Ser ut att bli regn! Börjar blåsa upp.
Varit & fiskat en runda :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Fick du napp? :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Ska göra en latte och sätta mig och se på Alcatraz. Efteråt ska jag ta en lång dusch och krypa ner i sängen, lång dag idag och lång dag imorgon.
#2 Japp, fick en liten aborre som vi släppte tillbaka då den var för liten :)
#4 Kul. :)
Jag har aldrig fiskelycka.. Men det är väll bra för firrarna :)
~ Kram Nadja ♥
#5 Jag brukar inte heller ha tur haha Menmen skönt att bara sitta där med:P
Kan fortfarande inte fatta att sverige vann i lördags.
:D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#6 Nja… Har alltid varit som pappa, man måste göra något hela tiden ;)
Men jo, om man är på en timmes fisketur i solnedgången med en kamera på sidan av sig så.. :P
~ Kram Nadja ♥
#8 Är precis likadan! Blir så fruktansvärt rastlös när jag inte gör nåt xD
Fick precis reda på att min konfa resa kostar mer än vad jag trodde :( 19.000 men som tur är så funkar lite tjat så nästa år blir det malta! 8) SNART SÅ KOMMER JAG! :D
Tycker de kan bli sommarlov nu :O
Om en vecka kommer lilla Holly hem :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hm.. Ben&Jerry smaker eller bilmärken på kullen som kommer tas i Juni? 
// MT ♥
Wiie! Utställning på söndag och jag har en kanin som är mer gul en brun 
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#12 ben&jerry tycker jag :-P Det är nog ganska originellt också;-)
Hundvakt!
Blä, sitter och nyser. Gav kaninerna hö för en liten stund sedan. Grim tycker inte om när jag nyser, så han sitter och stirrar på mig. 
en söt liten Primrose 
-' Malin Hultman
#14 Mjo :) Får helt enkelt se vilka färger de blir
// MT ♥
Världens sötaste kanin? ;)
Haha så skön är hon ! ^^'
Omg , ska antagligen träffa en kille från USA i sommar.
Vi ska antagligen gå på bio osv..
Och mina kompisar som bestämde dethär kommer antagligen hänga efter oss hela tiden .. O_o
Omg jag dör..
Mina kompisar är fett sköna. <3
Hänger ju inte med alla nya plank xD
Iaf idag är det inte den bästa dagen men så skönt att det regnat 
//Joanna
D-kullen föddes idag :)
Idag har jag gjort mitt dyraste köp; Ett Macroobjektiv (Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM).
Ett till linsskydd och en putsduk kom också hem. Men eftersom att de hade Canon dag på vår fotobutik så fick jag allt för 10 % mindre (Plus att pappa prutade ner objektivet till 5000 kr) Så fick man prata med ett proffs också som rekomenderade olika objektiv.
Lycklig ♥
~ Kram Nadja ♥
Kaniner ska snart in… och jag sitter och ''gör'' Franskaläxan… trööööött. Dock kanske för att jag känner att jag måste dricka lite vatten. :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Såå förbannad just nu!! Varför måste alla j*kla internet sidor ha betalningssätt som verken jag eller mamma kan? Jag kan nästa år.. Har inte fyllt 16 än, vilket jag gör i december.. J*vla skit!
Ursäkta orden, men är bara såå sur
// MT ♥
#28 De flesta har faktura eller via internetbank :)
Alltid något alternativ som någon har :)
#28 Så svårt är det inte, som Frida säger så har de flesta sidor betalning med faktura eller internetbank. Det är ju bara att följa instruktionerna ;)
#31 Hon måste ju ha vanlig bank med :) Det har alla? :) Paysone är ju ingen bank, bara betalsätt .D
#32 Jo självklart xD Men hon kan bara betala via de på internet eftersom hon inte har något annat..
// MT ♥
#33 Man betalar via nätet via sin bank ;) Betalar hon inte räkningar?
Jag betalar allt mitt via min internetbank via min bank ;)
#34 Jo.. Men asså.. På vissa hemsidor som t.ex nu http://www.iphonebutiken.se/ som jag beställt ifrån nu.. Där står det att dom har olika betalningssätt.. Såsom visa, mastercard, payson mm
Av dessa har min mamma endast payson, så hon kan bara betala där, med sin internetbank.
Kan säga att jag är vääldigt dålig på att förklara saker o.o
// MT ♥
#35 Hennes betalkort borde vara visa eller mastercard :)
Och den sidan du länkade till har faktura och postförskott med :) Massa alternativ :D
#36 Hon har inget av de vad jag vet.. Vet bara att hon inte har något kort med chip som jag har.
