Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 842 ggr
[Tilde]
1

(OT) Rosetter?

Någon som vet var man kan köpa billiga och söta rosetter till långhåriga kaniner? Glad (ca 5-20kr)

OBS! Vill inte ha butiker som endast tar emot pengar via kuvert, det känns väldigt osäkert.

mandyosv
0

Ridsport och hästaffärer har allt möjligt, t.ex med glitter, swarowskikristaller osv! I massa olika färger!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[EllenAlicia]
0

Hööks har ett pack med små rosetter :) (för häst)

mandyosv
0

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

mandyosv
0

Några andra http://www.myone.se/product/1206-rosett-med-gummiband.aspx

Sök på google gummiband rosett häst

[Tilde]
0

Tack! :) Men vill hellre ha "speciella" rosetter, unika eller extra söta Flört

mandyosv
0

De finns de på ridsport !!! med pärlor osv!

NelliZ
0

Här finns en sida med manrosetter till hästar, som funkar utmärkt till kaniner. Bläddra ner lite så hittar du jätte söta. Glad

http://www.ponnypop.se/till-rykten/

//Julia

mandyosv
0

#7 YAAH! Så fina

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, var inte helt ärlig i chatten Tilde Oskyldig det är inte JAG som har köpt rosetterna - snodde de från syrran. Flört

Men när jag får pengar över ska jag köpa fler ^^ inte så kul med bara en färg - eller ja.. har rosa också men passar inte en pojke riktigt xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Viccan92
0

Vet inte om dem på le Chien passar kaniner. Vet inte heller om jag stavade rätt.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Tilde]
0

#7 De var ju svindyra! xD

#9 Haha Tungan ute Jag kanske helt enkelt får ta och göra mina egna rosetter :) Blir det bra så kanske jag kan sälja själv ^^