han dog nästan
hej det var länge sedan jag var inne här och jag måsta bara skriva om en sak som hände igår.
jag var ensam hemma och jag bestämde mig för att ta in poppe (har han inne varge dag lös) och så satte jag mig i soffan jag satt där ett tag och efter ett tag så hörde jag hur han krafsade det var inte som det brukar låta typ när han krafsar på min dörr och vill in i rummet, jag kännde på mig att något var fel och jag sprang upp i köket där ljudet kom ifrån. jag såg han inte, sedan så sprang jag fram till diskmaskinen och kollade under ja och mycket väl där var han… PANIK… popppe sitter fast under diskmaskinen jag var ensam hemma vad skulle jag göra, jag försökte flytta på diskmaskinen men den satt sten-fast sedan försökte jag typ dra ut han men han satt fast han kom varken fram bak eller under diskmaskinen och efter ett tag så var huvudet under diskmaskinen och kroppen bakom jag trodde seriöst att han skulle dö. efter typ fem minuter så låg han helt stilla han rörde överhuvud taget inte på sig jag försökte dra i han försiktigt utan att bryta varenda ben men han rörde sig inte. Då blev jag säker på att han var död men sen så började han kraffsa och ha sig och då blev jag så lättad. efter att han sattigt fast där i typ tio minuter så fick jag snurra runt han så att huvudet var vänt mot ut gången och så drog jag försiktigt och när hans huvud var ute så började han spratla själv och kom ut helt oskadd. sen efter typ en kvart så kom mamma och pappa hem och pappa snickrade ihop några träbitar för att hindra att det händer igen…
jag har aldrig varigt så rädd som jag var då jag var hundra procent säker på att han skulle dö men nu skuttar han runt igen och busar
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Åh vad skönt!!! Vilken tuuur!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
jag tror han blev väldigt chockad över vad som hände igår. så går det om man är för busig
Shit när jag läste de så bara jag vänta till du skulle skriva att han dog men de gjorde du ju inte gud vad hämskt men jätte tur att du fick ut han.
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
bra att ni fixade att det inte händer igen ;)
Awwie så bra att han klarade sig!
//Joanna
jag vet :) var rädd att han skulle vara skadad