OT Natthumor
Satt och skrev ett brev härom dagen till en kompis, vi ska troligen börja brevväxla och från ingenstans så får jag upp en bil i mitt huvud och tänkte:
Hm, om man håller ett brev i handen och växlar på en bil. Då brevväxlar man ju!
Och jag var ju såklart jätte trött tack vare att jag har jätte svårt att sova så sover inte mer än 3 timmar/natt när jag väl sover. Och tack vare min trötthet så tyckte jag såklart det var jätte roligt och ansåg mig själv som jätte smart. *facepalm*
Haha!
Har ni någon gång fått ett sådant där riktigt skratt anfall för något som egentligen inte alls är särskilt roligt eller ansett er själva som riktigt smarta fast det egentligen inte alls är särskillt smart?
Så kallad natthumor.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Haha! Natthumor är mitt mellannamn!
Det händer så ofta att jag inte ens kommer på något bra exempel just nu xD
#1 Då är vi två!
Jag är väldigt lättroad i övrigt men när tröttheten slår in, OJ vad jag kan ha roligt då för ingenting. 
#2 Ja! Helt underbart. xD
Jag har en annan sak som är både otroligt komiskt och samtidigt otroligt trist!
Det var nämligen så att min 17 åriga lillebror (kallar han E) skulle bryta arm med vår 3-männing (som vi kallar för J) som är 1 år yngre än lillebror om jag inte minns fel. De satt på skolan och tävlade mot varandra i detta, båda två är tränade och J spelar dessutom hockey.
E tränar inte men vår släkt har väldigt lätt att bygga upp muskelatur, uthållighet och träna in teknik.
Men i alla fall, de låg ganska nära varandra rent byggnadsmässigt och tävlade emot varandra. E tar sedan i lite mer för slutspurten och ska ta ner J´s arm till bordet PANG låter det och E släpper direkt J´s hand och hoppar bakåt i stolen med förvånad och chockad min, J noterar ingenting och kollar bara förvånat på E som ser chockad ut.
Det visade sig att E då faktiskt bröt av armen på J, mitt på överarmen hade det gått rakt av.
Bara hela situationen att de bröt arm och att armen sedan faktiskt bröts av är så himla komsigt men självklart var det ju en otroligt tråkig händelse. Dock skrattar de båda åt det idag, J tyckte det var jätte komiskt även han så det är absolut inga sura miner emellan det.
Men som sagt en händelse som gärna hade blivit ogjort.
Det ska tydligen vara väldigt vanligt att man bryter av den andres handled vid armbrytning då det blir så mycket press på just den biten och om något annat blir fel så snäpps även överarmen av - precis som det gjorde på J.