Fredag 1 Juni
Fredag igen och snart är det sommarlov/studenten :D Så skönt ^^
Vad ska ni göra i helgen?

Imorgon ska jag på hopptävling, Kåge. Var tänkt att jag skulle fota dressyr på söndag men får ingen skjuts.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
fota Alfred,vara med alfred,kolla på mina akvarie fiskar,spela på Xbox ;),kanin.ifokus.se och mycket mera… XD
kanin.ifokus hela dagen gissar jag ;) kanske en promenad till sjön med vovvarna. på kvällen ska jag på inflyttningsfest hos en kompis
Var amed djuren :)
- Mvh Emma

Jag ska handla både det ena och det andra med mamma imorrn! Det var köksfläktar, födelsedagspresenter, kläder, smik… mm!
På söndag börjar mitt ena sommarjobb så då lär det ju vara fullt upp hela den dagen också… men lite kanin.ifokus lär det bli också = )
Och såklart ska det gosas med både Hamstrar och Kanin!!
Har ikväll varit ute med kurskamraterna och ätit middag. Så nu ska jag städa lite tills pojkvännen kommer hem.
Imorgon ska jag lämna pojkvännen på centralstationen innan jag måste handla en del för att kunna rigga lägenheten och hinna baka innan det börjar dyka upp folk här hemma.
Fyller 21 =D
Söndag lär bli en hemsk dag. Städa efter allt folk som varit här och sista minuten plugga inför tentan på måndag. Får nog bli vatten att dricka på lördag =/
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Fredag: Har varit i skolan, skönt med sista dagen innan helg^^ Sen gick jag på stan och köpte avslutningsskor och världens godaste chokladboll från brödstugan … :) Sen åkte jag hem och satte mig vid datan, åt pizza, käka godis och kollade på talang.
Lördag: Imorgon ska jag klippa gräset (hoppas inte det regnar!), kanske fiska, städa hos kaninerna, marsvinen. Mysa med djuren<3 Sen på eftermiddagen kommer farfar, farmor, mormor och Allan (låtsasmorfar typ) för att fira mejx) Fast jag fyller år på måndag (4/6!) så det blir lite tidigare^^ SKOJ!:)
Söndag: Fotbollsmatch, annars vet jag inte:) Ev bara vara hemma, ta det lugnt, mysa med djuren, fiska, skjuta luftgevär :D Va me grannen kanske. Aja , får se;)
Puss o kram, skumbanan ^^ :P
shoppa och se pirates of the Carribean 3(stavning?). Va hos mormor och morfar på söndan. Kanske klippa mig.

Fredag: Har jag ridit & haft myskväll :)
Lördag: Ska jag iväg & shoppa lite, tänkte jag!
Söndag: GRÖNA LUND <3 Har längtat såå gryyymt. Ska vara där med världens bästa kompisar från klockan halv 12 till 23.00 (:

**Fredag:
**Red, städade marsvinsburen, gosade med djuren, var inne på datorn och såg sedan på tv resten av kvällen.
**Lördag:
**Rida, slappa, plugga lite, gosa med djuren m.m.
**Söndag:
**Slappaaaaa! :D Ska kanske plugga liite om jag ej är klar, sitta vid datorn, gosa med djuren m.m

Skulle tävlat i nuntorop , men nej . ingen skjuts -_- .
Men ska hjälpa bergums Kaf/Kh att visa upp Kaninhoppning på konghälla ridklubb :) på söndag .

lördag: städa till mina djur och plugga (kommer ta hela dagen) och självklart kanin.ifokus
söndag: rida min sköthäst rekyl <3 och va inne på kanin.ifokus och va med kaninerna
Ja ska bara chilla o vara med Totte xD

bygga hinder, men jag gissar på att det är för sent att skriva det nu när det är lördag? XD
Var i stallet igår, hjälpte till med avmaskningen av alla unghästar :)
Idag har jag börjat med klickerträningen med Mozart, kommer antagligen att fortsätta med det i helgen. Sen så ska våran hund bli badad och borstad och så ska jag hjälpa mormor imorgon :)
till nästa helg kommer jag antagligen hjälpa till här hemma för min bror tar studenten, så måste hjälpa till med dukning till ca 60 pers.. så det tar nog lite tid, sen ska jag börja packa inför att jag ska åka till bulgarien på tisdagen!!!! uh, så himmla härligt att åka iväg med mina kompisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3
Medarbetare på Hundar.ifokus

