Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1717 ggr
[Juliaammouri]
8

Ojoj oj!

Vi är snart 6000 medlemmar här ;O.Vad sägs som kaninträff?;)

Stiinisen
0

Faktist är det ; 148739 ;)

Skulle vara sjukt roligt , beroende på vart ! :)

Edit ;såg nu att det var på Hela iFokus ^^'

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

[TeamGolden]
0

tycker det låter som en super idé! jag bor i stockholm men jag brukar kunna åka tåg, det är inga stora problem. vi borde verkligen göra det! skulle vara kul att träffa alla i verkligheten och liksom se dom man pratar med dagligen! :)

Fridaaaa
0

Alla bor dock i utspritt så blir kanske inte så lätt:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

julia12313
0

Tycker det skulle vara super kul med en kanin träff, Glad Men håller ändå med 3 lite grann xD

[Tilde]
1

Jag bor i Danmark jag, haha xD Åker till Sverige några gånger om året för att hälsa på familj.. De bor i Västerås, så Stockholmsområdet skulle fungera då för mig. Annars kan ni komma till Köpenhamn Flört

Katten_
0

Bor i Stockholm också

/Christel & kaninerna! Glad

Mannez
0

Är Gotlänning, så lite svårt att ta mig till fastlandet blir det.

Hälsningar Amanda och kaninerna

[Juliaammouri]
0

Jag bor också i stockholm men vi kan ju kanske ha det där det är lungt och inte så mycke folk ;).

#7 kan du ta dig till göteborg?

[El-sa]
0

Låter kul! Bor i Göteborg.

[Jawa´s]
0

Jag är på =) bor i stockholm

Alone
0

Låter roligt! jag finns i småland :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

Rexkanin.W
0

Bor i stockholm, skulle vara tokskoj med en kaninträff! :D

Mannez
0

#9 Tror nog inte det tyvärr, men det beror sig på när träffen är isf :)

ninen DH
0

menar ni med kaninerna då?

Fridaaaa
0

Kan inte ta mig till något av dem ställerna.

#14 Är inte ens kaniner vaccinerade är inte det så lämpligt, och dem ska ju ändå inte träffas pga slagsmålsrisk ;)

[TeamGolden]
0

Jag tycker att man ska ha med sig sin kanin/kaniner! Mycket roligare så! :) 

#15 Så stor risk är det inte att en kanin blir sjuk, då måste den ju smittas av ett sjukt djur och man tar ju med sig sina friska kaniner, då ska det ju inte vara någon fara :)

Fridaaaa
0

#16 Jag hade inte vågat chansa. Vissa saker ligger dolt. Men det är upp till var och en om man vill chansa eller inte.

Qepta
0

Jag bor i Gävle.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Jawa´s]
0

Jag åker på tävlingar utan att ha mina vaccinerade. Så jag tar gärna med en eller två kaniner på en träff =)

juliafrojd
0

skulle vara roligt men jag bor i örebro.

[Tilde]
1

Vi kan ha en kaninträtt-tour! haha Den kan börja i Stockholm, sedan några dagar senare på ett annat ställe osv.. så åker de som kan till träffen som är i närheten. Flört

[Juliaammouri]
1

#21 bra ide! Glad

Sweety
0

Låter väldigt kul! Bor i Uppsala. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

julia12313
1

Jag bor i stockholm, en kaninträff skulle vara suveränt!

julia12313
0

#15 Grejen med kaninträff är ju att man ska ta me sig sin/sina kaniner.Annars är det ju inte en kaninträff …Flört

Fridaaaa
0

#25 Jo kan ju vara kaninträff när man träffas, pratar om kaniner, går kanintipsrunda mm :) Man behöver ju nödvändigt vis inte ha kaniner med sig;)

[TeamGolden]
0

Jag håller med #25, klart dom ska med! :D blir säkert super trevligt och alla som inte vill ha med sin måste ju ite :)

Fridaaaa
0

Synd bara att alla bor så långt uppåt landet :(

Alone
0

#28 jag bor i småland, de ligger långt ner :D

Mvh Järnskogens kaniner

Fridaaaa
0

#29 Mjo men de flesta bor långt upp ;)

[Tilde]
1

#29 Då gör vi såhär…:

VILKA BOR I SÖDRA SVERIGE? (Kan ta sig till Malmö eller liknande.)

Alone
0

#31  jag bor i södra delen! :D

Mvh Järnskogens kaniner

Fridaaaa
0

Jag, jag bor i Blekinge, kan bara ta mig inom Blekinge och viss del i Kronoberg eller Skåne (Ej längre än kristiandstad), inte direkt mycket pengar:/

[TeamGolden]
0

#31 Jag bor i stockholm, men har som tur var en underbar mamma som brukar fixa tåg m.m till mig så jag kan ta mig åtminstonde neråt mot skåne och som högst upp till dalarna :)

Mannez
0

31# Hm, vet inte exakt vart i svergie Gotland ligger. (Jag vet, bäst på geografi här ;) Haha)

[TeamGolden]
0

#35 hahahha förlåt att jag skrattar :') Det är en ö öster om fastlandet)(hoppas jag inte har fel nu) :)

[TeamGolden]
0

Eller alltså det ligger typ ''i det södra distriktet'' har vi snackat om i skolan ;)

Rebiz
0

Är en ny tråd för de som är intresserade av en träff och gör en sån undersökningsgrej där man kan rösta vart i Sverige man bor typ så ser man vart den största andelen medlemmar finns : )

Sweety
0

Kan du länka? :)

[TeamGolden]
0

Undrar samma sak som #39, hittar inte inlägget :)

Viccan92
0

Jag bor i Blekinge men åker till Stockholm då och då. Flyttar dit i sommar så beror på när det är. Vill annars gärna vara med.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Rebiz
0

