djur och förmodligen kommer det även att bli så då jag ska gå djurvård nu till hösten (om jag kommer in på skolan, men det tror jag att jag gör i alla fall!). Jag är även vegetarien sedan snart 1 år tillbaka just för att djuren betyder så mycket för mej, det började kännas som att jag åt någon av samma art, alltså en människa :s Jag fick helt enkelt skuldkänslor och började mmå illa av tanken på kött. Men jag har absolut inget i mot folk som äter kött då i princip alla i min närhet gör det. Jag har ingen direkt favoritmaträtt, är faktiskt inte så förtjust i vegomat, haha, men det blir väl pizza eller kanske tacos. Jag älskar godis, alldeles för mycket, äter det alldeles för ofta. Men än så länge har det inte påverkat min kropp så jag planerar inte att sluta med godiset än på ett tag, jag anser mej själv vara för svag för att stå i mot sötsuget :P Jag lyssnar inte speciellt mycket p åmusik, har helt enkelt aldrig varit intresserad, men favoritbanden/grupperna är i alla fall The Script och Linkin Park. Jag älskar serier och filmer, blir väldigt lätt beroende. Min favoritserie är Vampire Diaries <3 Jag gillar även att läsa, rita, rida, vara med vänner och djuren :)
Hemma har det alltid funnits djur, vi har haft hästar, hundar, katter, marsvin, kaniner och hamster. Just nu bor här 2 hästar, en katt, en hund, en hamster och 8 kaniner :) Det är ett Varmblod, en shetlandsponny, en blandras katt (bondkatt), en dvärgpincher, en Rysk vintervit dvärghamster, en Lejonhuvad dvv och 7 lejonhuvade kaniner.
Jag bloggar så gott som dagligen på min blogg Laoop.tk men har även en hemsida Laoop.weebly.com som dock inte uppdateras lika flitigt.
Om någon undrar något så är det bara att fråga :)
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Tjenare ;D
Jag heter då Aynaz, jag älskar kaniner såklart. Är 11,5 fyller 12 i september.
Har 9 kaniner, 1 katt, 1 hamster och en fågel :3 Jag bor med min mamma, pappa och lillasyster på landet i en liten by inne i Göteborg! Jag hatar djurplågare och irriterande folk dvs lögnare och ja. Jag älskar rosa!
Här är 2 bilder
på mig ..

Jag heter Tilde, är 20 år och fyller 21 i augusti. Jag bor sedan förra året i en relativt stor lägenhet i Danmark ihop med min pojkvän och alla våra djur.
Vi har omkring 20 reptiler och såklart mina två fina kaniner, Charlie och Willow
De bor på vår stora balkong! ^^
Hemma i Sverige har jag mamma och pappa, en storasyster och en lillebror!
Favorit…
Kaninras: Lejonhuvad
Mat: Kött och kyckling… Pizza hut-pizza (Hawaii) haha
Musik: Rock, allt från poprock till metal
Resemål: Japan! Var där 2010 och älskade det <3
Färg: Rosa :D
Personlighet: Jag är väldigt snäll och glad, men säger alltid vad jag tycker (vilket kanske inte inte alltid är så positivt, haha). Jag är kreativ och älskar att träffa nya människor!
Här är jag, kanske inte ser sådär jätteglad ut, men det är min senast tagna bild 
Linnea heter jag och är en 17 årig norrlandstjej. Då jag inte går andra året på musiklinjen så jobbar jag som fotograf och håller på med kaninerna och hänger med kompisar och sådär. Älskar att träffa nytt folk och jag är social och inte alls blyg. Det bästa som finns enligt mig är tekvällar med favoritkompisar. Folk skulle nog se mig som estet, köper de mesta av mina kläder på secondhand och så älskar jag retro stil.
Jag har två kaniner just nu som heter Joel (frasse) och Malva (hermelin)
Jag heter Felicia,är 13 år fyller 14 den 9 mars och bor i en 4a mitt i Göteborg med min mamma,pappa och storebror.
Min relation till min storebror är inte jättebra,vi bråkar och slåss,jag brukar inte prata med honom så ofta men jag älskar honom ändå:)
Jag har en viltgrå wienertecknad dvärgvädur som heter Bella.
Jag går i en skola i stan,börjar 7an efter sommarlovet.
På fritiden spelar jag fotboll,fiol,skejtar och är såklart med min kanin.
Jag har spelat fiol i 8 år,fotboll i 2,5 år och skejtat i typ 1 år.
Jag har just nu mörkbrunt hår,min naturliga är svart,jag har väldigt mörka ögon och är ca 160 cm lång.
När jag blir stor vill jag bli doktor,pilot eller designer.
Jag älskar flygplan,och att resa.Varje år åker jag till Malaysia.
Och måla är ett stort intresse också.
Jag fotograferar också ibland,har en NikonD3100 som jag fick i julklapp förra året.
Jag är älskar kläder,väskor,musik och att kolla på film.
Jag lyssnar på allt,men mest pojkband/sångare som tillexempel
Justin Bieber,Ulrik Munther,One Direction,Eric Saade mm.
Jag kollar helst på skräckfilm,drama eller komedi och läser fantasy böcker helst.
Min favoriträtt är Pizza.
Min dröm just nu är att åka till Gran Canaria eller Los Angeles.
Favoritrasen på kaniner är dvärgvädur ,rex och franskvädur,skulle gärna vilja skaffa en i framtiden när vi har större lägenhet eller flyttar till villa.
Något jag verkligen ogillar är folk som röker,stör mig så jävla mycket på det,det är okej att man röker men typ i en hiss eller mitt bland massa folk, det är inte okej.