Vet :) Men tog payson då man betalt allt och bara väntar på att få hem skalet :D
// MT ♥
#37 Ok hehe trodde typ alla hade det :P Eftersom nästan all betalning idag sker via nätet hehe
#38 Mjo, är lätt att tro det :) Men hon är en aning gammeldags.. Själv tycker jag det är behändligt att man kan betala med kortet på affärer osv istället för att ha flera 100kr i börsen
// MT ♥
#38 man kan ju gå till banken och betala räkningar också :-P
#39 Haha ja jag är likadan ;)
#40 Jo det vet jag men det kostar att göra det ;) (min pojkväns farmor och farfar t.ex gör det :) )
Nää.. Nu ska jag fixa lite åt kaninerna och sen sätta mig och titta på film :)
// MT ♥
Hihi Akkio blev nyss slutkörd av en coca cola flaska xD
Det tyckte han va jättekul, han puttade den och den åkte iväg och han flög efter den!
//Joanna
Gonatt alla kanin människor! :P
Asså allvarligt, jag blir inte klok på min kaninunge..
vid 1v såg de ut som en hona, ett tag senare en hane, och när den var 3v gämförde jag med artiklen här på sidan och då var de mest likt en hona. Men nu ser de ut som en hane..
Svårare är de ju oxå när man inte har andra att gämföra med x'D
men men.. Får väll se..
Har även luskat ut varför Karat grymtat som en gris de senaste dagarna.. Vårkänslor!
-' Malin Hultman
Sitter i skolan på svenskan och har gjort klart allt så nu "tränar" jag inför SO provet ;)
//Joanna
Mina kaniner är värsta attention whores! (ursäkta ordet)… De sitter och för oljud i buren och när jag går mot balkongdörren springer de dit och springer runt i cirklar precis vid dörren tills jag kommer ut.
Tur för dem att de är så söta <3
Precis hemkommen från skolan och ett svettigt idrottspass. Ska äta lite mat och göra några muffins - bjöd hem Jonatan på fika, och dessutom plugga tillsammans. Sätter jag MVG på provet imorgon blir det MVG i slutbetyg…
Hemkommen från den sista hoppträningen med klubben då alla nybörjare är med. Var riktigt roligt! Vi år Mockaruta, pratade kaniner och, hör och häpna, Coco hoppade bra och UNDER 2 MINUTER, känner mig taggad inför tävlingen på Lördag. :)
~ Kram Nadja ♥
Min orutsvekca >.<
igår gick jackan sönder och idag när jag skulle skynda mig till busen gick skolväskan sönder.. Kan de bli bättre? xD
Hittade iaf en ny jacka idag och fick väskan lagad då de var en väska vi fått via skolan x)
-' Malin Hultman
Ridningen gick bra. Dammigt på ridbanan men aja. x) Nyduschad och ska fortsätta med franskadiologen… 
So provet gick inte så bra som förväntat men gick bra ändå :) Dock NO prov på fredag och ett mara på 7km som också är på fredag :C inte okej liksom
Men kanin har fått jordgubbar, de är inte lika goda som spenat men de funkar sa han :)
//Joanna
Sitter och försöker göra en bild läxa som ska vara inlämmnad imorgon.. Skulle dock varit inne för flera veckor sen xD Dessutom skulle den egentligen vara muntlig menmen… Sista bild lektionen imorgon oxå, känns att de är 2 veckor kvar.
Har sjukt mkt läxa tills på måndag oxå. Svenska, 2 SO saker och HK >:< Säkert mer, som jag glömt
// MT ♥
Kan kaniner äta melon?
*random*
//Joanna
#54 Ja, men inte för ofta har jag läst ;)
Då missar man skolresan, magont är det värsta som finns och läkarna förstår inte heller. Sista skolresan med denna klassen :/
Det som roar mig är att jag har en kull att sköta om.. Men man kan ju inte göra så mycket med dem heller när dem är såpass små :P
Spöregnar ute 
What doesn't kill you makes you stronger.
ska behöva gå i skolan och ta bussen hem 14.50 och lär vara hemma runt halv 4 UTAN lunch.. >.<
de hade plockat undan maten när vi skulle ner och äta, riktigt bra ju.
-' Malin Hultman
Nyduschad och bytt. Hade orientering i ösregnet. 