# 38 Menade Gör * blev lite fel :)

Sweety
0

#42 Jaha. Flört

Gaiezza
0

Låter jätte kul :) jag bor i Stockholm! :)

Bacon, svaret är bacon. 

ccv_sr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det låter super men en bra idé skulle vara att ha 3 träffar. en i söder, en i mellersta och en i norr. då skulle fler kunna komma jag på i haparanda och skulle kunna iväg om det är högst 2 timmar imellan

bambiiii
0

Bor oxå i blekinge! Jag är så "liten" så får inte ta mig dit där jag vill :(

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Inaarah
1

Vi har faktiskt haft en liten mini-kanin-träff på LU förra året. Tyvärr var det inte jättemånga som kom, men vi var några tappra medlemmar. ;) Har även varit KIF-träff hemma hos några medlemmar runt Göteborg, så sådant har förekommit! Att arrangera en större träff, på t.ex en allmänn plats, finner jag ganska svårt. Särskilt när alla kommer med olika bud om var de bor. Enklast är nog "kaninträff i Slottskogen i Göteborg, den 20 juni, klockan 12-15. Medtag egen fika. Kaniner är välkomna, men inget måste" - eller liknande. Bara alla är medvetna om risker med träffarna, och att den som dragit igång det hela inte heller har allt ansvar. Jag kommer gärna på en kaninträff i Göteborgsområdet. Vore roligt om fler träffar runt om i landet, så kanske vi lan samla bilder och göra något roligt av det. Bara kreativiteten sätter stopp! :)

juliafrojd
0

Jag får bor i örebro så skulle blir glad om de kom en i örebro :)

Stjärnfallets
0

Skåne här Skrattande, vore skoj med en träff.

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

Kickan90
0

Jag finns i Skåne nära helsingborg, men kan ta mig till kristianstad o malmö om det är en helg. dock utan kanin då jag inte vill riskera mina kaniner o ev ungar m smittor :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

gullan10
0

Kan ingen göra ett inlägg här i kaninfokus där man får rösta var man bor alltså söder,mellan och norr :) och länka det inlägget här så vet vi var dom mesta folken finns : Mvh Johanna och kaninerna :)

mlinz
1

En smart idé är ju att ha en träff på utställningen i Alingsås i sommar, dit kommer det kaninfolk från både hela Sverige och norr :)

[Juliaammouri]
0

gjorde en sån där undersökning nu.

[Juliaammouri]
0

Ok på den där undersökningen visade det sig att dom flesta bodde i svealand så varför inte någonstans vid mellan svergie alltså svealand.

Kanske stockholm?

hobbymupp
0

#52, håller med! Massa kaninfolk ska ju redan dit och alla som inte brukar ställa ut/hopptävla får chansen att se något sådant!

Alingsås ligger ju väldigt nära Svealand iaf :)

Fridaaaa
0

#54 Jag kan dock inte ta mig dit ;)
Men ha s¨å roligt ni som kan :P

[Juliaammouri]
0

#52 oj förlåt såg inte din kommentar men why not? är några med på att vi kan kanske ha kaninträffen där?

#56 synd jag som hade velat se dina kaniner ;( och dig såklart! :)

Viccan92
0

#54 Det beror på när det är. Ska till Stockholm en runda nästa helg. Sen i sommar såklart.

Fridaaaa
0

#57 Ok:) Ja det är synd. Har inte råd att åka hela vägen upp tyvärr.

Viccan92
0

#59 Det är svindyrt rent utsagt. Om det blir v.27 kan du få åka med mig och min pojkvän upp. Men då får du ta dig ner själv för vi stannar kvar.

Fridaaaa
0

#60 Kan inte då, för sommar jobbar då, vet inte vilka dagar. 
Så vågar aldrig svara på det i förväg :(

Viccan92
0

#61 Jag menade bara över helgen. Som nästa helg åker jag upp på fredag eftermiddag och åker hem söndag kväll.

Inaarah
0

En träff vid Alingsås vore jätteroligt. Jag kommer definitivt då!

Vad tråkigt, Frida! Ett tips? är att kolla på sista minuten-biljetter på SJ, eller liknande, kan bli riktigt billigt. Antingen över dagen, eller med en övernattning. Borde inte bli så dyrt, trots allt. Vore roligt att ha dig med!

:holmgreen:
0

#16 Jo risken att en kanin blir sjuk är ganska stor när det kommer folk från olika ställen i landet! Kaniner kan ju bära på det utan att ha visat symptom som bryter ut senare. De som tävlar i hoppning, till exepmel, uppmanas av de flesta klubbar till att vaccinera mot diverse sjukdomar som RVHD , Myxomatos och så vidare. Framförallt de som reser runt och tävlar då.

Ville bara skriva det ;)

För övrigt bor jag också i Stockholm :P

Fridaaaa
0

#62 Kanske behöver jobba helt på sommarjobbet, vet inte det i förväg :)

#63 Vet ju inte hur det är med jobb nu i sommar :(
Men får se :) Skulle jag komma upp, skulle jag ej ha kaniner med dock:)

NaDa...
0

Alla kommer på Sommarsemester till Åland! ;)
Så har vi kaninträffen här i skärgården :P

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Inaarah
0

#65: Jo, det förstår jag mycket väl! Men får du reda på att du är ledig, kort innan, kan man ju kolla på sådant. Förstår också att du inte har kaninerna med dig, men roligast är ju att vi får träffa personerna bakom aliasen här på iFokus. Glad

Fridaaaa
0

#67 Ja precis ;) Jo kan jag och allting passar så vem vet :P

mlinz
0

Jag kommer vara i Alingsås hela helgen iallafall, åker neråt på onsdag eller torsdag och hemåt på söndag :)