Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 638 ggr
[Juliaammouri]
6

Angånde påhopp

Jag har märkt att många blir påhoppade här på sajten.Det kan bero på tex att man har gjort något fel varit i ett otillåtelse ställe där man har haft kaninen man har skrivit fel färg på sin kanin och massa annat..

Jag säger bara GJORT är GJORT.Man behöver inte skapa värsta tråden bara för att man har gjort något fel.Har jag tagit min kanin till ett ställe man inte får ta kaniner till kan jag inte ändra på det.Men man kanske kan skriva såhär då typ: Försök att tänka till nästa gång att inte göra det.För man kan ju inte spola tillbaka tiden right?

Ni fattar väll att den som blir påhoppad kanske blir ledsen (xD).Jag kan säga att jag har blivit påhoppad.Inte här någon annan sajt som jag helst inte vill prata om.Och det är inge roligt att bli påhoppad.Istället för att skriva det dåliga kan man väl skriva det som är bra? Sluta peka på dåliga saker peka på bra saker istället.För jag menar ju bättre omgivning det är här kommer flera vilja vara här.Och visst man får ha sin åsikt men man kan väl fokusera på vad tråden handlar om?

Jag hoppas att nån förstår mig.För ju bättre omgivning det är här desto fler kommer vilja vara här inne på sajten..

Mvh Julia

Zvintos
2

Fast man kan inte alltid fokusera enbart på det positiva, bara för att "gjort är gjort". Även om det är gjort så kan det vara bra att få reda på att man kanske inte ska göra om det. Ja, man ska tänka på stämningen, men man måste också kunna diskutera både bra och dåliga saker, så länge man håller det på rätt nivå och det inte går till överdrift.

[Juliaammouri]
0

#1 sant.Men jag menar vissa saker går ju överdrivet för långt.Tänker inte säga några trådar men du har rätt.Fast hoppas att du förstår mig lite.

Zvintos
1

#2: Absolut förstår jag hur du menar! Glad Det jag ville framhäva var mest att man inte alltid bara kan fokusera och försöka hitta något positivt, utan ibland behöver man diskutera mindre positiva saker. Så länge man tänker på vad och hur man skriver, oavsett om det är positivt eller negativt.

Fridaaaa
2

Jag har sett lite påhopp. Men märkt att vissa som hoppat på har inte fått varning men den som försvarat sig har fått det, vilket ju är fel.

Men som #1 sa, man kan inte bara tänka och skriva positivt.
Och på ett forum måste man kunna diskutera och uttrycka sig så att det inte blir en massa missförstånd. Ok om man råka göra det enstaka gång, händer alla.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lina R
2

Sen så är det ju inte säkert att ett "påhopp" är ett påhopp.

Bara för att man har en annan åsikt än trådstartare, så betyder det inte att man hoppar på dom =).

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

[Juliaammouri]
0

#5 HAHA såklart att det inte är ett påhopp om man har en annan åsikt men jag menar..

Vill inte säga det här eftersom  jag ska ju inte direkt anklaga andra som har påhoppat varandra men jag tycker iaf att att man har en åsikt som själva trådskaparen inte har det är inte påhopp.