Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1573 ggr
[cuutiee]
0

Hane sökes för parning.

Hej! Söker en teddydvärgvädur eller någon annan luddig tuss hane till PARNING på min underbara hona. Bor i stockholm så helst i närheten.. vill att ni visar upp bilder på era snyggingar så får jag se vilken jag fastnar för :) Priset kommer vi överens över.

Mvh Emma

[cuutiee]
0

Putt

[cuutiee]
0

Ingen som har en hane att låna ut för PARNING? :)

Stjärnfallets
0

Jo då, men inte i Stockholm :)

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

minaninar
1

Jag har dvv svart, men inte teddy. Ev har han några anlag som jag inte känner till, men måste i så fall fråga uppfödarna. Jag har deras tel.nr. har bara inte orkat engagera mig i det än.

Han är i varje fall frisk med gott betyg från veterinären vid hälsokontrollen, gott temperament, nyfiken, charmig och skitcool gangstakanin.Tungan uteCool

Jag bryr mig inte om pengar, bara att den som vill låna har frisk kanin och kunskap och med en plan för ungarna. Kort och gott Avel med ansvar.

Beatrice_Love_Kaniner
0

erbjuder denna hane. Finns också i stockholm.

Pm:a mig

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Gaiezza
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jah har en vit blåögd lejonhane i Stockholm :)

Båda föräldrarna är utställda med bra poäng :)

Bacon, svaret är bacon. 

valorous.kid
0

jag har en blandras kille :) han är 2 år, wienertecknad och jättesnäll!!!!! vill så gärn föra över hans personliget till fler! :D

han är lagom luddig :) bild kommer senare då jag är på pappas dator nu.

jag bor i Huddinge i Stockholm :)

valorous.kid
0

här är mer info:

han är:

2 år

blandras

hane

svart wienertecknad

söt

hoppkunnig(typ 35 cm, men han KAN hoppa upp till 75. han hoppar upp i hans bur)

vinnare och best in show på rådsparkens utställning 2012. fick rosett I stockholms avelsförbunds utställning förra helgen.

han är som en liten kaninversion av hachiko! väntar vid stängslet när man kommer och vill att man ska gosa :)

han är sällskapsgalen men bor tyvärr ensam ;)

valorous.kid
0

pris

valorous.kid
0

här är andra priser (vet inte hur man laddar upp fler bilder i samma inlägg…)han har även en pokal ;)

Itchy
4

#5 du vet att det är emot sajtreglerna att skapa fler än en användare va ???

You can't spell Bitchy without Itchy

[cuutiee]
0

Vem har fler användare? Tror tyvär att du pratar i gåtor.

minaninar
0

Beatrice Love Kaniner har en annan profil här som heter Ändast Kaninavel men efter ett bråk här där hon fick flera trådar stängda valde hon tydligen att skaffa en till profil. Det är vad #11 menar

:holmgreen:
0

#12 Det är #5 som har fler användare.

Hanna
2

Tycker personligen att sådant kan tas i PM när det inte var vad tråden handlade om.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[cuutiee]
0

Någon Medarbetare som kan ta bort inläggen som definitift inte hör till tråden?

:holmgreen:
0

#15 Absolut, men h*n frågade ju ;)

Hanna
1

#17 Fast jag riktade mig aldrig till en specifik person utan menade bara i ren allmänhet. Sen kan inte jag rå för vilka som tar åt sig. Inlägget riktades dock mest till personen som tog upp det från början.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[cuutiee]
0

Ja så du inte riktar något till mig, försvarar mig såklart på saker jag vet att jag har rätt. Men ingemer prat om sånt utan det e en hane jag söker inget annat :D

Peak303
1

Om du söker en teddyvädur så skulle jag nog råda dig att se om ngn inne på http://teddykaniner.ifokus.se/ har någon hane att låna ut. Vet att de finns några stycken uppfödare runt stockholms trakten :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt