Lite övrigt..
Ja, jag har typ inget att göra så nu kommer ett forum där man bara kan snacka lite XD
Någon som har lust att snacka lite kaninungar, framgång & Kaninhoppning?
kramkram & pusselipuss på er alla, goa medlemmar! <33
Flyttade inlägget till övrigt.
Jag har hoppar inte med mina kaniner så det kan jag inte riktigt ge så mycket råd eller tankar kring ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ok, tack ^^
OK, men kul att ha NåGoN att prata med iaf ;)

*putt*

Okej! jag kan prata! Tävllar du? (kaninhoppning)

#4, du behöver inte känna dig tvingad, inte kul att prata med någon som inte ens är intresserad
nej, men jag vill jättegärna börja! Gör du? 

Ok, gud vad fint hinder!! var har du fått det ifrån?

Jag tävlar !! har tävlat lite mer en 1 år :D

De hindret är bara ett av alla fina hinder som finns på tävlingarna :)

Det är inte mina hinder utan dom som finns på tävlingen.. men man kan köpa såna från libra artic…

#9, aha, inte ditt?
För jag skulle aldrig kunna göra så fina XD

Jag tänker börja tävla med Englus när hon blir större. Hon är riktigt sprallig och "hoppig" så hon funkar nog som hoppkanin, men hon gillar inte att ha sele på sig.
Imorgon ska jag och fota på Kaninhoppning förresten. Än så läneg så tävlar jag ju inte, är istället med och fotar. Ska bli jättekul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag tälvar inte… Men jag tycker det verkar kul! Men jag hoppar lite med Niike ibland bara över några vedträd, tegelstenar eller liknande hemma. ^^

Ska börja hoppträna Englus snart :)
www.frihetenskaniner.se
Ska väl försöka hoppa med Isaac när han blir äldre om han vill ^^,
- Mvh Emma

Ja, du kan hoppträna honom. Börja med låga höjder.
www.frihetenskaniner.se

#18 Tack, vad bra! Självklart börjar jag med låga hinder!

:)
www.frihetenskaniner.se
#17 Snutt Buffis! :D
- Mvh Emma
Buffis kommer flyyga över hinder om jag ligger med en madrass på andra sidan så han kan bajsa i den :D (han bajsade i sängen jag skulle sova i när jag var hos Nicolina) :P
- Mvh Emma

Ursöt ^__^
www.frihetenskaniner.se

Jag hopp tävlar och det är jätte roligt!!

Ciss: Hon måste vara minst 4mån. innan man kan börja träna hoppning ^^ Vad jag har hört är hon ju bara 10 veckor? :-)

#22 Då var han okastrerad!!! Och dessutom så var det första gången han gjorde så, det måste ha varit ngt med din lukt… haha! = ) Nu för tiden så ligger han och myser i sängen under armen på mig när jag läser på kvällarna, och inte en bajsplutt så lång ögat når!
För övrigt så kan vi ju säga att han hoppade snyggt över det lååånga hindret jag satte upp… det enda var ju att han fortsatte över det gallret som avgränsar honom från vardagsrummet och alla sladdar…. det gallret är 43cm högt! Och han har inte hoppat över det förut och jag har inte hellet hopptränat honom ngt alls! Det blir till att köpa ett nytt högre galler…..
Ska ev köpa en hona till. :) Henne ska jag försöka hoppa med. Men bara " på skoj ", inte tävla allså. :) Om hon vill och tkr det är kul såklart. :D

ok, jag ska ju köpa & hämta min hona om ca. 1½/2 veckor :')
#26 haha, rätt åt dig att han hoppa över där xD
- Mvh Emma

Jag hoppar med Moses (A) Iaf tränar vi rätt mycket :D
Han hoppar just nu 30-40 cm bana (6 hinder på raken). Är mycket stolt äver lillprinsen xD
Sen ska jag träna stenhårt med lilla tösen när hon kommer om exakt 17 dagar.. (Ska självklart vänta tills hon blir tillräckligt gammal ;-D) Undra hur jag ska kunna vänta sålänge?
Jag tävlar :)
Har tävlat i ett tag, och tränat ännu längre.. :) Är med i STKH (Stockholms Kaninhoppare) som aktiv medlem :P
www.libraartic.com säljer jättefina hinder, och personalen är trevlig ^^

#33, som alla kanske förstått är jag ingen spargris, en söndrig isf så att alla pengar ramlar ut (A) Så jag har defenetift INTE råd med Libraartics hinder! :/ Men har 3 stk hemmagjorda som är superfina & jag kommer att fortsätta göra!