Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1562 ggr
NelliZ
0

Intressekoll hinder& märlor.

Hej!

Jag ska kanske börja sälja hinder och märlor i en liten skala. Nu när det är sommarlov och så har jag ju mera tid osv! :)

Jag kommer till en början mest tillverka enklare hinder, som rättuppstående, start/mål, tvåan trean osv. Till ett lägre pris, dock tar det ju tid, ork och pengar att bygga hinder. All färg, matrial osv ska köpas in.

Sedan kanske jag även ska börja sälja kaninhoppnings märlor. Ni vet sånna lite böjda. :) Dom är dock väldigt jobbiga att göra.

Så bara en liten intressekoll om det skulle vara någon ide eller så. Jag har inga bilder för tillfället, eller någon prislista osv. Men kom med frågot och förslag!

Jag finns utanför Göteborg. Kommer även ev. frakta hindrena. Måste kolla upp det där med frakten först.

//Julia

MoaLarsson
0

Jag kanske är intresserad, men vill se bilder först! :)

NelliZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Trevligt trevligt!

Detta är ett treanhinder jag gort. Sämst bild men min kamera är som den är :P

//Julia

NelliZ
0

Ett omålat start/mål hinder

//Julia

NelliZ
0

Ett tvåan hinder, som jag slängde ihop rätt slarvigt. 
Ni behöver inte oroa er. Spikarna är utbytta till märlor.

//Julia

hjartelyckanskaniner
0

#2 Vilken höjd sitter varje märla på, på 3an?

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

NelliZ
0

Hindrerna ovan är inte just till salu, utan jag gör lixsom på beställning.

Nästa vecka åker jag och köper nya färger. Har massor med ideer på det :)

//Julia

hjartelyckanskaniner
0

#6 Var inte det jag tänkte på:) Tänkte så att du gör hinder som är lagliga. Absolut inget klagomål utan du vill ju inte lura kunderna med "lagliga" hinder också sitter märlorna på helt fel höjd:) Jag vet inte hur mycket du kan om hinder eller så och vad som följer lagen osv.

Mvh Emma

NelliZ
0

#8 Såg inte att du hade skrivit förens jag publicerade det inlägget, det var inte till dig. ;)

Jag är väl medveten om hindrens lagar. Och följer såklart dem när jag gör hinder til andra. :)

Hindren ovan gorde jag när jag nyss börjat att göra hinder. Då hade jag ett hum om ungeför hur det skulle vara med inte helt. Nu vet jag lagarna ordenkligt,  och skulle aldrig sälja ett som vart olagligt.

//Julia

hjartelyckanskaniner
0

#8 Så bra:) för märlorna såg ut att sitta på fel ställe på både 3an och 2an :)

Mvh Emma

[_hsleiufhbtv]
0

hur breda är bommarna? Dom ser väldigt smala ut nämligen, vilket inte heller är lagligt. Menar inte att klanka ner alls, utan ge tips? :) Minsta lagliga tjocklek är 18mm.