Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 966 ggr
ninnal
0

(S) Blå, lejonhuvade kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Eftersom att jag har lagt ner med uppfödningen, även pga tidsbrist tyvärr, så på senaste tiden har jag inte kunnat ge dem den tid jag vill och dom förtjänar! (fabulous kaniner) skall jag sälja 4 av 6 kaniner. Kan inte riktigt bestämma mig vilka två jag ska behålla. Så jag lägger ut alla, så får vi se. Alla kaniner finns i Nykvarn, söder om stockholm. Mejl: linnealindius@hotmail.com tel: 0722524411

Hemmet är VIKTIGARE än priset.

Fabulous Rosalie

Härstamningsbevis. Född den 20 maj 2011. Egenuppfödning. Söt, ganska liten dam, tyvärr inte så mycket man. Inte sur eller "revirvaktande" Lämpar sig otroligt bra som hoppkanin, då hon hoppar och barrerar väldigt fint. Är dock inte tränad eller så, bara testat på det ngra gånger. Kan vara lite tillbakadragen i buren (det var hon inte förut, så antagligen pga av att jag inte haft så mycket tid) Enda honan i kullen och var busigast och åt mest som liten.

400kr.

ninnal
0

OBS! Glömde skriva e Solställets Quit u. Hallsjös Cassandra på Rosalie Fabulous Edward

Född: 20/5 2011

Status: Behålles EV

Edward är teddy pälsad och har otroligt mycket päls, som måste skötas varje dag, nu är han dock klippt. Han är lite dumm söt och om han har rymt kommer han alltid fram och ska nosa på en. En jätte härlig personlighet!

ninnal
0

Hallsjös Cassandra

e Hallsjös Aron u-

Cassie är en kvick kanin som älskar när man pysslar med henne så väl som att raca lös på tomten. Hon är mamma till kaninerna över.

Status: Behålles EV

Född 2009

Fått 93p på utställning

ninnal
0

Solställets Quit

Quit är pappa till Rosalie och Edward. Han är otroligt fin, kankse lite väl hanig ibland men otroligt maffig. Har fått 94,5 p på utställning. Innan han blev intresserad av tjejer var han en skicklig hoppare, nu är det dock bara att hoppa över kompostgaller hagarna som gäller. Jag har haft honom sedan han var 8 veckor och han har alltid fått sprungit lös med mig när jag har varit ute.  Vi har ett ganska starkt band han och jag, han skulle tex aldrig bita mig, men min syster naffsar han så fort hon "håller honom fel" Kommer troligen behållas.

ninnal
0

Tranbergets Cookie

Född 2010

Cookie är den optimala barnkaninen, man kan vrida och vända på henne hur mycket man vill. Jätte go dam som älskar att mysa och att äta. Är även kastrerad.

pris: 550kr

ninnal
0

Sagornas Aurora

AAurora är en otroligt fin kanin, men hon är skygg och blir lätt stressad. Jag har haft henne sen i höstas och hon har blivit mycket bättre. Tex så hoppar hon inte i väg längre när man öppnar burdörren. Det gör ont i hjärtat att sälja henne då hon precis börjat få tillit till oss.

400 kr

ninnal
0

Putt

JessicaOlin
0

hej jag är lite intresserad av en hona som fått kull innan  eller som är runt 6 månader :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

JessicaOlin
0

och kanske ne hane med :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

ninnal
0

#JessicaOlin, Jag har ett avelspar som kanske kan passa, mejla mig:)

[Luppa]
1

Helt 100 att Edward är teddy?

Lina R
0

Och är han till salu?

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

ninnal
0

#10 ja, det är jag. #11 Japp det är han

Lina R
0

Pris?

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

ninnal
0

#113 350 kr hade jag tänkt mig (Men han är klippt nu, lite halvsnyggt men)

Borgbackens
0

#12, Du kan ju inte veta säkert att han är säker teddy innan han är 2 år :)

Ursäkta OT!

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

ninnal
0

#15 Nej men eftersom att han bär på det är jag nästan 100 % säker på det ;)

ninnal
0

Putt