Lägg ner då
Asså förlåt nu men ja börjar tröttna på alla klagomål och att ja gör fel och skit , kan ni inte sköta erat så sköter jag mitt ja kan lika mkt som er , ja nämner inga namn , men snälla lägg ner…. om ja nu är så dårlig så däg de istället, ja känner mig dårlig när ni håller på,
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
du kanske skulle tänka på saker innan du skriver en komentar i ett forum eller hur du är inte lika mycket bättre än andra.

men fattade du inte att det räcker när den förra tråden låstes ???
sluta bete dej som en 14 åring eller låt bli forumet
You can't spell Bitchy without Itchy
Hon råkade dubbel posta..
Det blev 2 trådar ist för 1.
#2 är 14-åringar inte välkomna här eller vad menar du med det? Var snäll och LÄS IGENOM vad ni skriver innan ni postar, det blir mycket trevligare stämning då! :)

#4 visst är väl 14åringar välkomna, men jag menar att hon beter sej lika omoget som många 14 åringar gör, och tar allt man säger som en pik eller förolämpning
You can't spell Bitchy without Itchy
Alltså nu har jag ingen aning om vad just det här handlar om, men ett tips? till ALLA:
Om ni stör er på någon, eller någonting som nån säger, strunta i det! Klicka er vidare och glöm bort istället. Det blir bättre stämning för alla ifall man tänker efter lite innan man skriver något, oavsett vad saken gäller.
Och ännu ett tips, om ni nu har problem med någon; skicka ett PM till den personen så slipper alla se. Det tar både plats på sidan OCH gör att massa andra lägger sig i. Eller säg till en Sajtvärd.
#5 Tycker det är väldigt onödigt o ens säga att man beter sig som en 14 åring :S
Jag tycker att det var ganska onödigt att skapa den här tråden då TS alltid kan prata med dom som stör henne eller så kan hon prata med en medarbetare/sajtvärd. Jag tror nog att alla förstår att #5 inte menade något ont om just 14 åringar, #7 du förstår säkert vad #5 menar. Det var även ganska onödigt att du kommenterade det.
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Nu är det så här att ts är till veterinären med sin väldigt sjuka kanin, kanske kan man visa lite förståelse och inte fortsätta denna diskussionen. Hon behöver nog fokusera på annat.
Det vore nog snällt med lite extra hänsyn.
Tänkte jag bara eftersom jag försökte hjälpa henne lite i en annan tråd idag.
Nu har inte jag läst "de andra trådarna" som jag förmodar finns och där ts kanske har blivit påhoppad? Ingen aning om den biten som sagt.
MEN jag måste bara säga att hur dåligt man än mår, vad man än går igenom hemma, så är det Inte en ursäkt för att provocera eller skapa dålig stämning på internet. Bara för att en kanin är sjuk eller har dött, och det är synd om en och hit och dit, så betyder ju inte det att man plötsligt kan uttrycka sig hur som helst eller få några "förmåner". Shit happens, under hela livet, folk dör, djur dör, vänner försvinner, förhållanden kraschar, det finns mycket elände som kan hända, men det ska inte gå ut över andra och man kan inte förvänta sig att man då som sagt kan göra hur man vill för att man har en "ursäkt" för det.
Helt sant å ena sidan. Men denna tråden är inte så meningsfull att fortsätta eftersom det råkar vara en dubbelpost, den är dessutom flera dagar gammal. Allt har liksom sagts. Bara extra jobbigt för ts som idag måst åka in akut med kanin.
Å andra sidan.. Inget fel med att visa lite hänsyn eller?
#10 tänkte skriva exakt samma sak typ (y
Men #11 Hänsyn är något man förtjänar i mina ögon, skapar man bråk eller dålig stämning på ett forum och dessutom drar vidare det till en ny tråd så tycker inte jag att hänsyn är de första man tänker på, att en kanin är sjuk eller så har ju absolut inget med att göra med denna tråden eller den förra..?
Som sagt , dethär är en dubbelpost.
Det blev 2 trådar ist för 1 när hon gjorde det.
Tror som förut sagts att de som har något otalt med varandra ska försöka lösa det i privata meddelanden. Är du en av dem så föreslår jag att du gör så. Är du bara en intresserad åskådare kan ju informationen om att det är en dubbelpost räcka?
#14 menade du mig? Jag tycker absolut de ska lösas i PM, varför föreslår du att jag ska lösa något i PM när jag nte har något otalt med någon?