En ny bur!!
Igår fick jag en ny utebur till min kanin! Mamma och pappa sa att vi skulle till en visningsträdgård, (Typ det tråkigaste som finns) men när vi kom fram stod det en supersnygg kaninbur där och mamma sa, vi har lurat dig Cicci, vi ska åka och titta på en kaninbur!!!!
Jag är så himla glad och överraskad så jag måste skriva av mig lite!
Vad kul :)
- Mvh Emma

Super kuul !! :):)

Grattis!
Jag måste också köpa en ny utebur. Men jag är så dålig att hitta det på annonser och så, och helst ska det vara billigt men samtidigt bra, för om det är svindyrt går det nog inte.. Men jag vill att min kanin ska ha det bra, så om någon hittar en annons på en ute bur kan du väl säga till? ^^

Förresten Stravaganza: vart bor du??

Snygg va!? Den har tyvär inte sån där utdragbar botten som jag ville, men jag slog till ändå :) I annonsen stod det: Botten går att ta bort, enkel att rengöra så mamma och pappa trodde det var en sån, men icke sa nicke, botten går att ta bort var visst att själva botten gick att lyfta ur när vi var där frågade vi om han kunde visa och han svarade: Visst, det är jättelätt! Så tog det typ fem minuter och pappa fick hjälpa till för den gick nästan sönder! haha
Åh, jag gillar träet på dom där burarna, vill köpa den stööörsta buren ;) Fin bur :P

aww vad fin den finna på zoo AB och jag har tänkt köpaden till albin ett par grr

#8 Annars kan ni lägga något tåligt galler i botten också, så kan han inte gräva sig ut :)
Den var ju supersnygg! En sån bur vill jag också ha^^ Det är ju bra att den kan få gå ner till gräset när den vill, och om man lägger galler i botten kan den inte gräva sig ut heller! Och sen kan man ju öppna dörren på nedre våningen och bygga upp en större inhägnad därifrån, och så blir det en stor rasthage runt buren! Superbra ju!

Ja visst är den snygg och praktsikt!! hehe
Juste, jag kan ju lägga galler under hagen också! Smart! Hmm, men då måste jag få pappa att köpa fler kompostgaller