Det är alltid lika pirrigt när man anmäler sig till en tävling.. debut för Loka i krok lätt nästa vecka! :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Men Loka då..
Har inte din mamma lärt dej hur man är som en .. Dam ? ;)
Kollar på Hawaii 5- O ^^
Go'natt alla kaninmänniskor!
~ Kram Nadja ♥
#62 Sova redan? =)
Haha, okej.. Gick ner en sväng för att kolla ungarna, det verkade som Lakrits precis hade diat dem :3 Dem hade jättetjocka magar allihopa och låg där tillsammans! Sedan tyckte jag det var ont om hö så jo, vad började fröken korkskalle göra? Jo jag började städa burar.. Har över miljader myggbett känns det som, men det uppskattades av kaninerna. Sen hoppade kimba på pellets ''hinken'' så den ramla och han började äta.. Korkade katt :P
Lakrits är inte lika skygg längre, kunde ta upp henne utan att hon sprattla eller sprang iväg.. Sen fick alla lite gräs ^^
Ok, look, I'm honest. I can't lie, I miss you.
Det är dagar som denna som man börjar tänka tillbaka. Tänka på vad vi hade. Tänka på vad vi var. Tänka på vad vi gjorde fel.
Jag faller, jag faller sakta, men du är inte där för att ta emot mig längre.
Du var den enda som förstod mig. Jag behövde inte ens öppna munnen, du tillochmed förstod tystnaden. Jag saknar det.
Tur att jag har världens finaste vänner, vad skulle man göra utan dom?<3
#63 Ja, i Finland så är ju klockan en timme senare än Sveriges, hade tidig morgon idag ;)
(Fast måste medge att jag satt uppe och gosade med Brage i typ 30 minuter till..:P)
~ Kram Nadja ♥
#66 Aha trodde det var samma tid där, eftersom det ligger så nära, men där ser man :P
Idag var det skolmara på 7,5 km ist för vad jag trodde 7 km D: men klarade det, fick jogga i skog, backar och grusväg :) Dock viktigast att jag klarade av det
//Joanna
Så himla förkyld, snoret rinner och halsen svider.. Feber imorse också..
På tisdagkväll så blir det att beställa selar för 500;- Föratt jag är med på klassens dag ( Vilket jag inte vill (mobbning osv.) men mamma vet hur man ska övertala mej
)
Det blir 4 selar och 3 koppel :3
2 bogselar till Loka , 1 H-sele till Simba och 1 Snabbspänne glitter till Flinga.
Och matchande koppel till det. :D
Sen har jag även gjort färdigt ett längd hinder idag :)
Det blev vitt och cirka 85 cm. :)
Min mamma är så bäst att hon har tatuerat mitt , brorsans och syrrans namn
.
Idag blir det att bygga fler hinder då! :)
Har 5 stycken på beställning! :D
Usch, kan det inte bli sol nu?
Uj Uj Uj, idag ska jag tävla i typ Ålands största kaninhoppningstävling Nordea cup. Såklart så ska det regna, blåsa och vara allmänt ruggigt ute.. BLÄ.
~ Kram Nadja ♥
Haha oj fick visst en stöt av Akkio förut efter han hade mojsat i filthögen i soffan xD
//Joanna
Dumma väder! Regn ena stunden, solsken andra. Kan ju inte ha kaninerna ute då
Sitter och kollar på STCC, motortävling! Tråkigt nog blåser det ich haglar/regnar lite då och då.. D:
-' Malin Hultman
Åskade här för lite mer än 1timme sedan, älskar åska ;) Så mysigt hihi :)
OMGASH OMGASH BÖRJADE GRÅTA NÄR JAG SÅG DET.
*** DIN *** DJURPLÅGARE!! ;(
Länk till denna djurplågare..
va försiktiga med era djur nu!
Idag fyller min lilla Pou (Poo, Poh, Po osv) 1 år! ^^ Fick lite gott nu på kvällen.
Samtidigt fyller min gamla bästis år, dock 14. ;P
Blir nog ridning i damiga ridhuset 
Aja, hoppas vi tar en tur i skogen eller något.
och hoppas jag får Afrodite eller Bozo 
#82 Ridhus ska inte vara dammiga, inte bra för hästar och ryttare, så det måste dem fixa ;)
Kaninerna var ute en stund i drygt 45 min, sedan började det regna och jag tog in dem. Nu har det slutat, men känner på mig att det kommer komma fler skurar så ska nog inte ta ut dem igen…! 
