Tonårstrots?
Kan tonårstrotsen börja redan vid 3 månader?
Karat är född 14 Februari.
För jag var precis ute en runda med Karat i koppel och provade hoppa lite efter att han sprungit fram och tillbaka på baksidan.
Satte sedan ner honom i hagen förat ta ut Bentley en liten stund och de nosade på varandra lite snabbt efter att bentley sprungit runt huset några varv. Efter de satte jag in Bentley i buren och satte mig i hagen med Karat och han var sur och bet mig i benet.
Kan detta handla om tonårstrots eller kan de vara nu med att han har blivit könsmogen och reagerade lite på Bentley?
då han aldrig innan visat några som helst tecken på att vara agressiv utan suttit och myst som världens goaste kanin.
Tacksam för svar.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Han kanske blev sur på att du började leka med den andra kaninen, precis när han ville bli klappad? Eller så ville han säga att han inte gillar att du släpper ner den till honom. För att förstå kaniners signaler rekommenderar jag varmt denna sidan: http://language.rabbitspeak.com/
Jag tror inte heller att det är tonårstrots. Jag tror att han reagerade på Bentley som #1 säger.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#1 bentely var inte i samma Hage som Karat för skulle aldig sätta 2 hanar på samma ställe.. Mjo kan vara de :/
-' Malin Hultman
Tror inte att något heter "tonårstrots".
Tror ev på könsmognad:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Flyttade in honom i inneburen igen och han blev sitt vanliga jag igen, vad kan detta bero på? :O
-' Malin Hultman