Dvv hane till avel?
Hejsan, Jag söker efter en hane att låna till min madagaskar rb sb hona. Någon som kan tänka sig att låna sin hane med följande önskemål: -Friska linjer utan bettfel -Bra temperament -Dvv med satin och/eller rex päls eller bärare av anlagen -Bra öron (min hona har lite lätta) -Hanen ska finnas i närheten av Uppsala/Stockholm -Färg spelar inte så stor roll Jag önskar att få en fin hona av denna kull. Jag kan betala för parningen eller så kan du få en unge från kullen. Min hona kommer från Blåzippans. Tidpunkt för PARNING skulle vara någon gång i juni/juli. Mail, PM eller skriv i tråden. :)
Putt
Jag har en underbar dvv hane, han har silkesmjuk päls men vet ej om det är sb. Jag vet inte om hans linjer men jag vet varifrån han kommer, så det skulle nog vara lätt att ta reda på det. Du kan ju pm'a mig om du vill, vi har ju talats vid förut.
Hej!
Jag har en Dvärgvädur, renrasig, med lätta öron och ett otroligt gott sinne! Maila om intresserad!
Namn: Simba
Ålder: 1år
Ras: Renrasig dvärgvädur
Humör: Otroligt social, glad, rädd för vissa främlingar men annars hälsar han snällt osv. Kan vara osäker i början.
Färg: Vilt siames
Hur högt han hoppat hittills: 35-40cm, rakbana, hoppar inte så mycket med honom annars skulle han kunna hoppa högre!
#3 tack, men är bara intresserat av dvv med satin, rex eller satinrex päls.
Putt
Har helt glömt… Mail: papu84@live.se
trol vill du ha en helt vuxen kanske ställd hane men har ju min Bruno som ska vara parningsredo ca juli då han ca 5 mån, han är havana rb/sb med bra öron o trevligt temperament, bär på blått med så om din hona bär brunt tror jag det ev kan bli ex beige som mkt ovanligt 
Finns i Sthlm PM vid intresse/mera info
10 v på fotot