Msn - Messinger
hej, Kan inte ni som har msn messinger skriva era meil adresser så kan vi prata lite mer:)
min är…. ban.anis@hotmail.com
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
sara.bergman@hotmail.com är min x)
Diana___94@hotomail.com (mest inloggad)
Missy_23_@hotmsil.com

mittstallnamn@hotmail.com - fråga inte varför jag heter så xD
senavereh-@hotmail.com - inne bara ibland.
moooonstrike@gmail.com är min :)

Jordnot94@hotmail.com är min, men är int inne nu, eftersom min data har kraschat..
Bellan_Svensson@hotmail.com är min!! men mamma säger att jag inte sår snacka med "Strangers"…men kan snacka ändå!
War, war never changes.
matilda.eriksson@alvsbyn.com adda nu alla ;)

tillan_93_best@hotmail.com är min:) min sååå snäälla kompis louise gjorde den å döpte den till detta:P
Får jag bara fråga: hur vågar ni lämna ut något sådant på en sida där alla kan läsa? (jo jag är en sån där tråkig människa som vet exakt vilka alla är på min msn-lista och den är ytterst begränsad till folk jag pratar ofta med). Stavas för övrigt Messenger.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

men man kan ju ta bort dom om man inte vill prata med dom:P
#12 Jag låter alla få adda mej , och sen om jag tycker att den person är elak, pervers Mm.. Då tar jag bort den eller så blockar jag .
strawb3rry-1992@hotmail.com är mina msn :) Är inne typ varje dag. ^^

är inne varje gång jag är inne på datorn^^
Adda om du vill.. ^^
Tixy-@hotmail.com
Utan kanin, men det lär bli en snart. :)

Adda gärna.. Behöver någon att prata med när jag har tråkigt!!
Marcus95r@hotmail.com e min XD
Vad #12 menar är att illvilliga personer kan använda era e-mailadresser för att få tillgång till andra siter, och ni kan blir bombaderade med junk-mail framöver (mest sexreklam)..för det går att spåra emailadresser till riktiga adresser och ägare…
Min får ni iaf inte xD Vill ni snacka så kan ni PM:a mig här ;)

inte så bra på att stava XD Ska adda alla nu, om man inte vill prata med dem sen är det bara att blocka och ta bort.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

jessica_f@tele2.se
Medarbetare på Hundar.ifokus