Saknar dig Musli
Smitta dem andra? Vad var det då hon hade?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Hon hade någon sjukdom sedan vi köpte henne sedan började hon få mjällkvalster osv.
#2 Men varför sälja en sjuk kanin istället för att göra den frisk? :)
#3 vi direkt sålde henne inte, hon fick flytta till någon gård där dem har sjuka djur och sa att den skulle försöka bota det eftersom det ite var s lätt. Annars skulle den kontakta så skulle viavliva. Det är en rätt lÅbg historia ..;)
#4 ok :)
#4 Om jag förstod det rätt så fick du inte ha kaninen kvar för att den hade mjällkvalster och kunde smitta andra? Visst är det smittsamt, men jag anser inte att man säljer en kanin för att den är sjuk..
Kunde du inte fått tillbaka den när den hade blivit botad från det där stället du sålde den till? Mjällkvalster är ju dessutom inte svårt att behandla, bara isolera den från andra kaniner och ge droppar i pälsen eller liknande ;)
Vad hade hon för annan sjukdom än mjällkvalster?
#6 Det var inte bara mjällkvalster, jag vet inte men hon mpdde inte bra alld sedan vi köote henne från en djuraffär. Hon hade en pytteliten bur där och det vartyp 4 i samma but som var rätt liten:/
Det spelar väl ingen roll vad det var med kaninen, huvudsaken var ju att den fick vård. Skönt att den blev bra, och du ska hälsa på den Aynas! :)
Har hon inte blivit frisk ännu då? Stackars nin, hoppas hon blir bättre iallafall.
#8 Tack Linnea :)<3
#9 Jo, hon har blivit mycket bättre. Sen hade hon problem med baktassarna, det var nog för att hon hade bott i en alldeles för liten bur men dem skulle göra sllt det kunde för att få henne frisk
och det är skönt att man vet var hon är, att man kan hälsa på henne :)
#10 åh saknar också min hund charlie han bor hos mormor just nu hon kidnappade honom. 
Stackars musli hoppas att han mår bättre nu.och vilken dålig djuraffär!
#11 eeh ens mormor kidnappar väl inte ens hund…?
#12 min mormor är speciell hon är lite galen xd..
okeeej, inte för at vara taskig men henne skulle inte jag villa ha som mormor…
#14 haha förstår dig men om jag ska vara ärlig tjatade hon i flera månader efter hunden.
De e vel inte och kidnappa ?
Och du kan vell hälsa på honom?
#16 alltså det var så här mormor har nycklar till våran lägenhet så en dag var jag i skolan och mamma på jobbet då kom mormor och tog charlie ;(…
Jag får hälsa på honom men det gör bara saknaden värre..
Men varför tar ni inte tillbaka honom då?
#18 snälla sista frågan blir bara ledsen när jag tänker på det vill inte diskutera om det.
iaf för att vi har aldrig tid mormor bor ganska långt bort men på måndag ska vi om vi har tid.
#11 :( <3
Kan ni diskutera någon annanstans? :)
Men förlåt då….
Frågade bara…
#21 Jag sa inte att du hade gjort fel, frågade om ni kunde diskutera n¨gon annanstans.;)
oj förlåt aynaz lite OT där xD..