Borde ju vara soligt och varmt nu! Hoppas bara det är bra väder på avslutningen. 
hoppas också det är bra väder på avslutningen och framför allt på balen som är på tisdag!!!
Lugn söndag hemma, ska försöka städa och fixa i ordning. Med sommarjobb, företag och annat växer högen med "viktiga papper" - nu får det bli lite ordning på det, känner jag. ;)
Känner mig konstig att jag inte vill sluta skolan
Har aldrig hänt förut!
Skitväder idag med suck. Kaninerna hinner ju inte vara ute förrän det ibörjar regna igen. Suck.
Håller på att städa ur hönshuset så att jag kan släppa dem stora kycklingarna där :)
Far och hämtar nytt hö ^^
# 83 nej, mn det var inte direkt damming i ridhuset utan det var damm som flög i när vi hade dörren öppen men idag hade vi den stängd.
Fick Moonshine idag, gick bra. Fick några språng gallop iallfall vilket var skönt 
Jag kommer antagligen få gå i en H1 grupp nästa termin med stora hästar, kommer att få rida med vuxna då 
Det känns lite som att det är dags för livet att börja snart, med allt vad det innebär - skolavslutning, en fantastisk sommar, men även jobb och eget företag. Har vänt upp och ned på rummet idag och städat och rensat varenda lilla vrå. Middag alldeles strax och sedan ett pass på gymmet, så är helgen fulländad. Nya tag till grundskolans sista vecka, och därefter en efterlängtad helg följd av några sista dagar med mina fina vänner. Ibland känns det som att livet leker. Som nu.
Imorgon är du tre år! Känns som att det bara har gått ett år, men när man har kul så går tiden fort… :(
2 inlämningar imorgon, sen tror jag inte att de är några fler :D Skönt!
// MT ♥
Trött som sjutton, men alldeles för många tankar i huvudet… Ingen bra kombination.
Åh kan inte sova, längtar för mycket tills senare idag(måndag) ska åka upp till Gbg för att hämta hem min satinrex hona :'D
-' Malin Hultman
Ska väl dra och sova nu.. Natti natti ^w^
I give you all my love, rabbits...<3
Hopp träning med klubben idag. :D Hoppas att det blir något nu.. bev inställt på grund av det ur usla vädret sist. :(
har nya videos på min youtube kanal
http://www.youtube.com/user/bunnysathome/featured
snart kommer det 2 till :D
Varit och tagit bort stygnen på fingret, de 2 sista gjorde riktigt ont:/
Så galet skönt med en måndag utan måsten! Har skämt bort mig själv med iskall smoothie, lång dusch, powerwalk och sådant. Nu sätter jag på mig mysshorts och linne, tar en kopp kaffe och sätter mig för att jobba vid datorn en stund. Så underbar dag!
ÅÅH, 8 skoldagar kvar tills jag slutar 5an <33
Gah >.<
Åkte upp till Gbg för att hämta hem Holly, efter halva vägen får jag ett samtal av uppfödaren där hon låter jätte upprörd.
Någon j-l (förlåt ordet) hade öppnat alla deras burar och alla kaninerna hade varit på rymmen, men de hittade alla kaninerna UTOM min Holly. D:
Fick i allafall med mig en kanin hem då uppfödaren tyckte de var tråkigt att jag fått åka hela vägen upp till Gbg från Hbg utan att få med mig någon kanin hem. Så en liten hona vid namn Trulls som är en RB SB dvv av färg Egern Zobel Japan fick följa med hem och letandet fortsatte efter Holly som de sedan hittade någon timme senare så kommer att få ner henne någon dag.
Varför ska folk förstöra? D:
-' Malin Hultman
Inga läxor. Inget prov. Ingenting…. men jo vänta den där idrottsdagboken som man inte skrivit i på flera veckor måste lämnas in i morn eftersom att betygen sätts på onsdag och på onsdag är vi inte i skolan eftersom det är en röd dag!
Möhöh jag som blev så glad men sen kom på en sak som jag måste göra :(
Matte muntligt idag, full pott fick jag 
//Joanna
#102 Vad lågt! :o Tur att du får hem henne i alla fall ^^
#102 Idiotiska personer :( Tur att alla kaniner hittade hem i alla fall..
Kommer du att få behålla både Trulls och Holly?
--
Hemkommern från en fotorunda med mammsen.. Riktigt skönt att göra roligasaker på källarna än att sitta och plugga..
