Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 462 ggr
bambiiii
0

Ot- Mitt hår

Detta är väääldigt ot!

Idag ville jag klipps mig liite kort typ till nacken, och gissa vad? VÄRLDENS DÅLIGASTE frisör gjorde så att jag har mitt hår liiite länge än öronen! DET ÄR ORÄTTVIIIIST!!!!!!!! mitt hår växer super långsamt, jag vill inte ha det, jag har låst in mig hela dagen och gråtit, jag ser ut att vara 120 kilo i ansiktet nu!

Gråter

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
3

Äh, inte världens undergång direkt ;)

Växer ut till slut :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

ninor
2

Jag har också haft otur med frisörer - många många gånger.

Och ändå sitter jag här idag fullt levandes. ;-) Det är inte världens undergång, ingenting du kommer dö utav. Håret växer ut. Det brukar kännas värst första dagarna sen har man vant sig. ;-)

[MiniPim]
3

Haha,kommer ju växa til slut. Klippte mitt hår till axlarna och det har växt ut och blivit ättelångt. En väldigt plåga när det är sol, (har jättetockt hår också) så se det postivt!

bambiiii
0

Oki,k hoppas att det växer fort då :(

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[TeamGolden]
3

Hur som helst tror jag du tycker det är värre än vad det är, när du hittat din stil hur du ska fixa det kommer det vara superfint! :) 
Jag blir alltid missnöjd och arg efter att ha gått til frisören, sist klippte hon av ALLT, hela min stolhet liksom, mitt lååånga hår ba; poff. men nu, jag diggar det! :)

Clariiz
4

Jag är säjker på att det inte är så illa, du är nog mest bara ovan. När det gått ett par dagar och du lärt dig styla håret som du gillar det kommer du säkerligen börja gilla det! :)
Om inte växer det snart ut igen!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com