Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1103 ggr
sunnymybunny
0

Namn förslag !

Hej det är så att jag ska para min kanin å skulle jätte gärna vilja ha förslag på namn till ungarna :) det ska vara namn som verkligen passar hopp kaniner :) t.e.x  jump to the sky . inte typ stampe , lillen å sånt ;P

tacksam för förslag :D

ninen DH
0

nja kanke  vitnos sotis dumle kokos

kanke ludde lena lovisa lisa leonardo da vinchi

eller kanke molly mille moa milla

Hmm..

eller hoppsan pim pom vips

okej kommer inte på några bra….. men du kan kolla på kaninuppfödars hemsida och kolla vad dom döper sina till eller om du söker på NAMNFÖRSLAG så kommer det fram massa namn. Skrattande

ps  om du vill så kan du ju döpa dom efter nån serie…. mina heter alfons o milla

[Tilde]
0

Spirit, Energy, Jumpy, osv.. Inga söta namn kanske, men passar hoppkaniner Flört

vespan
0

Simba……..

Här är igallafall en hemsida där dom har bra exempel!

CorneliaAndersson
0

Hoppsan ;)
Så fall kaninen river ett hinder så kan domaren säga Hoppsanså springer kaninen till domaren x'')

Haha nee skojja bara men jag gillar namnet Hoppsan :'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

sunnymybunny
0

tack så mycket för alla bra namn :D

torpetskaniner
0

Du skulle inte kunna ha ett kulltema? :) Det vore kul att få vara med och bestämma eftersom min lilla kille blir pappan :D

Typ ädelstenar med något framför/bakom?

Absolute Amethyst
Super Saphire
Dainty Diamond (söt diamant)
Lost in Larimar

Kan såklart komma på fler :) Min nyaste kanin här hemma heter enbart Larimar, en blå ädelsten!

sunnymybunny
0

#6 : ja absolut så långt har jag inte tänkt ;) Ja !! :D

super bra tema och namn :) vi kör på det . ska vi säga att vi kommer på cirka 10 namn ? så har vi om det blir många små godingar .

MVH Melanie och Sunny !

sunnymybunny
0

#6 : ja absolut så långt har jag inte tänkt ;) Ja !! :D

super bra tema och namn :) vi kör på det . ska vi säga att vi kommer på cirka 10 namn ? så har vi om det blir många små godingar .

MVH Melanie och Sunny !

torpetskaniner
0

Mejlar dig om fler namn :) Det blir nog inte så många ungar eftersom förstföderskor inte får så många. Men det kan ju vara bra att ha ifall att :)