Söta Fiona
Visst är hon gullig?
Vad har hon för färg?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
gjorde redan en ny tråd om det.
ojdå haha =) ändrade nu
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Hon är svart otter för att svara på din fråga. Samma teckning som en av mina kaniner. :)
#3 Naw okej! Misstänkte det har hört folk säga black and white också så har vart osäker! OBS du svara inte på den andra frågan ;)
# 4 är inte helt hundra på vad skillnaden mellan otter, black and white, tan osv är. Men skulle gissa på att de andra har en mer rödbrun färg vid magen, iaf tan? Och ja hon är söt, det är alla med den teckningen. ;)
#5 Jo black and tan iaf! Men sök på google black and tan kanin. Så ser de exakt ut som denna teckningen väl? =) Kan du inte visa bild här på din kanin vill se om de är lika!
# 6, sökte på black and tan och precis som jag sa så är de mer rödbruna / rostfärgade vid magen etc. Svart otter är mer beige aktig.
#7 AAW DOM E SJUKT LIKA! Fiona har bara lite längre öron Skrev fel, sök på black and White kanin!
# 8 - då är skillnaden istället att black and white är mer vit/grå aktig än beige-aktig.
Kan tipa om kaninfarg.se där står det en hel del om olika färger; bl.a.:
Tan svart: http://kaninfarg.se/farg.tansvart.htm
Svart otter: http://kaninfarg.se/farg.ottersvart.htm
Black and white finns säkert också med någonstans. Du kan även se bilder etc på sidan.