Kanin avmålning
Vet att det finns många som gjort sånnahär inlägg och att jag bode måla av bilder i från de inläggen men det känns fel att gå in och "ta" bilder någon annan skulle målat av om ni förstår vad jag menar.
Och somsagt jag målar av din kanin även du får vara med på bilden ;). Målar ev. av andra djur ;) och förvänta er inte för mycket, haha.
//Elsa
#1 Visst kan jag det 
Bättre att alla håller sig till den tråden som e skapad för alla just för detta ändamål ;-)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 jo jag vet men folk tar lixom beställningar och då känns det lite elakt att måla av deras bilder som de t.e.x. skall sälja. Jag gör det bara för skojjs skull ;)
I tråden Rita av kanin så tar folk inte beställningar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#6 Nej men jag vill ändå inte gå in och bara måla av bilder någon annan tänkt måla. Tråden är gjord och jag tänker måla de bilder som kommer in.
#7 tråden är tilm förjust att vem som vill kan måla av vilke bild som helst där. Drygt med massa likadana trådar
Håller med Frida. skulle alla här på KIF tänka som du gör så skulle vi enbart ha trådar där folk ritar av kaniner.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Drygt? Ursäkta men nu tycker jag att ni båda går lite över styr, ni får hata dessa trådar hur mycket ni vill men det är inte otillåtet att skapa de. Och hur skall jag hitta den "riktiga" tråden om jag inte ans visste att det fanns någon original tråd?
Ingen har sagt att det är fel att ha massa sånna här trådar, och det är bara bra för vissa måste vänta jättelänga på sina bilder och då är det bra med fler. :)
Man behöver klicka hit bara för att klaga!
#10 Alla bra trådar puttas ju undan pga massa såna här trådar, som är typ likadana. Speciellt jobbigt om man sitter på mobilen.
Finns något som heter "sök på sajten" ;)
Brukar jag använda mig av för att hitta saker här:)
Haha klago tråd skulle jag kalla denna. En sådan tråd borde det finnas istället för att folk skall klaga (förstöra) på andras trådar
.
11. Ja vissa bilder blir inte ens målade antar jag. XD
12. Sök har jag upptäckt ja. Men hur skall man veta vad "originaltråden" heter? ;)
#14 självklart, om man säger så de är inte så många på denna tråd som vill få bilder avmålade ;). Bilden kommer ut någon gång i morgon! :)
Du verkar jätteduktig!:)
Okaay :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#17 tack! :)