Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 632 ggr
JessicaOlin
0

sen dess.......

Jag  vet att jag inte vart snäll som tagit emot massa tips? och idéer från er men ja har haft de för svårt som sitter kvar fortfarande, detta är så långt ifrån ämnet som de bara går men hon betydde mer än nån annan, hon va som en syster , hon va som mer än som vän 
ha borde ha förstått när hon tittade bort att allt har slut och att de vackra är borta , samma dag de hände hade vi varit och haft kul med kompisar och vart på bio  , ja va glad, gladaste i världen men sen på kvällen får js ett samtal utav prästen och polisen att att hon halkade över tågkanten att hon va borta,  borta för evigt, minnerna finns alltid kvar ,

Malin Karlsson 1994 - 2009 jag älskar dig…..

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Caf_Roy
0

Nej gud vad hemskt

Har du någon att prata med, någon präst eller sogcoach eller psykolog eller något?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

JessicaOlin
0

ja har inte velat ja har försökt att prata med phkolog och kompisar men saknaden blir större bara :/

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Caf_Roy
0

Den måste få bli det ett tag, du behöver tillåta dig själv att känna riktigt hur ledsen du är och sörja, annars kommer du inte ur den till där du saknar men kan komma ihåg allt som var bra och låta minnena värma och lyfta dig.

Caf_Roy
1

Jag skulle föreslå att vi flyttar den här diskussionen till sorg iFokus och länkar så att alla som vill kan flja med härifrån. Lite OT.