Lägg ner då
Asså förlåt nu men ja börjar tröttna på alla klagomål och att ja gör fel och skit , kan ni inte sköta erat så sköter jag mitt ja kan lika mkt som er , ja nämner inga namn , men snälla lägg ner…. om ja nu är så dårlig så däg de istället, ja känner mig dårlig när ni håller på,
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Om du har känt dig påhoppad av någon ska du ju anmäla det till sajtvärden….
Däremot så får man ju tåla att folk tycker annorlunda än en själv när man skriver på ett diskussionsforum.
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Det handlar bland annat om din leveranstråd?
I så fall skrev alla i välmening och hur det är, så att du inte säljer fel.Lite trist för kunden och få något som kaninen inte är?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
asså ja vet va ja gör och ja har tagit mer skit än er och tcker ni att ja är så dårlig kan ja lägga ner med kaninerna och sälja dom ….
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
ja har inte bett om tips? jag säjer vell till om ja behöver de eller?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#5 På ett diskutionsforum får man vara beredd på sånt även om man inte direkt bett om det. Så är det på de flesta forum och det får man tåla om man ska vara på ett diskutionsfoum enligt mig.
ja men allt är enligt dej , och plus kan man låta lite gladare eller är de så svårt?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#7 Fattar inte ens den meningen?
#6 jaha så man får tåla att bli påhoppad?
man får tåla att nån helt plösligt säger att dens kanin är ful och att du tillexempel tar dåligt hand om dina kaniner?
Nej det finns en gräns faktiskt.
#6 asså de ja menar är att man inte ska hoppa på folk och låta otrevlig mot andra men du låter otrevlig i mellan åt men fattar inte varför
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#9 Det sa jag inte heller. Sa att man får tåla att få tips?.Det är itne samma sak som att någon säger "din kanin är ful"; långt ifrån samma sak.
Man får skilja på tips/kritik och påhopp, det är långt ifrån samma sak.
Och TS i fråga har inte blivit påhoppad i någon tråd jag sett
#10 Jag har inte varit otrevlig i ett enda inlägg. Ursäkta om du tolkar det så, men så är inte fallet. Bara för att man inte har smilisar osv är man inte otrevlig.
Alltså jag blir helt chockad.
Hur kan man tro att man blir påhoppad när man får tips? av kunniga kaninmänniskor? Utan att bli rättad och få tips? kan man inte utvecklas och bli bättre.
Vill man inte bli rättad ska man inte sitta på ett forum.
TS: Säljer du en kanin i fel ras kommer ryktet snabbt att du är okunnig som inte vet Vilken ras? du säljer vilket gör att ingen vill köpa kaniner av dig.
Och det vill du ju fortsätta med?
Ta detta som positivt och att du har lärt dig någonting nytt. Det är inte så lätt alla gånger :)
#9 säger någon att kaninen är ful är det bara att ignorera. Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker. Vet man att man tar hand om sina kaniner så räcker det.
Det är skillnad på att ge tips? och råd, hjälpa till för att utvecklas.
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
asså ja kan lägga ner min hobb de är lugn , säljer dom och sen går ur forume, då slipper ni ju säga att ja har fel hela tiden
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#14 Varför tar du det negativt att lära dig någonting nytt? Ingen har sagt att du är dålig.
Du har lärt dig någonting nytt varför inte vara tacksam istället för att ta allting negativt?
Nathalie Månsén
#11 har sett klart och tydligt att hon har blivit påhoppad i en tråd jag tycker att hon har blivit påhoppad du kanske märker inte sånt.Och nej du skrev inte tips? men du kanske menade det.
Säger som #15.
hoppas ni är nöjda nu, ja kan mer än vad ni tror , ja har haft de svårt sen min första kanin gick bort , hon va mer än en vän hon va allt ja hade , sen dess har ja inte velat ha tips? eller något , ja kan mkt om kaniner va de sig vill eller inte, ja är uppväxt vid de
men ska göra er nöjda ska lägga ut alla
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#16 sa inte att jag skrev tips?. Men kaninungen hon säljer är inte lejonhuvad, och det är ju bra att veta så man inte säljer fel, eller hur?
Om jag köper en kanin som är en dvärgvädur och sen visar det sig att det är en fransk vädur, tredubbelt så stor som jag ville ha. Då skulle jag inte bli speciellt glad.
samma princip?
Vad har hon blivit påhoppad med? Så jag vet, rätta mig gärna.
Nathalie Månsén
och jag blir också rettad och det blir alla så lol
#16 Ingen har hoppat på i den tråden "leveransklar" om det är den du menar?