Festade igår med ett gäng kompisar :) Ska in på Falu Kalaset ikväll å imorrn ska jag sola heeeeeeeeeeeela dagen ;)

Fredag
Var ledig, så jag och några kompisar gick och badade med hundar. Var barnvakt och såg talang.
Lördag
Varit hyper varmt så har varit och badat med hundar. Ätit ute och ikv ska jag och kompisarna sova i husvagn ;)
Söndag
Vara med kompisar och göra valpkurs-läxan m.m
Fredag - Var på Gröna lund xD Efter popexpress ca 12 ggr mår man illa, så mycket kan jag säga…
Lördag - Det är ju bergadagarna! Hopptävlade.. :D
Söndag - Hopptävlade

#19, säg det till mig!! Jag åkte flygande mattan 24 gg i rad, i rad!! :D xD (DÅ MÅR MAN ILLA 
#20 Jag har åkt flygande mattan 26 ggr i rad, hade gärna åkt den 26 ggr till men det ville inte kompisen xD
- Mvh Emma
fota, fota, fota … ! x)
Tänkte skriva om helgens resultat..;P
Roxy var fantastisk och dubbelnollade båda dagarna! Alltså två pinnar! Ena dagen kom hon fyra och andra dagen vann hon.. :)
Candy fick sin andra msv pinne, i krok :D
Och så lilla Daime fick sin första pinne!

hej, myriis, jag var också på berga igår, men jag viste inte hur du såg ut, du kannske kan skicka en bild på dig?, tittade inte helatiden på hoppningen med lite, kannske såg dig;)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

oh, coolt XD

# 19 # 20 # 21 Förra sommaren åkte jag och min kompis Jet line 17 ggr :D
I helgen ska jag få hem min nya kanin!!!! *längtar väldigt mycket!! Kommer nog vara med honom mest hela helgen :D

Jag får hem min nya kanin nästa helg. Orkar inte vänta så länge ;P

#27, jag meeee :D Kul att vi får den samtidigt, jag orkar inte heller vänta!! :/ Ska få den på fredagen/lördagen

Kul!! VIlket sammanträffande!! Vet inte rikigt när vi ska hämta honom, när vi var och tittade på honom sa de i helgen, men vi ska ringa på torsdag eller fredag :D Gud vad jag längtar!! Har du bestämt något namn än, vad är det för kön, ras och färg??

Kul!! VIlket sammanträffande!! Vet inte rikigt när vi ska hämta honom, när vi var och tittade på honom sa de i helgen, men vi ska ringa på torsdag eller fredag :D Gud vad jag längtar!! Har du bestämt något namn än, vad är det för kön, ras och färg??

#29, snackar du med mej? XD
#24: Har ingen bild.. :P
Men jag hade en svart t-shirt, en svart scarf med döskallar på och en vit/svart keps med "balrog" på :P Hade en blå dvärgvädur, en madagaskar dvärgvädur, en madagaskar korsning med uppåt öron, en brun zobel dvärgharekorsning, en blå hermelinkorsning och en viltgrå vädurskorsning :P
På söndagen hade jag en rasthage i hörnet av banan där krok elit kördes.
Jag var också ganska förvirrad, som alltid.. xD Och jag gick och frågade alla om dem var intresserade av en kanin, mohaha xD
Hum.. Sen var jag hes och täppt i näsan, förkyld ^^

haha, Myriis ger närmare förklaring? *hihi* XD

# 31 oj, glömde skriva det! aa, det gör jag iaf :D
#34: Typ xD