Kaninträff utanför Göteborg.
Hej! Jag och Aynaz (MiniPim på ifokus) har lite planer att fixa en kaninträff i vårat område, ev.
Så vi undrar om det finns något intresse för det?
Vi bor ungefär 45 min ifrån centrala göteborg.
På träffen hade vi tänkt att främst lägga fokus på att lära känna varandra, och varandras kaniner, prata, fika med mera.
Vi kommer även ha en liten hopptävling för dem som vill. På skoj :)
Träffen kommer isf vara på vårat områdes stora allmäna fotbollsplan. (Ej konstgräs) där det finns gott om plats och desutom stor parkering.
Alla är välkommna! För frågor, ställ dem är i tråden så svarar jag eller Aynaz på dem.
Inget bestämmt datum, men i sommar iaf. (om det är några som vill komma fixar vi ett datum som passar alla)
//Julia
Vi hade även tänkt att ha en liten kaninloppis, att man får ta med sig saker man vill sälja osv. :)
Jag och Aynaz tänkte ev. Sälja lite hinder på plats.
//Julia
Det låter som att det ligger nära/relativtr nära Alingsås? Tror det är väldigt många som har en bra bit till Göteborg och i o med det så kanske det är smidigt att lägga träffen på den stora Alingåsutställningen som många ändå ska till? ^^ Ni kan ju hålla i den där! Bara ett förslag.
#2 Ja, det ligger ungefärg 40 min från göteborg tror jag det var!
Jag vet inte, vi tror vi håller oss till vårat ''område''. När var utställningen nu igen? :)
6-8 juli :) lär nog bli en liten träff där i vilket fall som eftersom att det är en sån "kaninfest" för sveriges utställare och hoppare
#4 Är ju det att vi har skolan att gå i, jag tror vi får ta det vi tänkte från början! :]
Var den i Juli? :o Då har jag missuppfattat de helt….trodde den var i juni, alltså började idag. Jag och Aynaz ade tänkt åka dit och kolla, och kanske vara med på den lilla hopptävlingen. Vi får se om det blir någon träff eller inte där.
//Julia
Ojdå, missade också att den var i Juli..
#6 Sa inte Katarina Juni? ^^
#7 Jo xD men det var ju bra, då kan vi ju gå på den! :D
//Julia
#8 Hehe,, såbra :) Ja! :D
Hah, tänkte väl att ni inte går i skolan i juli! Den är alltid i början av juli :)
#10 Haha :D
Det bra att säga vilken stad!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#11 Står tydligt på rubriken! :)
#13 Tror hon mena vad någonstans utanför gbg, kan vara allt från kungsbacka-kungälv-borås typ.
Vet inte var ni bor exakt men från landvetter tar det ca 15-20min till brunnsparken.
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#13 men man ju vet ju inte om du menar ovanför eller nedanför göteborg haha =)
#14 Det är skillnad för mig om det är i Borås eller Kungsbacka för jag bor i Kungsbacka & jag tycker det är ganska långt till borås!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Eskilsby, utanför landvetter. :) #15 rätt nära kungsbacka ;)))
Kan inte :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 vad synd :(
#18 Ska ju sommarjobba i sommar, vet ej dagar ännu, plus har inte råd, ingen som kan ta hand om djuren heller :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.