Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 599 ggr
ciss
0

Hejdå Moa ..

Nu har lilla Moa åkt hem till matte. Vettefan om han kommer att trivas, ägaren bryr sig inte ett skit och det är egentligen hennes småungars kaniner. Dom har inget sele heller och vet inget om kaniner, så han kommer bara att få sitta i sin bur och få mat någon gång då och då ..

Visste ju att han skulle åka någon dag men inte idag. Nisse stannar förhoppningsvis då jag & Fanny har sagt att vi kan ta hand om honom. Vill ju att gammelgubben ska få ha det bra ..

Grålle ska nog hem snart också. Fyfan vad jag blir .. arg. Irriterad. Ledsen. "Mina" underbara kaniner som jag & Fanny tagit hand om i månader slits plötsligt ifrån oss. Kommer nog aldrig att få se dem igen när de åker ..

_Kommer sakna Moa något så grymt mkt! Mest synd är det väl om Moa och Fanny. Moa är , - var, Fannys älsklingspojke ..

_:/

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

:(:(:(:( Men usch vad trist… Hur kom det sig att ni tog hand om kaninerna från första början?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

Vet inte riktigt, det bara blev så. Kunde ju inte låta de tre stackarna bara sitta där i sina skitiga burar, så vi tog hand om dem och hon gick med på att vi skulle göra det.

www.frihetenskaniner.se

Matilda_91
0

Usch då.. men varför vill hon ta tillbaka dom då??

Stackars er, känns säkert jättejobbigt. Bamsekram!

huldisen
0

Vad tråkigt =(  Ni borde få ta hand om dom , Ni kan inte fråga om ni kanin få/köpa dom ?

KajsaM
0

Stackarns er! Håller med huldisen kan du inte få/köpa dom?

ciss
0

Ingen aning om varför hon vill ta hem dem. Hon är lite annorlunda ibland ..

Om några dagar kommer våra egna kaniner och vi får inte ha fler djur, varken jag eller Fanny. Dessutom vill hon inte sälja dem typ. >__>

www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Jaha , ser man att sina barn inte tar hand om djuren ska man ju sälja dom , Och det är ju för f*n föräldrarnas ansvar att  djuren får mat .. Nä gud vad jag blir förbannad ..förlåt ..

ciss
0

Instämmer ..

www.frihetenskaniner.se

Lotta_A
0

Urs sånt där är så jobbigt..

Om jag var du skulle jag fråga om inte jag kunde få fortsätta ha dom.

KvirrZ
0

Vad tråkigt :(

- Mvh Emma

ciss
0

:/

www.frihetenskaniner.se

allobosia
0

ååh, vad tråkigt!! TJATA att du kan få köpa, ge inte upp ;)

Ync
0

Fan vad jag saknar han, ska fan be sophie att lämna honom med. Hoppas han kommer tillbaka. :| :)

allobosia
0

hur blev det?

ciss
0

Moa åkte, och Lilla Grå. Och Nisse. Hon bara kom och tog dem en dag.

www.frihetenskaniner.se