Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1588 ggr
valorous.kid
0

OT är du sjuk?

någon mer än jag som är sjuk idag? eller har varit sjuk på sistonde??

jag har varit sjuk sen i söndags -.-'

BusBella
2

Jag är hemma för jag fick nyss sommarlov, och så fick mina chinchillor en bebis idag också, bästa starten på sommarlovet.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

valorous.kid
0

#1 kul! :D

ninor
0

Jag är inte sjuk, däremot hemma för att skriva klart två hemtentor. -.-

Skurtrasan
0

feber på 40 grader :

Livet i varje Andetag

valorous.kid
0

#3 okej :)

#4 då är vi två… jag hade 40 igår. men nu börjar det bli bättre ;) krya på dig!

vi tror att jag har influensan…

[Juliaammouri]
0

#5 åh  va trist!

här har man magsjuka.

Peak303
0

Var sjuk förrförra veckan med öroninflamatiom mm
Men nu har jag sommarlov ;D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Frosstis
1

jag är sjuk. i fredags sprang jag broloppet (man springer över angeredsbron från skolan och tillbaka), då kände jag att jag började bli sjuk. så fick jag ont i halsen och det blev värre och värre så gick jag hem sista lektionen i måndags, så stannade jag hemma på tisdagen, onsdag tävlade jag med hästar (var fortfarande sjuk) och igår sa mina föräldrar att om jag kunde rida så skulle jag självklart gå i skolan, skolk är "inte tillåtet i detta huset" fastän jag var sjuk. Så gick till skolan igår ändå (det var fotbollscup och spöregnade hela dagen..) och idag har jag mått jäättedåligt hela dagen så gick hem typ kl 12. på måndag är det "klassens dag" och vi ska gå runt delsjön, men jag ska nog stanna hemma..

min sjukberättelse hahaha ;)

[MiniPim]
0

Var sjuk hela förra veckan, magproblem.. :/

[Juliaammouri]
0

#9 vilket sammanträffande ;).

Fridaaaa
0

Jag är inte sjuk, men hemma ändå eftersom jag ej går i skola:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Clariiz
0

Fick sommarlov i tisdags :) Så därför är jag hemma.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

flocken
0

Jag är kroniskt sjuk. har varit det i flera år & kommer så vara i hela mitt liv. Sjuk? Njaer, bara mindre handikappad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lurvboll
0

Har sommarlov ;>

I give you all my love, rabbits...<3

Klara.b
0

Känner att jag håller på att bli sjuk nu till sommarlovet! Mitt sommarlov är om en vecka exakt, nästan…

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

dermot
0

Vet inte om det "räknas" men har en sjukdom så kommer alltid vara sjuk. Sen är det mer eller mindre varje dag.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

valorous.kid
0

#8 vilken pina ;(

#9 :(

#11 #12 kul! jag får sommarlov på onsdag ;)

#13 vad är felet?

#14 :D

#15 synd! jag har sommarlov på onsdag ;)

#16 vad för sjukdom?? D:

dermot
0

#17 En ryggsjukdom - Morbid Sheuermann. Det vill säga att mina ryggkotor är kilformade och gör att min rygg är rund och jag "säckar ihop", vilket belastar mina axlar och övriga delar av ryggen och gör så att jag i princip alltid har ont.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

valorous.kid
0

#18 men åh! stackars dig! kan man inte fixa det då?

dermot
0

#19 Nej, går inte operera i alla fall, kommer alltid vara rund i ryggen men går på sjukgymnastik så jag ska kunna sträcka på mig lättare. Men det är ju inte mycket om man jämför med dem som har mycket allvarligare sjukdomar - som cancer eller liknande!

// Anka

valorous.kid
0

#20 ja det har du rätt i ;)

Qepta
1

Jag har sommarlov och har haft det sen den 5. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

valorous.kid
0

#22 :D kul ;)

:holmgreen:
1

Har skolavslutning på onsdag :-P

Fridaaaa
0

#17 Jag har ju tagit studenten så ^^
Men just nu går jag hemma med brutet finger så:P

valorous.kid
0

#24 jag med! :D

#25  ;)

[Tilde]
0

Jag låg matförgiftad för ett tag sedan och stukade därefter handleden i sömnen (kan också vara något reumatiskt, vet inte än)… Sen har jag varit förkyld också och haft feberfrossa!! Skrikandes

valorous.kid
0

#27 ursch.. :( den här veckan har jag haft feberfrossa… jag skakade av köld på kvällarna…

[Jawa´s]
0

Hade halsfluss i 1½-2v och blev preciiiiis frisk efter att ha käkat antibiotika i 2v. Meeeen nu har min sambo blivit smittad så försöker få iväg honom till akuten idag så att jag slipper bli sjuk av samma grej igen x) Jobbigt läge!

valorous.kid
0

#29 D:

[Djurlinnea]
0

Var sjuk förra helgen. Hade feber och var jätteförkyld.. ;)

Friggeshoppkaniner
0

Är mer eller mindre förskyld nästan året runt men går i skolan och mår bra ändå Glad

Fridaaaa
0

#32 Då är det ju inte förkylning? Låter som allergi.

Friggeshoppkaniner
1

# 33 Menar att jag blir förskyld större delen av året, oftast är det bara att jag är snorig, inte så att jag får jätteont i halsen och blir sängliggande osv. Är inte allergisk mot något, även fast det kanske låter som det i min text. Blir sällan sjuk men är ofta förskyld vore en bättre beskrivning insåg jag nu.