~ Kram Nadja ♥
#105; jo de får jag göra :)
Fick Trulls "på köpet" eller hur man ska säga de :)
-' Malin Hultman
Just tagit in kaniner, började dugga lite. :/
Nu sitter jag och lyssnar på min (jättebraiga) spel-lista på Youtube! ^^
3 ''riktiga'' dagar i skolan tills avslutning. :DD
#108; haha de brukar glo en massa på mig med, har lite weird fotostilar när jag fotar kaniner så xD
-' Malin Hultman
De bästa bilderna blir när man kravlar runt eller klättrar i träd. Det bara är så. ;)
109#, försöker förbrilt hitta ögonen på honom xD <3
GAHHHHHHHHHHHHHH en as läskig kille chattar med mig :O
Jag trodde min honas skendräktighet var över så jag tog bort hennes "bobygge", sen gick det 4-5 dagar och nu rycker hon päls igen. Är detta normalt? :/
Skitskitskitväder! Så sur :/
Asså fy, hade precis fått en kull som var planerad. När jag kom in i kaninrummet dagen efter var de 2 till kullar till och jag fick panik för de kryllade av kaninbäbisar. Tur att jag sedan vaknade och upptäckte att de var en drömm! Haha xD
-' Malin Hultman
#117 Har också drömt sådanna drömmar.. Men då blev det typ 50 kaninbäbisar som mamma satte i typ 10 liters hinkar.. o.O
~ Kram Nadja ♥
Lilla Trulls som fick följa med hem igår.
Egern Japan Zobel. en söt liten försiktig flicka ^^
-' Malin Hultman
Min Polly (1 år 1 månad gammal) totalbrunstade "ut sig" idag på hoppträningen :(, och sen är det msv-debut på lördag,åhh hur ska detta gå…
Fick henne ivarefall över alal hinder en gång, och några hade hon ett par gånger fart på ….
Insåg just, Idag har jag varit kaninägare i 5 år. ♥
~ Kram Nadja ♥
Mjo nu går man runt med tre fina rivsår i ansiktet xD
//Joanna
Spontana infall när de är som allra bäst. Ett hårt träningspass på kvällskvisten, och planer för fika imorgon med en fantastisk vän. Morgondagens kväll bjuder dessutom på Timbuktukonsert med min underbara mamma, mycket sen kväll, men så otroligt värt det.
KAninhoppnings tävling imorn :D
#125 Lycka till! :D Har krok lätt debut på söndag! :3
Ångest , Ångest , och återligen igen Ångest.
Kommer kännas bra att få prata med nån efter sommarlovet.
Dock att vara borta från skolan i 1 vecka , kommer komma efter sjukt mycket.
Men ja..
Nöden har ingen lag , och vill inte vara borta på somamrlovet.
Prodiekt runway all stars ♥
MONDO SKA VINNA.
~ Kram Nadja ♥
Haha aaw, fick panik då jag gick ut i morse och jag såg att en av mina honor hade beddat. Hon hade varit sur nu ett tag. Men inga ungar där, tur det. Tror bara hon är skendärktig :)
Annars vet jag inte hur ungarna kommit till xD
kaninhoppnings tävling den 16 Juni :)
på Trollhättan med trestadskaninhoppare.
HAHAHAHAHAHA…..
#132 Nej tack. :3
Tävling 10 juni, alltså nu på söndag.. riktigt nervös då det blir debut för Loka. ^^
Trevligt trevlig vecka nästa vecka.. På måndag så har jag kaninhoppningsträning, får träffa en person som jag inte träffat på länge! Har lite problem med sjutsen så får väll cykla dit utan kaniner om det är så..
På tisdagen så kommer jag över till Sverige och åker till Grönan med mina 3 bästa vänner.
På onsdagen har jag kaninhoppningsträff då vi ska grilla korv, prata kaniner och hoppa.
PERFEKT början på mitt sommarlov. :)
~ Kram Nadja ♥
#133 Du får det gratis ;) hihi
Vart ska du då tävla? :D
#135 Vi har precis fått sol här borta så du får skicka ditt väder någon annan stans, tyvärr. ;3
Det blir i uppsala den här gången också. ULKH som arrangerat. 
Glad Mando som fått en långpromenad i selen. :)
Just nu bakar jag rabarberpaj, Om Nom Nom..