Alla som skrivit där, har bara sagt som det är, vilket ras kaninungen är, inga påhopp alls. Påhopp är om man skriver taskiga saker osv
#19 ska inte klaga på andra men vet inte vilken tråd du pratar om så länka mig gärna + jag skrev till frida inte dig ( menar inget taskigt )
Konstigt att alla som tycker sig blir retade och mobbade är under 18.
Kanske för att de inte är mogna och tål att bli tillsagda/rättade när de har fel.
Och nu skrev jag det flera av människorna här på forumet har velat ha sagt!
Det är så otroligt tråkigt att se kaninkunniga människor försöka hjälpa andra men får bara skit tillbaka för att de i frågan är för 'stolta' för att erkänna att de har fel.
Nu drar jag ifrån detta omogna forum tills någon Medarbetare har fått ordning på attityden här!
Nathalie Månsén
#23 Jag håller med dig.
Är sällan inne här nu och det är synd då jag en gång gillat kanin.ifokus.
Hoppas att medarbetarna får ordning på sajten.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#22 jag har svarat på ditt också.
Håller med #24 & #23 Till fullo.
ja har haft de svårt sen min första kanin gick bort , hon va mer än en vän hon va allt ja hade, ja fortsatte med uppfödningen för att glömma bort henne men senbörade folk prata skit om att ja inte va bra med kaniner och de känns samma sak nu vrf säger ni inte de direkt bara?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#26 Ingen här inne har snackat skit, vet inte vad du har fått det ifrån? Inte sett det någonstanns i alla fall…
Det är rätt tröttsamt faktiskt, man vill ju hjälpa till, höja kunskapsnivån…
Och så tycker folk att man hoppar på dom?
/Lina R
www.ronnbacks-kaniner.se
#27 skulle du inte dra från den ''hära omogna forumet?''
#26 Dra inte alla över en kant. Jag har aldrig nämt att du är en dålig kaninägare och skulle jag tycka det så skulle jag ta det i PM med dig.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#29 Har jag inte sagt? Vad har du fått det ifrån? Har jag inte skrivit någonstanns.
läs noga på inlägg #23 sen ditt inlägg #25.
ok tips? är en annan sak men har kollat lite på andra tråden nu och hon kanske tog det som (vilken oseriös uppfödare du är).
#32 Vem pratar du med? Mig?
Menade att jag höll med om hur det blivit på sajten.
Jag håller helt till fullo med #13, jag har inte heller sett några påhopp på dig. I princip verkar det här inlägget handla om att du har haft det svårt när din första kanin dog. Jag har aldrig klagat någonstans på forumet om att min kanin har dött, och jag har blivit av med väldigt många kaniner. När jag var ny här fick jag ta emot en del kritik, men jag ville inte sälja mina kaniner för det. Man får ta sig i kragen och inse fakta, ibland har man fel. Och jämför man sitt liv med någon annans inser man att man inte har det så himla jobbigt ändå.

men herregud, SLUTA TJAFSA ÖVER SMÅSAKER! har kaninen man eller inte, big deal ??
jag håller fullt med om att det är på tok för många under 15 på detta forumet som får det att se mindre seriöst ut, folk jagar upp sej för minsta lilla, och gör en hönsgård av en fjäder
jag tror att TS har insett att hennes kanin hon hade till salu är en Dvv och ingen lejonhuvad dvv, så varför inte bara släppa det
You can't spell Bitchy without Itchy
håller med #35
asså ja vet va mina kaniner är och inte är ja gör mitt bästa ja säger till om ja behöver hjälp inte annars
Ps: är inte under 15
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Det är ju inte samma person som skrivit……
/Lina R
www.ronnbacks-kaniner.se

#38 men börja då bete dej som en vuxen människa
(vilket du är enl svensk lag)
och inte bete dej som en 3 åring som inte får den leksaken hon ville ha
såna här diskussioner kan förstöra ett helt forum, och är förbannat onödiga att ens starta, bara för att dman känner sej trampad på tårna
You can't spell Bitchy without Itchy
#36 Varför hänger du på ett diskussions forum om du inte kan ta att folk lägger sig i?
Å andra sidan kan jag inte göra mer än att hålla med #35!!!
Om någon känner sig illa behandlad är de välkomna att kontakta oss bakom sajten, denna tråd leder ingen vart mer än till tråkiga diskussioner, därför låser jag den.
sista inlägget här.
Vet inte om det är OT , men är mer än nöjd med Simba som jag då köpte från Jessica.
Han är otroligt fin och är helt underbar!
Min lilla prins , som jag älskar otroligt mycket.