Jag har också en blogg som jag uppdaterar väldigt ofta om mitt liv,vardag mm.
http://onlyfeliicia.blogg.se/
Jag heter Nicole och fyllde 20 tidigare i år. Jag är ursprungligen från Stockholm där jag har hela min familj och släkt. Närmaste familjen är mina föräldrar (skilda sedan jag var 3) och min storebror. Sedan september 2011 bor jag dock i Eskilstuna i en egen lägenhet, för att jag pluggar på högskolan. Om 2,5 år är jag utbildad socionom vilket kanske inte säger så mycket. Men man kan jobba med lite allt möjligt - behandlingshem, socialtjänsten, hemlösa etc. Jag brinner väl helst enkelt för att hjälpa människor, framför allt barn. Jag jobbar även extra, så om det är någon som bor i Eskilstuna och handlar på coop så har ni förmodligen sett mig. ;-)
Jag har två kaniner och får förhoppningsvis ungar i september/oktober någongång. Och mina största intressen förutom kaniner är foto, film och musik. Jag är även intresserad av innebandy som jag spelat i ca 12 år, men slutade för något år sedan pga skador och flytt.
Och tja….jag har oftast ett översvämmat diskberg här hemma eftersom jag hatar att städa och diska, men gillar att laga mat. Jag gillar även att resa och har varit i en hel del olika länder (:
Jag heter Amanda, är 18 år! Bor med min pojkvän hemma hos hans föräldrar i ett stort radhus där vi har en del av huset. I trädgården har vi våra 14 kaniner och i ett av våra rum har vi våra hamstrar =) Min favoritras bland kaninerna är lejonhuvad! Jag är hemmafru för tillfället och min pojkvän jobbar på dagarna och när han kommer hem lagar jag middag till honom, naw!
Jag ska snart få hem 3 ponnys från Irland, eller ja, en är till mig, och två ska min syster och min mamma ha. Sedan ska jag köpa en blåögd ponny från en uppfödare i Sverige.
Hemma hos min mamma har vi en amstaff som heter Bella, men egentligen heter hon Jutta Elus Uzury Royal Edition, men jag kallar henne Toubis eller Touben, för det låter så roligt att säga :D Min favoritmat måste vara lax med romsås, eller kebabtallrik, eller flygande jacob… mm gott.
Jag lyssnar på massa olika musik.. t.ex hiphop, radiomusik (NRJ) och massa annat. Jag vill gärna ha bort djurplågare i alla delar av världen för jag mår dåligt av att se det. Vill även få bort folk jag inte tycker om från min närhet. t.ex våra grannar som klagade på att de hörde musik när vi hade dörren öppen och inte sa till oss utan ringde till fastighetsbolaget :S.
Jag är 166 cm lång och blåa ögon, naturligt blont hår men blonderar ändå :P Folk tycker jag är sjuk och rolig att vara med för det mesta hahaha… Jag är inte komplicerad av mig men gillar att jävlas med folk ibland :D Tillexempel min pojkväns lillebror som är lika gammal som mig! så roligt så jag dör!
Jag älskar Gran Canaria där jag och min pojkvän har varit, ända gången jag någonsin vågade flyga flygplan, är extremt flygrädd! Har aldrig vågat hänga med familjen till thailand eller ens ner till Belgien eller Irland för att titta på hästar… Men jag tog mod till mig innan Gran Canaria och på flygplatsen vräkte jag i mig all möjlig mat och drack massa (fy hatar alkohol) Bara för jag tänkte att det var min sista måltid… guud!
jUST DET.. just nu är jag jättesjuk och förkyld så jag gråter för att jag tycker synd om mig själv… nä men jag fattar inte vad det är med mig.
Yaah, nu vet ni massa om mig
langar fetaste bilden på mig och Gullan! 
& en bild från innan en maskerad!
älskar maskerader!!!
#11 Älskar också maskerader! haha
Jag heter Betul, 16 år. Jag bor i Stockholm med min familj som består av mamma, pappa,lilebror och min kanin Oliver. Jag är en tjej som älskar djur och hatar plågeri. Sedan jag föddes älskar jag djur så det brinner, har aldrig tröttnat på de. Jag älskar att stå framför kameran. Jag har börjat med model jobb detta år, vilket är så kul. De ras jag mest faller för är dvv och Teddy så fina. Speciellt deras utseende är ju så otroligt fina och så söta. Egentligen tycker jag om de flesta raserna men dvv och Teddy är lite speciella :) Jag är en shopping galen tjej som älskar mode och allt som är speciellt. Jag kan sluta göra allt men inte sluta shoppa:) hehe Detta var lite om mig:)
/Kram Betul ♡
Tjaba!
Jag heter Julia jag är 15 år och bor hemma hos mina föräldrar i en stor villa med tomt på landet ! jag har två kaniner, en hamster och min underbara katt på arton år! Jag kommer från stockholm men ska snart flytta upp till forshaga i värmland till nästa höst för att plugga till hundförare.
Jag har då somsagt mina kaniner, Ruff (lejonhuvad dv blandning) och Athena (hermelin).
På fritiden är jag ute och busar med mina vänner och kommer på en massa galenskap och skrattar mer än jag pratar, jag är även intresserad av Kaninhoppning och utställning, fått två rosetter sammanlagt de senaste 3 månaderna med Ruff :3
Iövrigt gillar jag sallader och att motionera, jag är inte alls nöjd med mitt utseende och kropp men jag har lärt mig leva med det..!
Jag har även gått på ridning och haft medryttarponny och så, men inget jag fastnat för helt liksom..
Killar är inte direkt en stor del av mitt liv och jag ser de mer som kompisar än nått annat! ;)
Som fyllda 15 har jag snart fyllt moppe som man brukar säga, så aa.. det ska väl också införskaffas, tjata lite på pappa bara !