(OT) Rosetter?
Någon som vet var man kan köpa billiga och söta rosetter till långhåriga kaniner?
(ca 5-20kr)
OBS! Vill inte ha butiker som endast tar emot pengar via kuvert, det känns väldigt osäkert.
Ridsport och hästaffärer har allt möjligt, t.ex med glitter, swarowskikristaller osv! I massa olika färger!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Hööks har ett pack med små rosetter :) (för häst)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Några andra http://www.myone.se/product/1206-rosett-med-gummiband.aspx
Sök på google gummiband rosett häst
Tack! :) Men vill hellre ha "speciella" rosetter, unika eller extra söta 
De finns de på ridsport !!! med pärlor osv!
Här finns en sida med manrosetter till hästar, som funkar utmärkt till kaniner. Bläddra ner lite så hittar du jätte söta. 
//Julia
#7 YAAH! Så fina
Okej, var inte helt ärlig i chatten Tilde
det är inte JAG som har köpt rosetterna - snodde de från syrran. 
Men när jag får pengar över ska jag köpa fler ^^ inte så kul med bara en färg - eller ja.. har rosa också men passar inte en pojke riktigt xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vet inte om dem på le Chien passar kaniner. Vet inte heller om jag stavade rätt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#7 De var ju svindyra! xD
#9 Haha
Jag kanske helt enkelt får ta och göra mina egna rosetter :) Blir det bra så kanske jag kan sälja själv ^^