Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 1060 ggr
[Airo]
0

Dålig stil..

Skulle betala in för 3 ringar och stamtavleblock idag. Min far gjorde det, och det blev 112kr tillsammans.

Då ringarna kostar 15kr/st och stamtavleblock 55kr, plus porto på 12kr. Vad det står på SKAF's sida i alla fall.

Hade mejlat allt till Ludvig, och får ett svar som lyder.
"Hej  du får sätta in på girokonto 3 ringar 60 kr  stamtavla 55 kr porto 32 summa 147 kr"

Borde dom inte uppdatera hemsidan bättre och oftare då, så det inte blir krångligt? Står klart och tydigt på hemsidan att ringarna kostar 15kr/st och inte 20kr/st, plus att portot är ju 12 kr.

Tycker det är dålig stil, eller vad säger ni? Obestämd

[Airo]
0

Såg nu att dom hade ändrat på hemsidan till 20kr/st, NYLIGEN i sådana fall. För när jag beställde ringarna osv, och fyllde i, så stod det fortfarande 15kr/st.

Portot står i alla fall kvar på 12kr..

Sweety
1

Jag vet att att det har varit 15 kr/st ganska nyligen iallafall och ja, jag håller med dig. Vad är vitsen med att ha en hemsida om man inte uppdaterar den? Jag personligen tycker att du borde fått köpa ringarna och stamtavleblocket för priset som stog på sidan då det är deras fel att dom inte uppdaterat. Så skulle iallafall jag gjort om det var min sida. Flört

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

pigelina
0

Säker på att det inte kostar mer med stamtavlorna, dom väger ganska mycket:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Fridaaaa
1

Kasst! Så kan dem ju inte göra! :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
0

Whoot? Mina kostade 15kr/styck… o.O och jag beställde ju bara någon dag/max en vecka efter att du skrivit i din förra tråd.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Airo]
1

Fick ett mejl nyss.

"Hej, om du går in på förbundets hemsida så kan du läsa en höjning från den 5 juni på grund av högre priser från tyskland

Vad det gäller porto 12 kr är bara för ringarna stamtavlor är porto dyrare för det väger mera’

Mvh

Ludvig"

Jag tror han ljuger, för det var som sagt inte ändrat innan vi skickade in tidigare idag! Men jag får väl helt enkelt be min far skicka in resten imorgon, suck.

Norberg90
3

Hmm, jag såg imorse att det var ändrat till 20 kr/ring… Det står ju att priset e höjt från o med 5/2 så jag tycker inte det e konstigt att du får betala det höjda priset eftersom du betalar idag den 6/2..

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

dermot
1

Varför skulle han ljuga? :P Det är väl bara att de inte hunnit ändra på just den sidan.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Fridaaaa
1

Jag tycker, att har dem slarvat med att uppdatera, får dem stå sitt kasst och ta det priset som stod på sidan när du beställde. Inte mer än rätt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

hobbymupp
2

Säger som #7 att jag såg också imorse (om det inte var igårkväll? hmm..) att det stod att de höjt priset.  "Från och med den 5 juni kostar de 20 kronor/styck." Står överst på startsidan.

[Luppa]
6

Det är väl inte så mycket att tjafsa om?