~ Kram Nadja ♥
**"Kära kanin, du har inga ungar.. Så sluta sura" -.-'
**Men hon verkar inte förstå mig Dx
Detta beställdes idag:
1 Rosa sele (xlarge Till Loka.)
1 Turkos Sele ( xLarge till Loka.)
1 Grön Sele ( Small till Simba )
1 Blå sele med röda 'pärlor' på ( Smal till Flinga )
1 Regnbågskoppel 3 m
1 Turkos koppel 2,5m
1 påse örter
1 påse olika träslag
1 Leksak (till Loka som hon kan slänga runt med. :p)
Allt som allt (frakt osv) Gick på 495:- c:
Gissa om jag är glad? c:
Hoppas att kaninerna blir glada iaf ;)
#136. I Uppsala? Jaså? Kan man gå och kolla? Visste inte att det fanns sådana arangemang här… :P
---
Hemkommen från stallet. Bästa kompis (ena, andra rider redan med mig.) följde med. Var sista gången så vi hade WE och tävlingar.. Kom fyra…! 
#141 ulkh är ju kaninhoppningsklubben i uppsala precis som stkh är Stockholms kaninhoppare :-P Klart man kan åka dit och kolla :-)
Jag fattar inte vad Karat håller på med.. när jag kom ner till kaninerna igår så hade han slängt runt med huset…. Och när jag kom ner i morse så hade han lyckats flytta hela buren på något konstigt vänster… Knas kanin :O
-' Malin Hultman
#143 Haha.. Malin, min hona är likadan ;) Fast med toan..
// MT ♥
Hade råkat skriva huset ist för buren i sista menigen xD
MT; hahaha mjo man undrar hur de lyckas :O
-' Malin Hultman
Skutte är nu såld till en förhoppningsvis bra familj. Söker nu en hona som kan hoppa. Maila mig gärna bea98@live.se
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#141 Självklart kan du komma dit och kolla! Du kan ju PM.a mig så kan jag ta reda på tiderna och så. 
Och imorgon kommer Holly ÄNTLIGEN hem!! :D
-' Malin Hultman
Grubbel
Gah, duschprodukttjuvar i familjen. Att de inte ens kan låta en duschcreme vara där och bara ta den utan att fråga och sen ta slut på den. Är inte upprörd över att den är slut utan över att de(vet inte vem) tar slut på den utan att ens fråga mig. Skulle ju inte och skada att fråga innan man tar någon annans saker liksom :(
Har ritat en jättefin neko fast orkar inte scanna in den, men jag gillar den >w<
//Joanna
#149 Livet är hårt ibland, händer ofta samma sak här hemma :(
#149 Samma här! :( En sak som stör mig otroligt, otroligt mycket är när min mamma och lillasyster använder mitt smink! Jag köper endast dyrt märkes smink och dom vill inte vara med och betala, ändå smiter dom in i mitt rum och använder det! Det är MITT! :c
#151 Ojojoj, det är inte okej! Jag skulle ha flippat ur, det är otroligt respektlöst!
#152 Hehe, det är ungefär så det blir varje gång jag märker att någon varit i mitt rum. Det blir från min sida en hel del skrik, höjda röster och smällanden i dörrar. x)
#153 Haha, hade gjort samma sak ;)
#151 Lås in det, skulle jag gjort iaf. Har inge smink eller så nu men om det blev så för mig skulle jag använt minilås eller något liknande
Dock min orsak är jag arg för att mamma sa nu när vi flyttat ska vi inte behöva ha sånna saker i egna rum (alltså shampoo, balsam, duschcremer osv) Men sen så snor dom de ändå då måste jag ändå ha det i mitt rum för att det ska vara säkert :C
//Joanna
#145 haha ja eller hur xD Vad kul att Holly kmr! Trulls är riktigt söt hon med :)
// MT ♥
Sista skoldagen idag! Sommarlov nästa! :D
Haft typ sommarlov i en vecka redan Cx
Och vi har 1 vecka kvar :c
Äntligen sommarlov! :D
Dock tråkigt men ändå skönt att de är mitt sista :O
Så studenten nästa för mig ;D
-' Malin Hultman
Tydligen är de inte meningen att jag ska ta fler kullar… :'(
// MT ♥
Får sommar lov på måndag.. :3
Vilken super-helg det kommer att bli! :D Fredag kväll blir det bio med vänner och sen är det fotbolls match, lördag blir det shopping med mamma och syrran och på söndag är det hopp tävling! 
Loka fick en ny kompis idag. :)
En belgisk jätte vid namn ; Thea.
Nya bästisar! ;)
De hoppade runt ihop och slickade på varandra ! :3