(s) A-kullen
Nu börjar det vara dags för dom små att hitta nya hem. De är av rasen Teddydvärgvädur och är födda 2/3-12. Gå in på min hemsida för mer information www.coellos.weebly.com
Coellos Aslan
-Hane
Asta= Adonay?? O,o :''3
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#3 Precis :)
Väl igenkänd kaninunge!! ;)
/ Cornelia Andersson,
#5 Haha ;)
#1 Herregud vad söt! Vad tar du för dem? :)
#7 700 :)
#8 Herregud, lilla Amor är ju för underbar!
#9 Inte intresserad då? ;)
#10 Jag vill så otroligt gärna! Men Nessie ska (förhoppningsvis) få en kull snart och måste spara burplatserna till dem. Men den där kaninen är bland det sötaste jag någonsin har sett! Gaah vad jag vill ha honom! ^^
#11 Men skaffa en bur till då x'') (sojade bara) haha ;)
/ Cornelia Andersson,
#12 haha, har god lust alltså!
#13 Haha, men bara att höra av dig om du känner dig manad! ;) Ser gärna att han kommer till någon jag vet vem det är eller till någon uppfödare så man kan få bli uppdaterad med bilder :)
#14 ja och om han skulle komma till mig kan du ju hälsa på ^^ om det inte tar sig på nessie så är jag intresserad annars får jag hålla mig till att kolla på bilderna ^^
#15 Men precis :) Kull på gång, vem är hanen? :)
#16 Ville är hanen så det blir blandisar men deras temperament blandat kan inte bli annat än bra! Vilken valde du att ha kvar? :)
#17 Kul! :) Alltså om jag känner att Amor hittar ett bra hem, så behåller jag Abigail som det ser ut nu, annars så blir det att jag behåller Amor, men sparar ju som sagt helst en hona så :)
#18 är hon helsvart? :)
#19 aa :)
Puttar upp tråden!
är Amor tillsalu ? :O :D
Han är ev tingad nu, till en kompis. Fast för någon dag sedan var han "till salu" :)
Puttar
Nu finns det bara 1 hona och 1 hane kvar att tinga, och det är lilla Asta och Aslan! Hör gärna av er om in är intresserad! :)
Putt, Ungarna bilr 8 veckor på fredag, och kan släppa dom redan nu om så önskas :)
Asta blev hämtad idag, så nu är det bara lilla Aslan kvar som söker ett kärleksfullt hem :)
Putt, Aslan finns fortfarande kvar!
Är det verkligen ingen som är intresserad av lilla Aslan?
Putt! Lilla Aslan har fortfarande inte hittat ett eget hem. Priser är inte det viktiga, jag vill att han hamnar i ett kärleksfullt bra hem :)
Putt.

Pris för honom?
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
Tänkte 500, men priset går självklart att diskuteras