(K) "Lejondvv" kelis
Söker en lejondvv till kel. Gärna brokad/mantlad/wienertecknad, och gärna mycket lurv ;o). Hane eller Hona? spelar ingen roll men en riktig gosis är vi ute efter. Kommer att vara sonens kanin men jag har självklart huvudansvaret. Garanterar ett kärleksfullt hem med mycket gos och boende i stor bur med tillhörande Hage. Vi bor i Södermanland men transport brukar ju gå att fixa!
Jag har en som heter Bisqiute men jag brukar kalla honom Birre. Han är 1 år och är en svart hane som är supersnäll i alla lägen. :) Han är inte så lurvig men han brkar bli mera på sommar och höst!
Pma ifall det låter intressant.
Jag bor i katrineholm :)
jag hae en lejonhuvad hane som finns kvar om du är intresserad? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#2 Vad är det för färg på honom?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har leveransklara lejonhuvade dvv i Juli. :) Vita med blåa ögon är de hela bunten, finns en dubbelmanad hona och en dubbelmanad hane, de kommer alltså att få mer lurv än sina enkelmanade syskon och föräldrar.
Vi kommer att köra Göteborg - Luleå när de är leveransklara, då kanske vi åker förbi er eller till något ställe i närheten där man kan träffas.
400kr kostar de med härstamningsbevis, övergångsfoder samt lite annat smått och gott.
Bilder + video från iförrgår, de har inte fått så mycket päls eller öppnat ögonen ännu men bör öppna ögonen alldeles, alldeles snart och pälsen kommer växa fort den med. :)
han fick man först men sen tappade han de men nu börjar de växa igen
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#4 Sockersöta! Ska fundera lite :)
#5 Lite för lite "lurv" tror jag men tack ändå! :)
Jag har 6 st lejonmanade dvv ungar som precis blivit lev klara. Kostar 300 kr/st med härstamningsbevis. Bor på Vikbolandet utanför Norrköping.
Kaninen på bilden heter Teddy och är en hane född 17/4. Vill du se fler kaninungar (finns 3 japantecknade, 1 japanbrokad, 1 vit och 1 svart kvar) så kan du kolla min hemsida: www.garnmani.se. Där finns bilder på alla ungar samt deras föräldrar.
www.garnmanisgnagare.se - <<< Uppfödning av kaniner och marsvin. >>>
Har en liten lurvboll här hemma, leveransklar till helgen. han är en liten lejonhuvad dvärgvädur efter japantecknade föräldrar. Han är svart vit med ett vitt streck över ryggen som går ner i ett helvitt ben. och en vit fläck på huvudet bla. Bilden är tagen när han är lite yngre så han är ännu fluffigare idag, kan lägga upp nyare bilder om du är intresserad. titta gärna in på hemsidan www.morotenskaniner.webs.com