Rasthagar
Jag skulle vilja se bilder på era rasthagar. Så man får lite insperation ;)

Ska fota lite idag :) Gjorde en utehage som är ungefär 3x3-4 m runt hans bur igår :)
så nu att jag hade gjort en särskrivning det ska vara Likadana**

#3 Jasså :D
Visa era kort nu ;)
Hm. Jag tror inte jag har någon bild. Men molles och leas rasthage sitter ju typ ihop med buren så att dom kan hoppa in och ut som dom vill under dagarna
Det syns kanske inte så bra, men på denna bild har Ella precis rivit ett av hindren som jag ställt tillfälligt i hennes utehage. Bilden är från ifjol sommar hos mina föräldrar på landet. Vi har lite problem med mycket rovfåglar (hök, örn etc) så buren har ett rejält och tungt taklock, rejäla stålstänger som ram och tjockt smårutigt hönsnät. Vore bland det mest hemska som kunde hända om en rovfågel fick tag på Ella :-( Inredningen i buren brukar variera. Hon gillar när man möblerat om så hon får skutta runt och nosa på saker och stryka hakan mot dem :-)
Har två rasthagar just nu.
Den ena är lite större än 3*3, den andra är 3*2,5. Ska även fixa en eller två till.. En kommer iaf få måtten 2*1 och den andra vet jag inte riktigt ännu. Ska försöka med 2*2.
Det är ingen bra bild, å ni har säkert sett den förut, men såhär ser en annan bur ut, som vi snart ska sätta upp igen så dom kan springa i den också.
Eftersom det inte är något tak på någon av burarna så får kaninerna självklart bara vara i dem då jag eller mina föräldrar är hemma så vi kan titta till dem.
#11 + #12: Jättefina ju! ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tack så jättemkt, dom ser så tråkiga ut nu när det inte är nå grönt gräs å så bara!

#16 Bild?
*putt*
- Mvh Emma

mina kaniner går rakt igenom kompostgallrena om ja inte sätter nät på utsidan.

*putt*