Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 175 ggr
huldisen
0

Träff i norrbotten ?

Hej

Har startat en tråd förut om en träff i norrbotten,men den försvann. Men nu tänkte ja om ni fortfarande intresserade om det ?  Och om ni är det så skriv vilket datum som passar bäst dej ? och vars du bor ?skulle vara kul med en träff och få se alla era goa kaniner ^^Så hoppas nån är intresserad :) // Matilda

ciss
0

Jag är jätteintresserad av en träff! Bor i Skellefteå och kan inte ta mig så långt, men ungefär i Piteå/Umeå så funkar det ju för mig. I så fall tycker jag  absolut att vi ska ha med oss kaninerna om vi kan. Vore ju jätteskoj att träffa alla andras kaniner och ja, er såklart.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lill-jarven
0

Hmm.. bor i Umeå eg men kommer vara i Kiruna nästan hela sommaren. Hade varit jättekul att ha en träff! Kan nog kanske tänka mig att åka ner till Luleå/Piteå.. beroende på när det isåfall blir av. Är ledig hela juni men sen jobbar jag och kan bara komma om det är helg :)

huldisen
0

Piteå skulle funka bäst för mej =) Och datum spelar ingen roll.

huldisen
0

Och om ni har msn så kan vi snacka där. Min msn : matilda.eriksson@alvsbyn.com

KajsaM
0

Jag skulle också vilja, men har också svårt att ta mig någonstans..

Jojsan
0

bor i Luleå.. så det skulle va skoj med en träff… :)

#4 addar din msn :)

[Quellii]
0

*Putt*

huldisen
0

ska vi  bestämma  den 9/6 eller 10/6 i piteå ?

huldisen
0

PUTT

huldisen
0

PUTT

lill-jarven
0

10/6 åker jag förmodligen hem från Umeå (via Piteå) så det skulle kanske gå.. men har med mig min storebror som kanske inte tycker att det är så kul med kaniner xD

huldisen
0

Hoppas det blir nån träff, når mer som kan komma då ?

malinroth
0

kommer åka ner till pite men vet ej när än…skulle vara kul att träffa er :)

huldisen
0

kul att rätt så många vill =)

KajsaM
0

Jag kan inte..

Mysofi
0

Jag bor i Umeå :P Men kommer nog inte åka ill Piteå i sommar tyvärr…